Jump to content
  • 0

przenoszenie animacji z maxa do blendera, czy jest możliwe??


Question

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Zdaje mi się że ostatnio pojawił się w blenderze import FBX, tym możesz spróbować, ale trochę wątpie, bo systemy animacyjne trochę się różnią. Nawet jeśli się uda, na pewno nie będzie to ładny rig.

Link to post
Share on other sites
  • 0
Eksport/import plikiem collada?
Max i maya nie potrafią poprawnie eksportować/importować collady. Jedyne programy które przeczytają takie pliki to max, maya, ich FBX converter i chyba cry engine. Ale to przecież jest okej. Najgorszą rzeczą w dziejach CG jest blender który nie potrafi poprawnie eksportować/importować FBX. ¯\_(ツ)_/¯
Link to post
Share on other sites
  • 0

Monio - tak rzucilem ze znakiem zapytania ;) Pamietam jak zwykla siatke kiedys do Blendera ze sketchupa wrzucalem przez collade... To co sie porobilo z siatka to byl koszmar. Ale to bylo sporo czasu temu. Teraz po prostu uzywam Blendera od razu.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Jak do tej pory nie ma sprawnego wbudowanego importera fbx. Można przez point cache . Rozmawiałem ostatnio z ludźmi zaangażowanymi w tworzenie exportera i importera fbx-a z działającą animacją i już w najnowszych wersjach powinien być. Problemem są jakieś sprawy praw do udostępnia kodu i dlatego tak długo to trwa.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy