Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam pytanie. W jaki najprostszy sposób mogę wymodelować taki klosz do lampy?

 

1899938_1425256637712693_2109608106_n.jpg?oh=cde5e852cb2cc2411cf9c467d961c04f&oe=530308A3&__gda__=1392716333_deda283f1061dd21ee09d0d20fb2f2b4

 

Próbowałem zrobić kule, później uciąć poł. Po krawędziach rysowalem linie, później skopiowałem 6x i wyginać "4x4" ale nie wychodzi.

Tym bardziej nie wiem jak później powyginać szkło :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz cylindry, tam nie wiem, z 5, łapiesz je od dołu za vertexy soft selection i rotate, musi być coś takiego w maxie, łatwiejszego sposobu chyba nie ma :)

Napisano

Wymodelowano na szybko ze sphery z włączonymi subdiv w viewie. Sposób działa wszędzie robiłem w mayce.

 

ANHbxS8.png

 

Na tym poniżej zapomniałem pokazać, że wybieram twist deformer

 

PX3AgI9.png

ui4VlVG.png

 

Wartość twista robisz na oko, żeby ładnie wyglądało.

 

Potem możesz to pociąć(nie zauważyłem tego na dole :P W razie czego z preverse curvature może zrobić loopa




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności