Napisano 6 Styczeń 201411 l Mam problem z rozwiązaniem problemu siatki. Pytanie dotyczy przypadku dlaczego tworzą się artefakty choć siatka posiada czworokąty i się sypie i jak prawidłowo to zrobić by mi wyglądało tak jak na drugim obrazku
Napisano 6 Styczeń 201411 l Autor tyle że to nic nie daje, artefakt jak był tak jest. Są same 4 i takie rzeczy się dzieją aż wziąłem i testuje różne techniki i tylko ta pierwsza przechodzi ale tworzy ngony
Napisano 6 Styczeń 201411 l A czy ten obiekt nie ma przypadkiem "grubości" i tutaj nie przenika Ci wewnętrzna ścianka jakaś? Tak to wygląda, ale nie wiem jak Blender wyświetla siatkę. Bo w maxie jakby to był element zaznaczony, to nawet po zagęszczeniu byłby żółty, po tym wnoszę. Ale blendera nie znam, mogę się mylić. ;)
Napisano 6 Styczeń 201411 l tyle że to nic nie daje, artefakt jak był tak jest. Są same 4 i takie rzeczy się dzieją aż wziąłem i testuje różne techniki i tylko ta pierwsza przechodzi ale tworzy ngony lol what? Weź wrzuć ten element Blend bo obawiam się że masz błąd któego tutaj nie widać bo niepowinno się nic krzaczyć. Blender ma dość dobrego chamfera quadowego. :> Pozdrawiam 3dsmaxa :>
Napisano 6 Styczeń 201411 l Autor Dotarłem do problemu, w pierwszym przypadku przed wytłaczaniem dziury dałem inset myśląc że to ładnie da wygładzenie. Tak dla potomności daję obrazek jak to powinno wyglądać. Warto się poduczyć hard surfaces
Napisano 6 Styczeń 201411 l Autor znalazłem ciekawy wątek o hard surface, wszelakiego rodzaju problemy można się z niego wiele nauczyć http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=56014&page=3
Napisano 9 Styczeń 201411 l Autor Dobra, rozwiązałem ten problem z inset i zostawiam rozwiązanie dla jednego inset i dla podwójnego
Napisano 18 Styczeń 201411 l Nie wiem czy do końca rozumiem o co Ci chodzi, ale Twoja siatka wydaje się bardzo skomplikowana. Ja by to zrobił tak.
Napisano 18 Styczeń 201411 l Nie wiem czy do końca rozumiem o co Ci chodzi, ale Twoja siatka wydaje się bardzo skomplikowana. Ja by to zrobił tak. tworzysz niepotrzebne loopy na całej długości obiektu
Napisano 18 Styczeń 201411 l tworzysz niepotrzebne loopy na całej długości obiektu Nie zgodzę się. Po lewo wystarczy zakończyc loop, a po prawo nie ma dodatkowych loop'ów. EDIT: Lewą stronę można jeszcze nieco zmodyfikowac, jeśli nie chcesz trójkątów. Edytowane 18 Styczeń 201411 l przez 2013
Napisano 18 Styczeń 201411 l Tyle, że po prawo masz dwa trójkąty :) Usuń krawędź między nimi, a będzie OK.
Napisano 18 Styczeń 201411 l Tyle, że po prawo masz dwa trójkąty :) Usuń krawędź między nimi, a będzie OK. Z tym, że nie powinno się kasowac tej krawędzi i tak jest właśnie dobrze :) Zerknij sobie do tego tematu, gdzie Panowie FF i Cent tłumaczą dlaczego trójkąty są ok. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92071