mandragora Napisano 6 Styczeń 2014 Share Napisano 6 Styczeń 2014 Mam problem z rozwiązaniem problemu siatki. Pytanie dotyczy przypadku dlaczego tworzą się artefakty choć siatka posiada czworokąty i się sypie i jak prawidłowo to zrobić by mi wyglądało tak jak na drugim obrazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 6 Styczeń 2014 Share Napisano 6 Styczeń 2014 daj kółeczkiem o jeden w górę i nie będzie trójkątów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2014 tyle że to nic nie daje, artefakt jak był tak jest. Są same 4 i takie rzeczy się dzieją aż wziąłem i testuje różne techniki i tylko ta pierwsza przechodzi ale tworzy ngony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 6 Styczeń 2014 Share Napisano 6 Styczeń 2014 A czy ten obiekt nie ma przypadkiem "grubości" i tutaj nie przenika Ci wewnętrzna ścianka jakaś? Tak to wygląda, ale nie wiem jak Blender wyświetla siatkę. Bo w maxie jakby to był element zaznaczony, to nawet po zagęszczeniu byłby żółty, po tym wnoszę. Ale blendera nie znam, mogę się mylić. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 6 Styczeń 2014 Share Napisano 6 Styczeń 2014 tyle że to nic nie daje, artefakt jak był tak jest. Są same 4 i takie rzeczy się dzieją aż wziąłem i testuje różne techniki i tylko ta pierwsza przechodzi ale tworzy ngony lol what? Weź wrzuć ten element Blend bo obawiam się że masz błąd któego tutaj nie widać bo niepowinno się nic krzaczyć. Blender ma dość dobrego chamfera quadowego. :> Pozdrawiam 3dsmaxa :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2014 Dotarłem do problemu, w pierwszym przypadku przed wytłaczaniem dziury dałem inset myśląc że to ładnie da wygładzenie. Tak dla potomności daję obrazek jak to powinno wyglądać. Warto się poduczyć hard surfaces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 6 Styczeń 2014 Share Napisano 6 Styczeń 2014 Jak coś to wal bo ja w sumie głównie modeluje hardsurface :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2014 znalazłem ciekawy wątek o hard surface, wszelakiego rodzaju problemy można się z niego wiele nauczyć http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=56014&page=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2014 Dobra, rozwiązałem ten problem z inset i zostawiam rozwiązanie dla jednego inset i dla podwójnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Nie wiem czy do końca rozumiem o co Ci chodzi, ale Twoja siatka wydaje się bardzo skomplikowana. Ja by to zrobił tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Nie wiem czy do końca rozumiem o co Ci chodzi, ale Twoja siatka wydaje się bardzo skomplikowana. Ja by to zrobił tak. tworzysz niepotrzebne loopy na całej długości obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 (edytowane) tworzysz niepotrzebne loopy na całej długości obiektu Nie zgodzę się. Po lewo wystarczy zakończyc loop, a po prawo nie ma dodatkowych loop'ów. EDIT: Lewą stronę można jeszcze nieco zmodyfikowac, jeśli nie chcesz trójkątów. Edytowane 18 Styczeń 2014 przez 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Tyle, że po prawo masz dwa trójkąty :) Usuń krawędź między nimi, a będzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Tyle, że po prawo masz dwa trójkąty :) Usuń krawędź między nimi, a będzie OK. Z tym, że nie powinno się kasowac tej krawędzi i tak jest właśnie dobrze :) Zerknij sobie do tego tematu, gdzie Panowie FF i Cent tłumaczą dlaczego trójkąty są ok. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi