cimathel Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 (edytowane) Witam, Mam duże wątpliwości, by cokolwiek tu zamieszczać, bo widząc tyle świetnych prac, wiem, że bardzo daleka droga jeszcze przede mną, ale jako, że zależy mi bardzo na wszelkich opiniach i przede wszystkim krytyce, zaryzykuję :). Zajmuję się hobbistycznie Mayą od 2 miesięcy i są to moje początki z 3D. Na początek render mojego pokoju. Te proste modele też moje. Pozdrawiam! Edytowane 13 Maj 2016 przez cimathel
DrRambo Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 jak na 2 miesiące to jest naprawdę nieźle to co się rzuca w oczy to kanapa. brakuje szyć, przydałby się jakiś bump i większej rozdziałki tekstura. ładne światło. niestety mniejszy obraz ma buga, nie jest dobrze oświetlony trochę też więcej sampli by się przydało ładny dywan
Kir4 Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ?
cimathel Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 Dzięki zrobię dzisiaj porządek z tą kanapą. Masz rację z obrazem - szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi, dzięki za to spostrzeżenie. Co do sampli, to jestem trochę zdruzgotany, bo podkręciłem Final Gather i Raytrace i unified sampling naprawdę wysoko, a nadal nie mogę uzyskać w 100% zadowalających efektów. Całkiem możliwe, że robię coś źle ;).
cimathel Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 (edytowane) Scena przepalona, półka z pudełkami / skrzynkami lewituje. Możesz pokazać studio ? Lub przesunąć w lewo po prostu kamerę i pokazać z viewportu ? Bo mam wrażenie że okno przez które światło przelatuje jest jakieś wygięte ? Proszę. Okno balkonowe. Scena oświetlona portalem PS&S. Z tym przepaleniem sceny mam taki problem, że jak zmniejszę intensywność światła to kanapa wygląda lepiej, a w pokoju robi się za ciemno. Edytowane 15 Styczeń 2014 przez cimathel
cimathel Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 W międzyczasie wrzucam dość surowe początki kuchni. Trochę czasu spędziłem na próbach odwzorowania niektórych sprzętów Siemensa. Sama kuchnia będzie utrzymana raczej w prostych kształtach. Nie stać mnie na nową, a co tam, chociaż sobie wirtualną zrobię ;P.
cimathel Napisano 26 Wrzesień 2014 Autor Napisano 26 Wrzesień 2014 (edytowane) Witam, Pracuję obecnie nad futurystycznym czymś, połączeniem śmigłowca i VTOL. W googlarce natknąłem się na dość ciekawe concepty dla niektórych elementów, więc coś tam pokombinowałem. Wrzucam na razie viewport z mechanizmem lądowania. Wszelka krytyka oczywiście bardzo mile widziana! Edytowane 26 Wrzesień 2014 przez cimathel
cimathel Napisano 28 Wrzesień 2014 Autor Napisano 28 Wrzesień 2014 (edytowane) Mały update i szybki render oświetlony słońcem. Do wymodelowania jeszcze kilka drobiazgów by tchnąć w tę kupę złomu trochę życia ;). Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie. Pozdrawiam. Edytowane 16 Marzec 2016 przez cimathel
Hokmah Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Zróżnicuj w późniejszym etapie trochę tekstury. Powiększyłbym trochę część statku, w której znajdują się wirniki jak i same wirniki. gdyż wydaje mi się, iż są troszkę małe w porównaniu do reszty statku.
cimathel Napisano 16 Marzec 2016 Autor Napisano 16 Marzec 2016 Ostatni projekt, który zrobiłem. Maya + Vray + PS.
cimathel Napisano 23 Marzec 2016 Autor Napisano 23 Marzec 2016 Nowa rzecz, nad którą pracuję. Wizualizacja hali magazynowej. Scenę robię od zera, ale chyba posilę się jakimiś darmowymi truckami.
cimathel Napisano 8 Kwiecień 2016 Autor Napisano 8 Kwiecień 2016 Aktualizacja. Testuję różne pory dnia w vraysun, będę dodawał szczegóły, jakieś mniejsze modele, drzewa, krzewy, linie energetyczne, cctv - co by dodać trochę życia tej scenie. Proszę bardzo o krytykę. Render oczywiście testowy.
cimathel Napisano 13 Maj 2016 Autor Napisano 13 Maj 2016 Tworzę propy do sceny industrialnej uliczki angielskiej. Będzie dużo brudu, syfu, błota. Klimat inspirowany Peaky Blinders. Wszystkie modele highpoly. Maya + Quixel. - - - Połączono posty - - - I jeszcze taczka, ale ta już wypluta prosto z quixela.
cimathel Napisano 23 Listopad 2016 Autor Napisano 23 Listopad 2016 Mały update po dłuższej przerwie. Pracuję dalej nad uliczką angielską. Kamienica z pubem. Będę robił do tego interior, choć ujęcie, jakie planuje tylko częściowo obejmie środek.
blazejbobek Napisano 23 Listopad 2016 Napisano 23 Listopad 2016 Ten budynek do 'angielskiej uliczki' bardzo spoko :) Czekam na wersję z teksturami i interiorem. BTW. wiem, że to taki testowy wireframe render, ale 'naprostuj' kamerę, bo budynek się 'kładzie'. Będzie od razu lepiej wyglądać, a sam przez długi czas robiłem ten błąd, a wystarczyło kliknąć 'guess vertical tilt' w kamerze :)
Araiel Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Kamienica ma potencjał, jeśli porządnie ogarniesz materiały, to może z tego wyjść na prawdę fajny projekt :) Na pewno będę tutaj zaglądać i obserwować postępy ;) Ps. Będziesz jeszcze do niej jakieś dodatkowe otoczenie modelować, czy też w post produkcji coś ogarniesz? Bo chyba nie zostawisz jej takiej samej w przestrzeni?
cimathel Napisano 24 Listopad 2016 Autor Napisano 24 Listopad 2016 Hej Araiel, dzięki za komentarz. Takich budynków zrobię jeszcze z 4-5 + jeden większy - starą ceglaną fabrykę z dymiącymi kominami. Oprócz tego robię różne propy - wyżej jest beczka, mam też zrobiony wóz na węgiel, jakieś łopaty, wiadra, stół stolarski, latarnię itd itp ;) Będę wszystko tu wrzucał.
cimathel Napisano 28 Listopad 2016 Autor Napisano 28 Listopad 2016 Update. Część wnętrza pubu w kamienicy.
Araiel Napisano 29 Listopad 2016 Napisano 29 Listopad 2016 Powiem Ci, że od strony modeli ten projekt bardzo fajnie wygląda. Jak tak dalej pójdzie to będzie kawał dobrej roboty. Musisz tylko postarać się, żeby tekstury i shadery też utrzymały poziom reszty, i żeby finalnie to wszystko się ze sobą zgrało, czego oczywiście jak najbardziej życzę :)
cimathel Napisano 30 Listopad 2016 Autor Napisano 30 Listopad 2016 @Araiel - będę się z pewnością nad tym głowił ;) @blazekbobek - dzięki za radę. Minęło parę minut zanim się zorientowałem, że muszę tego szukać w physicalcam ;) Tymczasem update - kolejny budynek. Jak na scenę a'la Peaky Blinders przystało - model w dużym stopniu z referencji (kilka modyfikacji) zdjęcia budynku z Birmingham. Mniej zdobiony, ceglany - domostwo klasy robotniczej. Brakuje jeszcze paru detali.
cimathel Napisano 17 Grudzień 2016 Autor Napisano 17 Grudzień 2016 Malutki update. Drzwi do jednego z budynków. Szukałem dla siebie odpowiedniego narzędzia do teksturowania i chyba znalazłem - substance painter ;) (wiem, że nie ma klamki, dorabiam).
cimathel Napisano 18 Grudzień 2016 Autor Napisano 18 Grudzień 2016 Jeszcze jedne drzwi, do budynku, który jest powyżej.
groch Napisano 18 Grudzień 2016 Napisano 18 Grudzień 2016 Fajne rzeczy tu się wyprawia! :) Modelujący skill ekstra. Jakie są Twoje przemyślenia na temat Quixela i Substance Paintera? Próbowałem jednego i drugiego i efekty chyba bardziej podobają mi się quixelowe, choć pewnie powinienem dłużej posiedzieć przy SP. A Tobie jak się pracuje w Substance?
cimathel Napisano 18 Grudzień 2016 Autor Napisano 18 Grudzień 2016 Dzięki za komentarz! To dodaje powera do pracy ;). Co do Quixela i Paintera to faktycznie oba są świetne, jednak po paru godzinach pracy w SP czuję się prawie jak w domu - nawigacja ta sama, co w Majce, jest o wiele szybszy i mam wrażenie, że jednak jest więcej możliwości takiego "podłubania". Jak chcę coś na szybko - zrobię to w DDO, jak chcę się pobawić i i pójść w trochę większy detal, wolę SP. Pewnie w połączeniu z Designerem robi się z tego niezły pakiet, choć ten drugi (node based) mnie lekko przeraża.
cimathel Napisano 19 Grudzień 2016 Autor Napisano 19 Grudzień 2016 Jeszcze podejście do teksturowania ceglanego budynku. Środek i tył niemapowany, bo szkoda mi było miejsca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się