Napisano 9 Czerwiec 201410 l Źródło: http://www.develop-online.net/news/autodesk-drops-price-of-maya-lt-2015/0193885
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Autor http://www.autodesk.com/products/autodesk-maya/compare/compare-products Well... limitacje są ogromne. Zero renderingu, dynamiki, symulacji, paintFX. Nie da się normalnie riggować bo jest tylko HumanIK. Narzędzia do animacji okrojone przez brak warstw, driven key i innych. W pierwszej wersji nie było również skryptowania w MELu, w tej rozpisce również go nie widzę ale w następnej wersji na pewno go dodali więc pewnie nie zaktualizowali listy. Moim zdaniem darmowy blender oferuje znacznie więcej niż maya LT. Jedyne czego my brakuje to shaderFX i w pełni stabilny eksporter FBX na który trzeba bedzie poczekać jeszcze ze 3 miesiące (brak dokumentacji dla developerów, inżynieria wsteczna i taki team).
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Nie da się normalnie riggować bo jest tylko HumanIK Nieee, no cos Ty, niemozliwe. Nie znajduje nigdzie takiej informacji. Byloby to zupelnie bez sensu. Zero renderingu, dynamiki, symulacji, paintFX Czyli wszystkiego, co w grach jest raczej niepotrzebne ;)
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Autor Nieee, no cos Ty, niemozliwe. Nie znajduje nigdzie takiej informacji. Byloby to zupelnie bez sensu. Może być FAQ na stronie Autodesku? ;) http://knowledge.autodesk.com/support/maya-lt/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Autodesk-Maya-LT-FAQ.html Zgadzam się co do dynamiki i majowych paintFX ale przecież renderowanie to jest podstawa w małych gierkach. Pre-renderowane spritey 2d, ilustracje wszelkiego zastosowania, spritey z obiektami czy postaciami jako część interfaceu. Którą grę na mobile być nie ściągnął to gdzieś tam są pre-rendery, a nawet jak nie do są wykorzystywane w materiałach reklamowych. Sam autodesk się reklamuje takimi rzeczami: W maya LT jedyne co masz to zabawa w shaderFX i wduszenie printscreena.
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Monio to ze starej wersji przed updejtami 1/2: http://docs.autodesk.com/mayalt2014/en_us/index.html?url=files/GUID-318E53CA-AAD7-4510-96E9-FA315C84A32A.htm,topicNumber=d30e2708
Napisano 9 Czerwiec 201410 l Pewnie nie obnizaja ceny dlatego, ze wszyscy sie rzucili na subskrybcje :D
Napisano 9 Czerwiec 201410 l http://docs.autodesk.com/mayalt2014/en_us/index.html?url=files/GUID-318E53CA-AAD7-4510-96E9-FA315C84A32A.htm,topicNumber=d30e2708 Sa kosci, a Autodesk mowi co jest, a nie czego nie ma ;))
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Jest IK i sa deformery wiec nie jest tak zle. Szkoda ze brakuje kilku nodew hypershadzie, ktore sie przydawaly przy riggingu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto