Monio Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Źródło: http://www.develop-online.net/news/autodesk-drops-price-of-maya-lt-2015/0193885
Gość e=mc^2 Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 uzywa ktos tej mayi lt? gdzie sa wypisane wszystkie ograniczenia?
Monio Napisano 9 Czerwiec 2014 Autor Napisano 9 Czerwiec 2014 http://www.autodesk.com/products/autodesk-maya/compare/compare-products Well... limitacje są ogromne. Zero renderingu, dynamiki, symulacji, paintFX. Nie da się normalnie riggować bo jest tylko HumanIK. Narzędzia do animacji okrojone przez brak warstw, driven key i innych. W pierwszej wersji nie było również skryptowania w MELu, w tej rozpisce również go nie widzę ale w następnej wersji na pewno go dodali więc pewnie nie zaktualizowali listy. Moim zdaniem darmowy blender oferuje znacznie więcej niż maya LT. Jedyne czego my brakuje to shaderFX i w pełni stabilny eksporter FBX na który trzeba bedzie poczekać jeszcze ze 3 miesiące (brak dokumentacji dla developerów, inżynieria wsteczna i taki team).
Reanimator Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Nie da się normalnie riggować bo jest tylko HumanIK Nieee, no cos Ty, niemozliwe. Nie znajduje nigdzie takiej informacji. Byloby to zupelnie bez sensu. Zero renderingu, dynamiki, symulacji, paintFX Czyli wszystkiego, co w grach jest raczej niepotrzebne ;)
Monio Napisano 9 Czerwiec 2014 Autor Napisano 9 Czerwiec 2014 Nieee, no cos Ty, niemozliwe. Nie znajduje nigdzie takiej informacji. Byloby to zupelnie bez sensu. Może być FAQ na stronie Autodesku? ;) http://knowledge.autodesk.com/support/maya-lt/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Autodesk-Maya-LT-FAQ.html Zgadzam się co do dynamiki i majowych paintFX ale przecież renderowanie to jest podstawa w małych gierkach. Pre-renderowane spritey 2d, ilustracje wszelkiego zastosowania, spritey z obiektami czy postaciami jako część interfaceu. Którą grę na mobile być nie ściągnął to gdzieś tam są pre-rendery, a nawet jak nie do są wykorzystywane w materiałach reklamowych. Sam autodesk się reklamuje takimi rzeczami: W maya LT jedyne co masz to zabawa w shaderFX i wduszenie printscreena.
legomir Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Monio to ze starej wersji przed updejtami 1/2: http://docs.autodesk.com/mayalt2014/en_us/index.html?url=files/GUID-318E53CA-AAD7-4510-96E9-FA315C84A32A.htm,topicNumber=d30e2708
Nezumi Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Pewnie nie obnizaja ceny dlatego, ze wszyscy sie rzucili na subskrybcje :D
Reanimator Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 http://docs.autodesk.com/mayalt2014/en_us/index.html?url=files/GUID-318E53CA-AAD7-4510-96E9-FA315C84A32A.htm,topicNumber=d30e2708 Sa kosci, a Autodesk mowi co jest, a nie czego nie ma ;))
Sebazx6r Napisano 30 Wrzesień 2014 Napisano 30 Wrzesień 2014 Jest IK i sa deformery wiec nie jest tak zle. Szkoda ze brakuje kilku nodew hypershadzie, ktore sie przydawaly przy riggingu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się