Posted April 14, 201411 yr Cześć ! Pracowałem ostatnio nad taką rzeźbą. To mój pierwszy projekt w ZBrushu na który poświęciłem więcej... sporo więcej niż 15min. Mam nadzieję, że wam się spodoba ;). W planach retopologia, rig i animacja ruchu. Jak by kogoś ciekawiło, to całość ma 85mln poly XD link do galerii https://imgur.com/a/45OAm Zbrush + Blender (GoB) Edited May 12, 201411 yr by 50Groszy
April 14, 201411 yr Author Dzięki :) Możesz mieć rację, aczkolwiek ta postać to fenomen. W każdej scenie wygląda inaczej :)
April 16, 201411 yr Pamiętam ,że gotowe sculpty także można wrzucać do finished. Nawet kiedyś fronty były. Dla mnie stopień odwzorowania i poziom cierpliwości reprezentowany przez autora jest godny fronta. Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka.
April 16, 201411 yr Author Bardzo dziękuję ! :) Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka. Trudno mi określić ile dokładnie poświęciłem na to czasu, bo pracowałem z przerwami przez ostatnie 3 tygodnie. Studiuję Projektowanie Gier, a to tylko jeden z moich projektów, dlatego czasu niewiele. Na pewno dwa weekendy po ok 6h na dzień rzeźbienia + średnio 1h na dzień przez 3 tygodnie. Myślę, że z 50h by się uzbierało. Mogę, za to powiedzieć, że najwięcej czasu poświęciłem twarzy pomimo średnio udanego efektu. W tym obrębie modelu dokonywałem zmian do samego końca rzeźbienia ponieważ ciągle zauważałem odstępstwa, szczegóły i miejsca w których oko mi się omsknęło ;) Najprzyjemniej z kolei rzeźbiło mi się fałdy na kurtce i rękawach.
April 19, 201411 yr Author Ok Tyrion przeszedł przez retopo. Z racji braku czasu wykorzystałem ZRemesher + poprawki w Blenderze. Powiedzmy, że wyszło next genowe HP, bo ok 30k tris. Teraz czas na rigging i animacje a jak zostanie trochę wolnego to przyprawię jegomościa o kolorki. 2 uv-ki (ciało i głowa + dłonie) i tekstury 4k na ten moment. Ps. Nie byłem pewny czy edytować posta czy zrobić dwa pod sobą.
May 11, 201411 yr Author Cześć ! Chciałem się podzielić postępami. Postać jest już origowana (ale potrzebuje jeszcze sporo poprawek) a obecnie pracuję nad teksturami. Marmoset Tooblag 2 realtime z AO
May 12, 201411 yr Author Ok teksturowanie skończone. Teraz czas na poprawki w rigu. Można by jeszcze trochę posiedzieć ale muszę dokończyć inne prace na przegląd.
May 12, 201411 yr tekstury - clay wygladał bardzo fajnie ale po teksturze pobawiłbym się na Twoim miejscu overpaintem i zobaczyl czego brakuje w teksturze.
Create an account or sign in to comment