Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć ! Pracowałem ostatnio nad taką rzeźbą. To mój pierwszy projekt w ZBrushu na który poświęciłem więcej... sporo więcej niż 15min. Mam nadzieję, że wam się spodoba ;). W planach retopologia, rig i animacja ruchu.

Jak by kogoś ciekawiło, to całość ma 85mln poly XD

 

link do galerii https://imgur.com/a/45OAm

 

Zbrush + Blender (GoB)

Edytowane przez 50Groszy
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pamiętam ,że gotowe sculpty także można wrzucać do finished. Nawet kiedyś fronty były. Dla mnie stopień odwzorowania i poziom cierpliwości reprezentowany przez autora jest godny fronta.

Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka.

Napisano

Bardzo dziękuję ! :)

 

Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka.

Trudno mi określić ile dokładnie poświęciłem na to czasu, bo pracowałem z przerwami przez ostatnie 3 tygodnie. Studiuję Projektowanie Gier, a to tylko jeden z moich projektów, dlatego czasu niewiele. Na pewno dwa weekendy po ok 6h na dzień rzeźbienia + średnio 1h na dzień przez 3 tygodnie. Myślę, że z 50h by się uzbierało.

 

Mogę, za to powiedzieć, że najwięcej czasu poświęciłem twarzy pomimo średnio udanego efektu. W tym obrębie modelu dokonywałem zmian do samego końca rzeźbienia ponieważ ciągle zauważałem odstępstwa, szczegóły i miejsca w których oko mi się omsknęło ;)

 

Najprzyjemniej z kolei rzeźbiło mi się fałdy na kurtce i rękawach.

Napisano

Ok Tyrion przeszedł przez retopo. Z racji braku czasu wykorzystałem ZRemesher + poprawki w Blenderze. Powiedzmy, że wyszło next genowe HP, bo ok 30k tris.

Teraz czas na rigging i animacje a jak zostanie trochę wolnego to przyprawię jegomościa o kolorki.

2 uv-ki (ciało i głowa + dłonie) i tekstury 4k na ten moment.

 

wL28sgR.jpgZ5eYmeR.jpgPV2dA7h.jpg522IZns.jpgZUTej5F.jpg

 

Ps. Nie byłem pewny czy edytować posta czy zrobić dwa pod sobą.

Napisano

Cześć !

 

Chciałem się podzielić postępami. Postać jest już origowana (ale potrzebuje jeszcze sporo poprawek) a obecnie pracuję nad teksturami.

 

Marmoset Tooblag 2 realtime z AO

kJPb1xI.jpg

Napisano

Ok teksturowanie skończone. Teraz czas na poprawki w rigu. Można by jeszcze trochę posiedzieć ale muszę dokończyć inne prace na przegląd.

 

n5e1qzP.jpg

jOZwK88.jpg

Napisano

tekstury - clay wygladał bardzo fajnie ale po teksturze pobawiłbym się na Twoim miejscu overpaintem i zobaczyl czego brakuje w teksturze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności