Gość drulagin Napisano 4 Lipiec 2014 Napisano 4 Lipiec 2014 Witam!! Jak w temacie. Czy jest możliwe przeniesienie animacji/riga z Maxa do blendera, wraz z kośćmi??
Ania Napisano 5 Lipiec 2014 Napisano 5 Lipiec 2014 Zdaje mi się że ostatnio pojawił się w blenderze import FBX, tym możesz spróbować, ale trochę wątpie, bo systemy animacyjne trochę się różnią. Nawet jeśli się uda, na pewno nie będzie to ładny rig.
mookie Napisano 5 Lipiec 2014 Napisano 5 Lipiec 2014 Z tego co pamiętam point cache są ładowane bez problemu.
Monio Napisano 5 Lipiec 2014 Napisano 5 Lipiec 2014 Eksport/import plikiem collada?Max i maya nie potrafią poprawnie eksportować/importować collady. Jedyne programy które przeczytają takie pliki to max, maya, ich FBX converter i chyba cry engine. Ale to przecież jest okej. Najgorszą rzeczą w dziejach CG jest blender który nie potrafi poprawnie eksportować/importować FBX. ¯\_(ツ)_/¯
Nezumi Napisano 5 Lipiec 2014 Napisano 5 Lipiec 2014 Monio - tak rzucilem ze znakiem zapytania ;) Pamietam jak zwykla siatke kiedys do Blendera ze sketchupa wrzucalem przez collade... To co sie porobilo z siatka to byl koszmar. Ale to bylo sporo czasu temu. Teraz po prostu uzywam Blendera od razu.
Marakesz Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Jak do tej pory nie ma sprawnego wbudowanego importera fbx. Można przez point cache . Rozmawiałem ostatnio z ludźmi zaangażowanymi w tworzenie exportera i importera fbx-a z działającą animacją i już w najnowszych wersjach powinien być. Problemem są jakieś sprawy praw do udostępnia kodu i dlatego tak długo to trwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się