Skocz do zawartości

After Effects - co nowego w nowej wersji


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A related request is that we add OpenCL acceleration for the ray-traced 3D renderer. That’s not going to happen. The ray-traced 3D renderer in After Effects is built using the OptiX library from Nvidia

 

Owacje na stojąco dla kazdego kto uznał Maka Pro z kartami AMD za maszynę do video ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał żeby coś zrobili z tymi maskami, tzn. żeby można było wyznaczać maskę z listy a nie tylko wybierać tą która jest nad warstwą... może się kiedy doczekam :)

 

Możesz rozwinąć myśl? :) Chodzi Ci o to, że nie możesz "złapać" w preview maski, która jest warstwe niżej? Nie mam z tym problemu :) Jeżeli o to chodzi!

 

Każdy kolejny update CC jest niezły, zaczęli myśleć wprowadzając rzeczy, których brakowało od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ezils - tzn. chodzi mi o to, że jeżeli chcę zamaskować jedną warstwę inną warstwą np. poprzez luma lub alphe, to automatycznie maską staje się warstwa która jest powyżej, a mogli by w końcu zrobić tak żeby warstwę maskującą można było wybierać z listy, teraz za każdym razem trzeba kopiować maskę i ustawiać powyżej maskowanej warstwy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ezils - tzn. chodzi mi o to, że jeżeli chcę zamaskować jedną warstwę inną warstwą np. poprzez luma lub alphe, to automatycznie maską staje się warstwa która jest powyżej, a mogli by w końcu zrobić tak żeby warstwę maskującą można było wybierać z listy, teraz za każdym razem trzeba kopiować maskę i ustawiać powyżej maskowanej warstwy...

 

Możesz użyć Set matte lub set channels i jeszcze kilku innych sposobów, żeby nie kopiować warstwy bezpośrednio nad warstwę maskowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, raczej wątpię szeryfie ;D Te layersy niekiedy potrafią człowieka zdenerwować.

Jest masa skryptów ułatwiających życie, a brakuje takich rozwiązań od początku w AE!

Dam głupi przykład reposition anchor point... Nygga pls

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłbym za tym żeby wprowadzili do AE system nodów. Jak to jest w Fusion, Max Composite czy nawet w Blenderze. Nody są bardziej przejrzysty i przyjemniejszy w użytkowaniu niż klasyczne zarządzanie warstwami. Sama praca z nimi bardziej przypomina zabawę. Czy jest chociaż nadzieja że kiedyś bedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest ciekawa rozmowa, w której uczestniczy Steve Forde

http://thatpostshow.com/thatpostshow/heart-and-crown.html

Jest tam trochę o przyszłości AE i tych prośbach, żeby AE był nodowy i wielu innych sprawach.

AE nadal ma swoje miejsce w branży i to się nie zmieni, chociaż nie ma co spodziewać się, że doścignie Nuke'a w tym w czym Nuke jest dobry. Trzeba po prostu wiedzieć, kiedy czego użyć.

W tej decyzji ogromną rolę odgrywa też cena. Po uwzględnieniu kosztów okazuje się, że AE bywa doskonałym wyborem, a to czy wygodniej na nodach czy na warstwach naprawdę schodzi na dalszy plan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności