Napisano 1 Kwiecień 201410 l Witam wszystkich klepaczy kodu :) Jako ze maxscript znam raczej powierzchownie, natkanlem sie na problem z ktorym sam sobie nie potrafie poradzic, a zapewne jest prosty do rozwiazania. A wiec czy jest (i jesli jest to jak) mozliwosc przerwania wykonywania skryptu tak jak robie to "break()" ale bez wyswietlania okna debbugera ? Mecze sie z tym od dwoch godzin... :/ Probowalem roznych kombinacji try/catch, throw() ale bez rezultatu. Tutaj jeszcze taki fragemnt zeby zilustrowac dokladniej o co mi chodzi: . . . fst == #rightClick or fst == #escape . . . I teraz chce aby skrypt konczyl swoje dzialanie (caly pozostaly kod ponizej w/w linii), jezeli jest to true. Przekopalem juz helpa i internet ale jedyne co znajduje to jak przerwac petle ale nic o "bezwgledym" przerwaniu wykonywaniu skryptu. Z gory dziekuje za pomoc.
Napisano 2 Kwiecień 201410 l Autor Naprawde nikt nie wie ? Czy nie ma takiej mozliwosci/polecenia ? A moze niejasno napisalem, jesli tak to prosze powiedziec, sprobuje wtedy jakos jasniej :) Trudno mi uwierzyc zeby nie bylo takiej mozliwosci, wiec jesli ktos wie cos na ten temat niech sie nie krepuje :)
Napisano 2 Kwiecień 201410 l A nie możesz zrobić coś w stylu(prowizoryczne): zmienna = true; while(zmienna) { coś tam; zmienna = false; } Dostajesz pętle z jednym obiegiem ;)
Napisano 2 Kwiecień 201410 l Autor Heh... nie o to chodzi. W tym przykladzie co podales, wszystko co jest po "}" zostanie i tak wykonane a mi chodzi o to zeby tam zatrzymac bezwzgeldnie wykonywanie kodu (zakonczyc jego dzialanie) i to co jest po } nie zostalo wykonane... Dlatego napisalem ze nie chodzi mi o wyjscie z petli :).
Napisano 2 Kwiecień 201410 l Autor A po prostu komenda "end" nie zadziała? Nie ma takiej funkcji w MaxScript...
Napisano 2 Kwiecień 201410 l Jeżeli skrypt uruchamiasz za pomocą pliku .mcr to ustaw silentErrors:True. Pewnie to nieprawidłowe rozwiązanie ale chyba działa.
Napisano 2 Kwiecień 201410 l Autor Jak dla mnie "return" powinno zadziałać. Dzieki, wczesniej myslalem, ze return tylko sluzy do zwracania "wynikow" i przerywania petli, ale po twoim poscie jeszcze raz doczytalem i rzeczywiscie dziala, tylko musialem zajrzec do helpa jak tego poprawnie uzyc do tego celu. Dziex deshu, szkoda ze nie zajrzales tu wczesniej zanim zrobilem to na partyzanta na case'ach :]
Napisano 3 Kwiecień 201410 l Spoko loko. Sorx że nie dopisałem jak returna użyć. W maxscripcie faktycznie jest to dość "dzikie".
Napisano 3 Kwiecień 201410 l Autor Spoko loko. Sorx że nie dopisałem jak returna użyć. W maxscripcie faktycznie jest to dość "dzikie". Spoko, nie ma problemu. Wazne ze naprowadziles mnie na wlasciwy trop, reszte moge sobie doczytac z helpa;). A moze znasz odpowiedz na ten palecy mnie problem: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=93639&p=1205079#post1205079
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto