Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Mam duże wątpliwości, by cokolwiek tu zamieszczać, bo widząc tyle świetnych prac, wiem, że bardzo daleka droga jeszcze przede mną, ale jako, że zależy mi bardzo na wszelkich opiniach i przede wszystkim krytyce, zaryzykuję :). Zajmuję się hobbistycznie Mayą od 2 miesięcy i są to moje początki z 3D.

 

Na początek render mojego pokoju. Te proste modele też moje. Pozdrawiam!

 

epc6.jpg

Edytowane przez cimathel
  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak na 2 miesiące to jest naprawdę nieźle

 

to co się rzuca w oczy to kanapa. brakuje szyć, przydałby się jakiś bump i większej rozdziałki tekstura.

 

ładne światło. niestety mniejszy obraz ma buga, nie jest dobrze oświetlony

 

trochę też więcej sampli by się przydało

 

ładny dywan

Napisano

Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ?

Napisano

Dzięki zrobię dzisiaj porządek z tą kanapą. Masz rację z obrazem - szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi, dzięki za to spostrzeżenie. Co do sampli, to jestem trochę zdruzgotany, bo podkręciłem Final Gather i Raytrace i unified sampling naprawdę wysoko, a nadal nie mogę uzyskać w 100% zadowalających efektów. Całkiem możliwe, że robię coś źle ;).

Napisano (edytowane)
Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ?

 

Proszę. Okno balkonowe. Scena oświetlona portalem PS&S. Z tym przepaleniem sceny mam taki problem, że jak zmniejszę intensywność światła to kanapa wygląda lepiej, a w pokoju robi się za ciemno. ms1v.jpg

Edytowane przez cimathel
Napisano

W międzyczasie wrzucam dość surowe początki kuchni. Trochę czasu spędziłem na próbach odwzorowania niektórych sprzętów Siemensa. Sama kuchnia będzie utrzymana raczej w prostych kształtach. Nie stać mnie na nową, a co tam, chociaż sobie wirtualną zrobię ;P. 21pr.jpg

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Pracuję obecnie nad futurystycznym czymś, połączeniem śmigłowca i VTOL. W googlarce natknąłem się na dość ciekawe concepty dla niektórych elementów, więc coś tam pokombinowałem. Wrzucam na razie viewport z mechanizmem lądowania. Wszelka krytyka oczywiście bardzo mile widziana!

 

b6x851.jpg

Edytowane przez cimathel
Napisano (edytowane)

Mały update i szybki render oświetlony słońcem. Do wymodelowania jeszcze kilka drobiazgów by tchnąć w tę kupę złomu trochę życia ;). Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie. Pozdrawiam.

 

majuyp.jpg

Edytowane przez cimathel
Napisano

Zróżnicuj w późniejszym etapie trochę tekstury. Powiększyłbym trochę część statku, w której znajdują się wirniki jak i same wirniki. gdyż wydaje mi się, iż są troszkę małe w porównaniu do reszty statku.

Napisano

Aktualizacja. Testuję różne pory dnia w vraysun, będę dodawał szczegóły, jakieś mniejsze modele, drzewa, krzewy, linie energetyczne, cctv - co by dodać trochę życia tej scenie. Proszę bardzo o krytykę. Render oczywiście testowy.

 

2rwoql1.png

Napisano

Tworzę propy do sceny industrialnej uliczki angielskiej. Będzie dużo brudu, syfu, błota. Klimat inspirowany Peaky Blinders.

 

 

Wszystkie modele highpoly. Maya + Quixel.

 

barrel.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

I jeszcze taczka, ale ta już wypluta prosto z quixela.

 

2uzf2pj.jpg

Napisano

Mały update po dłuższej przerwie. Pracuję dalej nad uliczką angielską. Kamienica z pubem. Będę robił do tego interior, choć ujęcie, jakie planuje tylko częściowo obejmie środek.

 

2i25y0z.png

Napisano

Ten budynek do 'angielskiej uliczki' bardzo spoko :) Czekam na wersję z teksturami i interiorem. BTW. wiem, że to taki testowy wireframe render, ale 'naprostuj' kamerę, bo budynek się 'kładzie'. Będzie od razu lepiej wyglądać, a sam przez długi czas robiłem ten błąd, a wystarczyło kliknąć 'guess vertical tilt' w kamerze :)

Napisano

Kamienica ma potencjał, jeśli porządnie ogarniesz materiały, to może z tego wyjść na prawdę fajny projekt :) Na pewno będę tutaj zaglądać i obserwować postępy ;)

 

Ps. Będziesz jeszcze do niej jakieś dodatkowe otoczenie modelować, czy też w post produkcji coś ogarniesz? Bo chyba nie zostawisz jej takiej samej w przestrzeni?

Napisano

Hej Araiel, dzięki za komentarz. Takich budynków zrobię jeszcze z 4-5 + jeden większy - starą ceglaną fabrykę z dymiącymi kominami. Oprócz tego robię różne propy - wyżej jest beczka, mam też zrobiony wóz na węgiel, jakieś łopaty, wiadra, stół stolarski, latarnię itd itp ;) Będę wszystko tu wrzucał.

Napisano

Powiem Ci, że od strony modeli ten projekt bardzo fajnie wygląda. Jak tak dalej pójdzie to będzie kawał dobrej roboty. Musisz tylko postarać się, żeby tekstury i shadery też utrzymały poziom reszty, i żeby finalnie to wszystko się ze sobą zgrało, czego oczywiście jak najbardziej życzę :)

Napisano

@Araiel - będę się z pewnością nad tym głowił ;)

 

@blazekbobek - dzięki za radę. Minęło parę minut zanim się zorientowałem, że muszę tego szukać w physicalcam ;)

 

Tymczasem update - kolejny budynek. Jak na scenę a'la Peaky Blinders przystało - model w dużym stopniu z referencji (kilka modyfikacji) zdjęcia budynku z Birmingham. Mniej zdobiony, ceglany - domostwo klasy robotniczej. Brakuje jeszcze paru detali.

 

2v0y7mx.png

Napisano

Malutki update. Drzwi do jednego z budynków. Szukałem dla siebie odpowiedniego narzędzia do teksturowania i chyba znalazłem - substance painter ;) (wiem, że nie ma klamki, dorabiam).

 

2vs4wfq.jpg

Napisano

Fajne rzeczy tu się wyprawia! :)

 

Modelujący skill ekstra. Jakie są Twoje przemyślenia na temat Quixela i Substance Paintera? Próbowałem jednego i drugiego i efekty chyba bardziej podobają mi się quixelowe, choć pewnie powinienem dłużej posiedzieć przy SP. A Tobie jak się pracuje w Substance?

Napisano

Dzięki za komentarz! To dodaje powera do pracy ;). Co do Quixela i Paintera to faktycznie oba są świetne, jednak po paru godzinach pracy w SP czuję się prawie jak w domu - nawigacja ta sama, co w Majce, jest o wiele szybszy i mam wrażenie, że jednak jest więcej możliwości takiego "podłubania". Jak chcę coś na szybko - zrobię to w DDO, jak chcę się pobawić i i pójść w trochę większy detal, wolę SP. Pewnie w połączeniu z Designerem robi się z tego niezły pakiet, choć ten drugi (node based) mnie lekko przeraża.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności