Napisano 15 Styczeń 201411 l Witam, Mam duże wątpliwości, by cokolwiek tu zamieszczać, bo widząc tyle świetnych prac, wiem, że bardzo daleka droga jeszcze przede mną, ale jako, że zależy mi bardzo na wszelkich opiniach i przede wszystkim krytyce, zaryzykuję :). Zajmuję się hobbistycznie Mayą od 2 miesięcy i są to moje początki z 3D. Na początek render mojego pokoju. Te proste modele też moje. Pozdrawiam! Edytowane 13 Maj 20168 l przez cimathel
Napisano 15 Styczeń 201411 l jak na 2 miesiące to jest naprawdę nieźle to co się rzuca w oczy to kanapa. brakuje szyć, przydałby się jakiś bump i większej rozdziałki tekstura. ładne światło. niestety mniejszy obraz ma buga, nie jest dobrze oświetlony trochę też więcej sampli by się przydało ładny dywan
Napisano 15 Styczeń 201411 l Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ?
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Dzięki zrobię dzisiaj porządek z tą kanapą. Masz rację z obrazem - szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi, dzięki za to spostrzeżenie. Co do sampli, to jestem trochę zdruzgotany, bo podkręciłem Final Gather i Raytrace i unified sampling naprawdę wysoko, a nadal nie mogę uzyskać w 100% zadowalających efektów. Całkiem możliwe, że robię coś źle ;).
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ? Proszę. Okno balkonowe. Scena oświetlona portalem PS&S. Z tym przepaleniem sceny mam taki problem, że jak zmniejszę intensywność światła to kanapa wygląda lepiej, a w pokoju robi się za ciemno. Edytowane 15 Styczeń 201411 l przez cimathel
Napisano 16 Styczeń 201411 l Autor W międzyczasie wrzucam dość surowe początki kuchni. Trochę czasu spędziłem na próbach odwzorowania niektórych sprzętów Siemensa. Sama kuchnia będzie utrzymana raczej w prostych kształtach. Nie stać mnie na nową, a co tam, chociaż sobie wirtualną zrobię ;P.
Napisano 26 Wrzesień 201410 l Autor Witam, Pracuję obecnie nad futurystycznym czymś, połączeniem śmigłowca i VTOL. W googlarce natknąłem się na dość ciekawe concepty dla niektórych elementów, więc coś tam pokombinowałem. Wrzucam na razie viewport z mechanizmem lądowania. Wszelka krytyka oczywiście bardzo mile widziana! Edytowane 26 Wrzesień 201410 l przez cimathel
Napisano 28 Wrzesień 201410 l Autor Mały update i szybki render oświetlony słońcem. Do wymodelowania jeszcze kilka drobiazgów by tchnąć w tę kupę złomu trochę życia ;). Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie. Pozdrawiam. Edytowane 16 Marzec 20168 l przez cimathel
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Zróżnicuj w późniejszym etapie trochę tekstury. Powiększyłbym trochę część statku, w której znajdują się wirniki jak i same wirniki. gdyż wydaje mi się, iż są troszkę małe w porównaniu do reszty statku.
Napisano 23 Marzec 20168 l Autor Nowa rzecz, nad którą pracuję. Wizualizacja hali magazynowej. Scenę robię od zera, ale chyba posilę się jakimiś darmowymi truckami.
Napisano 8 Kwiecień 20168 l Autor Aktualizacja. Testuję różne pory dnia w vraysun, będę dodawał szczegóły, jakieś mniejsze modele, drzewa, krzewy, linie energetyczne, cctv - co by dodać trochę życia tej scenie. Proszę bardzo o krytykę. Render oczywiście testowy.
Napisano 13 Maj 20168 l Autor Tworzę propy do sceny industrialnej uliczki angielskiej. Będzie dużo brudu, syfu, błota. Klimat inspirowany Peaky Blinders. Wszystkie modele highpoly. Maya + Quixel. - - - Połączono posty - - - I jeszcze taczka, ale ta już wypluta prosto z quixela.
Napisano 23 Listopad 20168 l Autor Mały update po dłuższej przerwie. Pracuję dalej nad uliczką angielską. Kamienica z pubem. Będę robił do tego interior, choć ujęcie, jakie planuje tylko częściowo obejmie środek.
Napisano 23 Listopad 20168 l Ten budynek do 'angielskiej uliczki' bardzo spoko :) Czekam na wersję z teksturami i interiorem. BTW. wiem, że to taki testowy wireframe render, ale 'naprostuj' kamerę, bo budynek się 'kładzie'. Będzie od razu lepiej wyglądać, a sam przez długi czas robiłem ten błąd, a wystarczyło kliknąć 'guess vertical tilt' w kamerze :)
Napisano 24 Listopad 20168 l Kamienica ma potencjał, jeśli porządnie ogarniesz materiały, to może z tego wyjść na prawdę fajny projekt :) Na pewno będę tutaj zaglądać i obserwować postępy ;) Ps. Będziesz jeszcze do niej jakieś dodatkowe otoczenie modelować, czy też w post produkcji coś ogarniesz? Bo chyba nie zostawisz jej takiej samej w przestrzeni?
Napisano 24 Listopad 20168 l Autor Hej Araiel, dzięki za komentarz. Takich budynków zrobię jeszcze z 4-5 + jeden większy - starą ceglaną fabrykę z dymiącymi kominami. Oprócz tego robię różne propy - wyżej jest beczka, mam też zrobiony wóz na węgiel, jakieś łopaty, wiadra, stół stolarski, latarnię itd itp ;) Będę wszystko tu wrzucał.
Napisano 29 Listopad 20168 l Powiem Ci, że od strony modeli ten projekt bardzo fajnie wygląda. Jak tak dalej pójdzie to będzie kawał dobrej roboty. Musisz tylko postarać się, żeby tekstury i shadery też utrzymały poziom reszty, i żeby finalnie to wszystko się ze sobą zgrało, czego oczywiście jak najbardziej życzę :)
Napisano 30 Listopad 20168 l Autor @Araiel - będę się z pewnością nad tym głowił ;) @blazekbobek - dzięki za radę. Minęło parę minut zanim się zorientowałem, że muszę tego szukać w physicalcam ;) Tymczasem update - kolejny budynek. Jak na scenę a'la Peaky Blinders przystało - model w dużym stopniu z referencji (kilka modyfikacji) zdjęcia budynku z Birmingham. Mniej zdobiony, ceglany - domostwo klasy robotniczej. Brakuje jeszcze paru detali.
Napisano 17 Grudzień 20168 l Autor Malutki update. Drzwi do jednego z budynków. Szukałem dla siebie odpowiedniego narzędzia do teksturowania i chyba znalazłem - substance painter ;) (wiem, że nie ma klamki, dorabiam).
Napisano 18 Grudzień 20168 l Fajne rzeczy tu się wyprawia! :) Modelujący skill ekstra. Jakie są Twoje przemyślenia na temat Quixela i Substance Paintera? Próbowałem jednego i drugiego i efekty chyba bardziej podobają mi się quixelowe, choć pewnie powinienem dłużej posiedzieć przy SP. A Tobie jak się pracuje w Substance?
Napisano 18 Grudzień 20168 l Autor Dzięki za komentarz! To dodaje powera do pracy ;). Co do Quixela i Paintera to faktycznie oba są świetne, jednak po paru godzinach pracy w SP czuję się prawie jak w domu - nawigacja ta sama, co w Majce, jest o wiele szybszy i mam wrażenie, że jednak jest więcej możliwości takiego "podłubania". Jak chcę coś na szybko - zrobię to w DDO, jak chcę się pobawić i i pójść w trochę większy detal, wolę SP. Pewnie w połączeniu z Designerem robi się z tego niezły pakiet, choć ten drugi (node based) mnie lekko przeraża.
Napisano 19 Grudzień 20168 l Autor Jeszcze podejście do teksturowania ceglanego budynku. Środek i tył niemapowany, bo szkoda mi było miejsca.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto