Napisano 11 Czerwiec 201410 l Witam! To mój pierwszy wątek w tym dziale. Głównie wrzucam w sekcji 2D ale dziś chciałem pochwalić się projektem nad którym pracujemy z dwoma kolegami już od prawie dwóch lat. Jest to surrealistyczną grą przygodową typu Point and Click, zawierającą w sobie również pewną dawkę wyborów moralnych. Akcja gry toczy się w mrocznym świecie balansującym na granicy sennego marzenia i koszmaru. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na stronę Indiegogo, gdzie znajdziecie szczegółowe informacje o projekcie. Oczywiście jeśli ktoś by chciał nas wesprzeć to nie pogardzimy żadną pomocą :) Pozdrawiam. PS Jeśli ktoś ma ochotę może nas wesprzeć również na Greenlight-cie. Mała pokazówka efektu paralaksy który będzie towarzyszył w całej grze. Wszystkie tła składają się z kilku warstw celem uzyskania wrażenia pseudo 3d. A tu już screeny "statyczne" z gry..
Napisano 13 Czerwiec 201410 l Podoba mi się oprawa graficzna. Może zbyt wiele oczekuje ale czy można spodziewać się wersji na androidy? Lubie takie projekty i trzymam za was kciuki!
Napisano 14 Czerwiec 201410 l Autor Veezen - Dzięki! Tak wersja tabletowa na android jak i ios będzie z tym, że wcześniej wyjdzie wersja na ipady.
Napisano 17 Czerwiec 201410 l Świetnie to wygląda !... walorowo trochę plany się zlewają gdzie nie gdzie, zwłaszcza w tej "sali tortur" ale pewnie nie trzeba tego lepiej rozdzielać jak i tak cały czas animacja działa... kibicuję !
Napisano 17 Czerwiec 201410 l Serio, ale kosior :D Mi nie przeszkadza, że się czasem coś zlewa i wszędzie jest detal. Mam wielką radochę gdy oko lata mi z jednego końca ekranu na drugi, podczas patrzenia na świetne szczegóły. Klimat, że aż gęsto. Życzę sukcesu :)
Napisano 26 Czerwiec 201410 l Autor Ja tylko tak informacyjnie napiszę że wczoraj dostaliśmy zielone światło na Steam, zaledwie po 23 dniach :) Jeśli ktoś nas poparł to z góry dziękuje!
Napisano 27 Czerwiec 201410 l To wygląda bajecznie. Super klimacik, no i fajnie, że to nie kolerjne mmo. Jaram się strasznie, to jest gra dla mnie.
Napisano 27 Czerwiec 201410 l Autor Temporal - dziękuje w imieniu zespołu ! Takie komentarze dodają energii. Pozdro!
Napisano 28 Czerwiec 201410 l Zapowiada się interesująco. Chętnie kupię wersje na Androida. Z minusów to co mi się rzuca w oczy to dosyć długie czasy przejścia pomiędzy widokami, jakoś tak przyjemniej 2 razy za długie. Weźcie pod uwagę że to point'n'clisk więc szukając rozwiązania ludzie często będą przeskakiwali pomiędzy ekranami wiele razy. Dodatkowo niektóre elementy (zębatki) bardzo odstają kolorystycznie (i jakościowo również). Byłoby super jeśli to podciągniecie to wysokiej jakości innych grafik które teraz macie. Fajny projekt. Trzymam kciuki!
Napisano 29 Czerwiec 201410 l Autor Monio - Dzięki! Przekaże cenne uwagi dalej. Ja mini gierek nie robiłem, tylko kolega więc on już będzie musiał zadecydować z tymi zębatkami. Loadingi to programista by musiał się pochylić nad problemem ale masz racje powinny być szybsze lub w ogóle ich nie być ale no zobaczymy. Dzięki za feedback.
Napisano 22 Lipiec 201410 l Autor Witam! Jeśli ktoś będzie zainteresowany naszą grą może ją samemu sprawdzić pobierając krótkie demko: Windows, Polish, 48 MB lub OS X, Polish, 41 MB albo można zerknąć na Let's Play-e od youtuberów: po polsku: lub angielsku: Pozdro!
Napisano 22 Lipiec 201410 l Graficzka i klimacik wyśmienity. Uwagi: 1. Piszemy niechybny (1 scena). 2. Wyczuwalna drętwość w kilku liniach, czy oryginalnie były pisane po angielsku? 3. Szkoda, że pod koniec demka nie pojawiła się żadna nowa informacja na temat fabuły. 5. Przy pierwszym podejściu gra zawiesiła się na ekranie ładowania po wyjściu ze studni. 6. Lubię, gdy początek jest łatwy, a koniec osiąga poziom /niemożliwy/ . Czy tak będzie tym razem?
Napisano 22 Lipiec 201410 l Cytat Tormentum_demo_win jest zlosliwy i zostal zablokowany przez Chrome Ah to gugle. Od dawna chce zmienić przeglądarke ale do mozilli nie moge sie przyzwyczaić.
Napisano 23 Lipiec 201410 l Autor dzosz -dzięki za feedback! Błędy postaramy się poprawić, fabuła pisana będzie jeszcze szlifowana. Co do trudności to będzie zależało od zagadek..Będą proste ale też trudne. Reynevan -no cóż Chrome tak już ma. Na indiefb mamy tez Tormentum i stamtąd chrome się nie pluje jak się pobiera.
Napisano 23 Lipiec 201410 l Wlasnie skończyłem, majstersztyk ;) Uwielbiam klimaty Beksińskiego, czekam na pełna wersje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto