Napisano 4 Lipiec 201410 l Witam!! Jak w temacie. Czy jest możliwe przeniesienie animacji/riga z Maxa do blendera, wraz z kośćmi??
Napisano 5 Lipiec 201410 l Zdaje mi się że ostatnio pojawił się w blenderze import FBX, tym możesz spróbować, ale trochę wątpie, bo systemy animacyjne trochę się różnią. Nawet jeśli się uda, na pewno nie będzie to ładny rig.
Napisano 5 Lipiec 201410 l Eksport/import plikiem collada?Max i maya nie potrafią poprawnie eksportować/importować collady. Jedyne programy które przeczytają takie pliki to max, maya, ich FBX converter i chyba cry engine. Ale to przecież jest okej. Najgorszą rzeczą w dziejach CG jest blender który nie potrafi poprawnie eksportować/importować FBX. ¯\_(ツ)_/¯
Napisano 5 Lipiec 201410 l Monio - tak rzucilem ze znakiem zapytania ;) Pamietam jak zwykla siatke kiedys do Blendera ze sketchupa wrzucalem przez collade... To co sie porobilo z siatka to byl koszmar. Ale to bylo sporo czasu temu. Teraz po prostu uzywam Blendera od razu.
Napisano 6 Lipiec 201410 l Jak do tej pory nie ma sprawnego wbudowanego importera fbx. Można przez point cache . Rozmawiałem ostatnio z ludźmi zaangażowanymi w tworzenie exportera i importera fbx-a z działającą animacją i już w najnowszych wersjach powinien być. Problemem są jakieś sprawy praw do udostępnia kodu i dlatego tak długo to trwa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto