Skocz do zawartości

Teczka 3D: Cimathel


cimathel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam duże wątpliwości, by cokolwiek tu zamieszczać, bo widząc tyle świetnych prac, wiem, że bardzo daleka droga jeszcze przede mną, ale jako, że zależy mi bardzo na wszelkich opiniach i przede wszystkim krytyce, zaryzykuję :). Zajmuję się hobbistycznie Mayą od 2 miesięcy i są to moje początki z 3D.

 

Na początek render mojego pokoju. Te proste modele też moje. Pozdrawiam!

 

epc6.jpg

Edytowane przez cimathel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak na 2 miesiące to jest naprawdę nieźle

 

to co się rzuca w oczy to kanapa. brakuje szyć, przydałby się jakiś bump i większej rozdziałki tekstura.

 

ładne światło. niestety mniejszy obraz ma buga, nie jest dobrze oświetlony

 

trochę też więcej sampli by się przydało

 

ładny dywan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zrobię dzisiaj porządek z tą kanapą. Masz rację z obrazem - szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi, dzięki za to spostrzeżenie. Co do sampli, to jestem trochę zdruzgotany, bo podkręciłem Final Gather i Raytrace i unified sampling naprawdę wysoko, a nadal nie mogę uzyskać w 100% zadowalających efektów. Całkiem możliwe, że robię coś źle ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ?