Napisano 16 Luty 201411 l Witam. Mam pytanie. W jaki najprostszy sposób mogę wymodelować taki klosz do lampy? Próbowałem zrobić kule, później uciąć poł. Po krawędziach rysowalem linie, później skopiowałem 6x i wyginać "4x4" ale nie wychodzi. Tym bardziej nie wiem jak później powyginać szkło :) Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Napisano 16 Luty 201411 l robisz cylindry, tam nie wiem, z 5, łapiesz je od dołu za vertexy soft selection i rotate, musi być coś takiego w maxie, łatwiejszego sposobu chyba nie ma :)
Napisano 16 Luty 201411 l Pokazałeś ładny rysunek, ale napisać, jak to osiągnąć już się nie chciało? :)
Napisano 16 Luty 201411 l Wymodelowano na szybko ze sphery z włączonymi subdiv w viewie. Sposób działa wszędzie robiłem w mayce. Na tym poniżej zapomniałem pokazać, że wybieram twist deformer Wartość twista robisz na oko, żeby ładnie wyglądało. Potem możesz to pociąć(nie zauważyłem tego na dole :P W razie czego z preverse curvature może zrobić loopa
Napisano 16 Luty 201411 l nikt nie napisał w czym to chce osiągnąć i się zbłaźnię, będzie marudzenie itd
Napisano 16 Luty 201411 l Autor Dziekuje bardzo za pomoc. Chodziło mi głównie o same druty ale poradziłem sobię Twistedem.