Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uzywa ktos tej mayi lt? gdzie sa wypisane wszystkie ograniczenia?

Napisano
  • Autor

http://www.autodesk.com/products/autodesk-maya/compare/compare-products

Well... limitacje są ogromne. Zero renderingu, dynamiki, symulacji, paintFX. Nie da się normalnie riggować bo jest tylko HumanIK. Narzędzia do animacji okrojone przez brak warstw, driven key i innych. W pierwszej wersji nie było również skryptowania w MELu, w tej rozpisce również go nie widzę ale w następnej wersji na pewno go dodali więc pewnie nie zaktualizowali listy.

Moim zdaniem darmowy blender oferuje znacznie więcej niż maya LT. Jedyne czego my brakuje to shaderFX i w pełni stabilny eksporter FBX na który trzeba bedzie poczekać jeszcze ze 3 miesiące (brak dokumentacji dla developerów, inżynieria wsteczna i taki team).

Napisano
Nie da się normalnie riggować bo jest tylko HumanIK

 

Nieee, no cos Ty, niemozliwe. Nie znajduje nigdzie takiej informacji. Byloby to zupelnie bez sensu.

 

Zero renderingu, dynamiki, symulacji, paintFX

 

Czyli wszystkiego, co w grach jest raczej niepotrzebne ;)

Napisano
  • Autor
Nieee, no cos Ty, niemozliwe. Nie znajduje nigdzie takiej informacji. Byloby to zupelnie bez sensu.

Może być FAQ na stronie Autodesku? ;)

http://knowledge.autodesk.com/support/maya-lt/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Autodesk-Maya-LT-FAQ.html

 

Zgadzam się co do dynamiki i majowych paintFX ale przecież renderowanie to jest podstawa w małych gierkach. Pre-renderowane spritey 2d, ilustracje wszelkiego zastosowania, spritey z obiektami czy postaciami jako część interfaceu. Którą grę na mobile być nie ściągnął to gdzieś tam są pre-rendery, a nawet jak nie do są wykorzystywane w materiałach reklamowych. Sam autodesk się reklamuje takimi rzeczami:

 

W maya LT jedyne co masz to zabawa w shaderFX i wduszenie printscreena.

Napisano

Pewnie nie obnizaja ceny dlatego, ze wszyscy sie rzucili na subskrybcje :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.