50Groszy Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 (edytowane) Cześć ! Pracowałem ostatnio nad taką rzeźbą. To mój pierwszy projekt w ZBrushu na który poświęciłem więcej... sporo więcej niż 15min. Mam nadzieję, że wam się spodoba ;). W planach retopologia, rig i animacja ruchu. Jak by kogoś ciekawiło, to całość ma 85mln poly XD link do galerii https://imgur.com/a/45OAm Zbrush + Blender (GoB) Edytowane 12 Maj 2014 przez 50Groszy
Sebazx6r Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 Bardzo fajnie wyszlo :). Tylko troche chyba mlodziej Ci wyszedł.
50Groszy Napisano 14 Kwiecień 2014 Autor Napisano 14 Kwiecień 2014 Dzięki :) Możesz mieć rację, aczkolwiek ta postać to fenomen. W każdej scenie wygląda inaczej :)
ETA Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 paznokcie wydają się mi troszku za płaskie ale poza tym ładna pracka :)
Biolo_idiota Napisano 16 Kwiecień 2014 Napisano 16 Kwiecień 2014 So Kawaii! - Fajna pracka, bardzo mi się podoba.
Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2014 Napisano 16 Kwiecień 2014 Pamiętam ,że gotowe sculpty także można wrzucać do finished. Nawet kiedyś fronty były. Dla mnie stopień odwzorowania i poziom cierpliwości reprezentowany przez autora jest godny fronta. Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka.
50Groszy Napisano 16 Kwiecień 2014 Autor Napisano 16 Kwiecień 2014 Bardzo dziękuję ! :) Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka. Trudno mi określić ile dokładnie poświęciłem na to czasu, bo pracowałem z przerwami przez ostatnie 3 tygodnie. Studiuję Projektowanie Gier, a to tylko jeden z moich projektów, dlatego czasu niewiele. Na pewno dwa weekendy po ok 6h na dzień rzeźbienia + średnio 1h na dzień przez 3 tygodnie. Myślę, że z 50h by się uzbierało. Mogę, za to powiedzieć, że najwięcej czasu poświęciłem twarzy pomimo średnio udanego efektu. W tym obrębie modelu dokonywałem zmian do samego końca rzeźbienia ponieważ ciągle zauważałem odstępstwa, szczegóły i miejsca w których oko mi się omsknęło ;) Najprzyjemniej z kolei rzeźbiło mi się fałdy na kurtce i rękawach.
50Groszy Napisano 19 Kwiecień 2014 Autor Napisano 19 Kwiecień 2014 Ok Tyrion przeszedł przez retopo. Z racji braku czasu wykorzystałem ZRemesher + poprawki w Blenderze. Powiedzmy, że wyszło next genowe HP, bo ok 30k tris. Teraz czas na rigging i animacje a jak zostanie trochę wolnego to przyprawię jegomościa o kolorki. 2 uv-ki (ciało i głowa + dłonie) i tekstury 4k na ten moment. Ps. Nie byłem pewny czy edytować posta czy zrobić dwa pod sobą.
mallow Napisano 20 Kwiecień 2014 Napisano 20 Kwiecień 2014 Dobrze Ci to idzie. Czekam z zainteresowaniem na dalsze etapy...
50Groszy Napisano 11 Maj 2014 Autor Napisano 11 Maj 2014 Cześć ! Chciałem się podzielić postępami. Postać jest już origowana (ale potrzebuje jeszcze sporo poprawek) a obecnie pracuję nad teksturami. Marmoset Tooblag 2 realtime z AO
50Groszy Napisano 12 Maj 2014 Autor Napisano 12 Maj 2014 Ok teksturowanie skończone. Teraz czas na poprawki w rigu. Można by jeszcze trochę posiedzieć ale muszę dokończyć inne prace na przegląd.
50Groszy Napisano 12 Maj 2014 Autor Napisano 12 Maj 2014 twarz bedziesz jescze poprawiał? Masz namyśli kształt czy tekstury ?
olaf Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 tekstury - clay wygladał bardzo fajnie ale po teksturze pobawiłbym się na Twoim miejscu overpaintem i zobaczyl czego brakuje w teksturze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się