gryzon Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 (edytowane) Wczoraj pojawiła się długo oczekiwana open beta Quixel Suite, zmodernizowanego pakietu zawierającego w sobie NDO, DDO, 3DO, DDO MEGASCANS. http://www.quixel.se/ Uruchomiona została też bogata baza wiedzy na temat tych narzędzi http://quixel.se/usermanual/quixelsuite/doku.php Edytowane 10 Czerwiec 2014 przez gryzon
Azbesty Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 właśnie się zastanawiałem co niema newsa więc dałem post na FB ale mnie uprzedziłeś :D dziś wieczorem zabieramy się za testowanie.
soto Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 W związku z tym, że jestem totalnym nowicjuszem i jeszcze nawet nie raczkuję w kwestii 3D nie do końca wiem jeszcze do czego wszystkie te narzędzia służą tak na prawdę :) Ich opisy jeszcze nic mi nie mówią zbytnio, ale to co zobaczyłem na prezentacji zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Mogę się mylić ale chyba jest to dosyć potężne narzędzie usprawniające pracę przy teksturowaniu itp... :) Pytanie, czy jest to oprogramowanie na zasadzie subskrypcji czy jednorazowej opłaty licencyjnej? I czy wersja Hobby & Freelance ma jakies restrykcje zarobkowe??
gryzon Napisano 11 Czerwiec 2014 Autor Napisano 11 Czerwiec 2014 Nie wiem jak wam się to podoba ale zdecydowana poprawa tego narzędzia w stosunku do poprzedniej wersji. Dużo swobodniej mi się teraz tego używa.
Azbesty Napisano 11 Czerwiec 2014 Napisano 11 Czerwiec 2014 największa różnica że to nie są teraz proceduralne noisy i tyle.. tylko prawidzwe tekstury...
Monio Napisano 11 Czerwiec 2014 Napisano 11 Czerwiec 2014 nDo jest super ale dDo... lame. ;) Substance Designer ludzie. To jest narzędzie.
gryzon Napisano 11 Czerwiec 2014 Autor Napisano 11 Czerwiec 2014 Mam zamiar zainteresować się Substance Designerem. Patrząc na lata wstecz to nawet taki dDO jest naprawdę bardzo fajnym rozwiązaniem dla ludzi klepiących modele, naprawdę wszystko przyśpiesza.