Monio Napisano 13 Maj 2014 Share Napisano 13 Maj 2014 [video=youtube;dzIl_S-qHIQ] Dobre wiesci dla blenderowych animatorów. Na kanale BlenderCoders pojawił się film z prezentacją technologii OpenSubdiv w Blenderze. Sergey Sharybin, programista odpowiedzialny za tą implementacje OpenSubdiva, opowiada o sposobie jego zastosowania oraz wynikających z tego plusach podczas pracy nad animacją. Wzrost wydajności jest ogromny, nawet do 200 razy szybszy podgląd animacji! OpenSubdiv powinien pojawić się w Blenderze 2.72 za około 5 miesięcy. Gdy implementacja będzie w pełni gotowa możemy spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów. Programiści mówią o ponad 300 razy szybszym wyświetlaniu animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 13 Maj 2014 Share Napisano 13 Maj 2014 (edytowane) sprawdzałem w Mayce i przyspieszyło mi tyle co nic, ale przyznam bez bicia, że przyjrzałem się temu pobieżnie wzorując się na filmie fjuczersowym z autodesku ;-) add: prostuję, subdiv w Majce zapier...nicza. Edytowane 13 Maj 2014 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 14 Maj 2014 Share Napisano 14 Maj 2014 no wlasnie mialem wlasnie cos ostro Ci napisac za dezinformacje ... ale widze ze sie poprawiles ;) ja na sredniowypasionym kompie w Mayce 2015 na scenie z 10 milionami fejsow skadajacych sie z ok . 100 zmapowanych modelach mam od 60 do 250 fpsow . :D Na chwile obecna Maya jest chyba najbardziej wydajna w vieprocie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 14 Maj 2014 Share Napisano 14 Maj 2014 fejk nie miał dywanu na ścianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 15 Maj 2014 Share Napisano 15 Maj 2014 A 3ds max siedzi i zawija w sreberka ... : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 15 Maj 2014 Share Napisano 15 Maj 2014 A dopiero w 15.5(wywnioskowałem z rozmowy na kanale Au dev team) ma być w pełni OpenSubDiv w Mayce razem z adaptive subdiv i to dopiero ma miec kopa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 15 Maj 2014 Share Napisano 15 Maj 2014 A 3ds max siedzi i zawija w sreberka ... : ] A po co implementować cokolwiek w sofcie, który zaraz przestaną rozwijać w ogóle?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 21 Maj 2014 Share Napisano 21 Maj 2014 A po co implementować cokolwiek w sofcie, który zaraz przestaną rozwijać w ogóle?:) On sie juz przestal rozwija, oni juz tylko teraz implementuja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się