Hris Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 A tu baaardzo stara praca z 2008 roku - zrobione w Cinema 4D R10 (soft z 2007 roku) i Photoshop Elements 5. Ludziki dodane w tym roku co by skalę pokazać:) Pozdrawiam
Trisquote Napisano 4 Styczeń 2014 Napisano 4 Styczeń 2014 Miazga! Szkoda tylko, że woda taka płaska miejscami, zwłaszcza po lewej stronie.
adek Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Widzę, że jakaś reaktywacja. Sporo prac, ale widać masz się czym pochwalić. Tutaj jedynie kolorystyka jakoś mi nie podchodzi. Sama praca faktycznie na 5.
Zernat Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Bardzo fajna praca. Tak na upierdliwego doczepiłbym się za to do tej wody z rur, niby jest ten "splash" ale nie widać mocy i ciężaru tej wody jakoś, a same rury olbrzymie :P Pozdrawiam.
DrRambo Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 a co to za schoolgirls na lewo na dole? co one tam robia ciekawego?:D fajna praca, ma klimat futurystyczny, przyjemnie
Hris Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 Co robią...no co młodzież w dalekiej przyszłości może robić w dzikich krzakach - to samo co dzisiejsza młodzież robi w krzakach...:) Zernat - co do wody to racja, nie do końca dobrze to narysowałem (ten splash). Ale ja jestem niesamowicie dumny z całościowego efektu bo powstał na kompie który miał 4 GB Ramu, na programie w którym GLOBALNA ILUMINACJA praktycznie nie działa poprawnie w tak dużych scenach ( mówię o C4D R10) i która liczy się po naście godzin czasem, i że ogarnąłem całość w Photoshop Elements 5. Woda cała na scenie była zrobiona na bazie zdjęcia (nie dało się jej wyrenderować - komp padał na niej i render stawał na każdym miejscu gdzie woda się pojawiała z reflections i refraction). Roślinność to zdjęcia - w 2008 roku takiej ilości roślin Cinema 4D R10 i mój komp z 4 GB Ramu nie przyjąłby na klatę. Dziś jestem posiadaczem w pracy ForestPacka i w robocie bym sobie to przeliczył...Wtedy, 5 lat temu musiałem sobie inaczej poradzić - i myślę że poszło dobrze (choć wciąż czuję niedosyt że nie zdążyłem podorabiać jakichś pomostów, drabinek, mniejszych budynków itp). No nic. Było minęło - dziś komp lepszy, soft nadal mam ten sam ale czasu brak. Cieszę się bardzo że ogólnie się Wam podoba praca. Pozdrawiam:)
drakul Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 Praca ładna ale tłumaczenie jest już niepotrzebne. Bo kiedyś przed Twoim kompem były jeszcze gorsze a robiło się różne rzeczy. Liczy się efekt końcowy.
Hris Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Drakul - no to obiecuję że nie będe się tak tłumaczył więcej:) Choć jak ktoś zapyta to odpowiem. W 1997 roku miałem Amige 1200, 2 MB (mega, nie giga) Ramu, a szło coś tam w jakichś softach 3D prostego zrobić, choć render 320x256 szedł 8 godzin albo i więcej. Pozdrawiam
skalpel3d Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 Hris w pierwszej połowie lat 90 tylko na amidze się dawało strugać prace w 3D i ojeje ale były super wypasione jak na tamte czasy;) na pc na 386dx+coproc graficzny reytrasing kuli w 600x400 szedł równo dwie doby :) Praca jest naprawdę super nie musisz się tłumaczyć sama się obroni :)
Rekomendowane odpowiedzi