Napisano 10 Listopad 201410 l Autor Starałem się przez ten czas poprawić kilka baboli w modelu, poza tym dorzuciłem jeszcze szkielet oparty na IK, wstępnie oteksturowałem nogi i ogólnie certoliłem się z pierdołami. Roboczy render niżej żeby nie było pusto:
Napisano 16 Listopad 201410 l Autor Jak na razie oprócz dłoni wszystkie tekstury są skończone. Jak mu oteksturuję łapy to zabiorę się za kilka detali które rozbiją trochę symetrię modelu, bo na razie z wyjątkiem naramiennika to lustrzane odbicie.
Napisano 17 Listopad 201410 l To AA jest takie skopane, czy to artefakty przez glow? Design mi sie bardzo podoba, troche gorzej z metarialami, to ma byc game artowe?
Napisano 20 Listopad 201410 l Autor Materiałów zacząłem się uczyć właśnie przy okazji tego modelu. Model chce wykorzystać tylko do krótkiej animacji.
Napisano 20 Listopad 201410 l Progress jest spoko. Materiał i texa potrzebują wiekszego zróżnicowana. U ciebie każdy metal jest tak ubrurzony ze przestaje wygląda ć jak metal. Dodaj mu troche wiecej połysku jak na tych wspornikach przy kolanach. Niektore elementy pancerza możesz zrobic ciemniejsze. Pomoże rozbić tą jednolitość.
Napisano 14 Grudzień 201410 l Autor Udało mi się między lekcjami rysunku mi maturą dorobić tekstury do broni i bagnet na udo. Zastanawiałem się jeszcze nad jakimiś dodatkami, ale ostatecznie na sam koniec ewentualnie dorobię kilka kabli, śrubek i zniszczeń pancerza. Na razie wole zostawić to już tak jak jest, zrobić krótką i prostą animację prezentującą model z wielu ujęć. Nawet przy okazji kiermaszu z pracami uczniów mojego liceum wydrukowałem jeden render na formatach 50x70cm, 100x70 i jeden A3. W zasadzie wszystko zmierza ku końcowi, ale temat chcę zamknąć kompletną animacją i kilkoma porządnymi renderami. . . . To drewno woła o pomstę do nieba, ale myślę, że jeszcze wrócę do tej kolby.
Napisano 21 Grudzień 201410 l Autor Powoli zabieram się do robienia otoczenia do animacji (w ogóle sceny). Kilka podglądowych renderów świeżo zaczętego korytarza (sry za jakość), którym robot będzie biec: Edytowane 22 Grudzień 201410 l przez PerMorgan
Napisano 6 Styczeń 201510 l Autor Mały update, walczę jeszcze z wyglądem tego wszystkiego: Link do krótkiego filmiku z animacją: (proponuje zwolnić do 0.25) Zastanawiam się jak dodać oświetleniu trochę "mięsa". Robot będzie domyślnie biegł przez środek korytarza, mam już nawet animację (sporo praktyki i nauki przede mną swoją drogą). Chciałbym żeby wybiegł przeszedł z ciemnego rejonu korytarza (okna zabite deskami) w tą wyrwę ze światłem, dzięki czemu mam nadzieje uda mi się go sensownie oświetlić i nadać wszystkiemu trochę dynamiki. Może jak przesiądę się ze swojego laptopa na szkolny kombajn to coś mi się z tego uda wycisnąć, bo na razie moja karta dogorywa jak chce dodać volumetric light. Zagęszczę trochę siatkę żeby zgubić kanty trochę i może rozszerzę korytarz. Zna ktoś jakieś triki żeby wyciągnąć z tego wszystkiego coś ciekawego? Mam na myśli zwłaszcza światło... Najświeższy render, jakościowo szkoda gadać, ale widać co nieco: Edytowane 6 Styczeń 201510 l przez PerMorgan
Napisano 10 Marzec 201510 l Autor W sumie dawno nic nie wrzucałem... Banery promocyjne do dyplomu, na razie pod napisów: Oraz kilka renderów poprawionej sceny pod animacje: Jakość renderów jest na razie bardziej podglądowa niż finalna (renderowane na 50% jakości), ostatecznie animacja poleci jeszcze do After Effect'a. Na razie jeszcze upewniam się, że światło jest w miarę w porządku. Od przyszlego tygodnia zaczynam to już renderować na gotowo. Na razie mam prosty storyboard (też niskiej jakości niestety, surowe rendery): Na razie to tyle. Scena jeszcze będzie odrobinę dopracowywana, może dojdzie jakieś ujęcie. Dorzucę jeszcze kilka porządnej jakości renderów z animacji. Edytowane 11 Marzec 201510 l przez PerMorgan
Napisano 12 Marzec 201510 l Bannery wyglądają świetnie, może ta zbroja mu się za bardzo świeci (rysy), ale jak kto tam woli. ;) Natomiast w storyboardzie boli trochę ta kompozycja centralna i póki co nielogiczne wydaje się przejście z planu ogólnego nagle do zbliżenia. Potem kamera krążąca dookoła droida/robota z tą małą bactą(niebieskie świecidełko). Kamera miesza się trochę chaotycznie, spróbuj się temu przyjrzeć. Także to w którą stronę się rozgrywa całość, przecinasz wielokrotnie oś akcji. Z Mocą Pirx
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Autor Skończyłem już 3/ t4 animacji, jeszcze kilka ujęć + początek i zakończenie. Szczerze powiedziawszy to nie spodziewałem się, że zrobienie nawet prostej animacji wiąże się z aż takimi nakładami pracy i czasu. W każdym razie dzięki temu wiele się nauczyłem. Jest to pierwsze 40 sekund, będę jeszcze spowalniał prace kamer miejscami. Druga część filmu wymaga jeszcze sporych korekt więc na razie jeszcze go nie wrzucę. Jakość tekstur jest jaka jest, bo renderowałem na szkolnych komputerach i trzeba było zoptymalizować wiele rzeczy.
Napisano 7 Kwiecień 20159 l Autor W zasadzie skończyłem już cały dyplom, więc może finisz wątku dam w temacie ze skończonymi pracami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto