Skocz do zawartości

Prawidłowe poprowadzenie siatki


mandragora

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A czy ten obiekt nie ma przypadkiem "grubości" i tutaj nie przenika Ci wewnętrzna ścianka jakaś? Tak to wygląda, ale nie wiem jak Blender wyświetla siatkę. Bo w maxie jakby to był element zaznaczony, to nawet po zagęszczeniu byłby żółty, po tym wnoszę. Ale blendera nie znam, mogę się mylić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że to nic nie daje, artefakt jak był tak jest. Są same 4 i takie rzeczy się dzieją aż wziąłem i testuje różne techniki i tylko ta pierwsza przechodzi ale tworzy ngony

 

 

 

lol what? Weź wrzuć ten element Blend bo obawiam się że masz błąd któego tutaj nie widać bo niepowinno się nic krzaczyć. Blender ma dość dobrego chamfera quadowego. :> Pozdrawiam 3dsmaxa :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzysz niepotrzebne loopy na całej długości obiektu

 

Nie zgodzę się.

Po lewo wystarczy zakończyc loop, a po prawo nie ma dodatkowych loop'ów.

 

xzU3UOY.jpg

 

EDIT:

 

Lewą stronę można jeszcze nieco zmodyfikowac, jeśli nie chcesz trójkątów.

 

i49CUk1.jpg

Edytowane przez 2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności