Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

timelase fajnie wyszedł, bo na początku myślałem, że to fejk (w sensie, ze to nie pixar).

Ostatnio przyglądałem się produkcjom pixara i zauważyłem, że maja naprawde słabe oświetlenie. wczesniej na to nie zwracałem uwagi, a teraz mi przeszkadza jak ogladam cokolwiek ;)

Napisano (edytowane)

moze troche się oderwałem. bywa. Obczaj na spokojnie tła ale tylko indoor - modele, tekstury i ośw w Auta, Auta2, Merida (moje prywatne zdanie - wiekszosc filmu oswietlona słabo), Incredibles (na wlasna odpowiedzialność). Wyjątkiem był Ratatuj ale tam akcja rozgrywała sie w jednym pomieszczeniu. MU nie widzialem niestety.

edit: Toy Story3 nie widziałem, na zwiastunie wygląda bardzo fajnie.

Edytowane przez olaf
Napisano
moze troche się oderwałem. bywa. Obczaj na spokojnie tła ale tylko indoor - modele, tekstury i ośw w Auta, Auta2, Merida (moje prywatne zdanie - wiekszosc filmu oswietlona słabo), Incredibles (na wlasna odpowiedzialność). Wyjątkiem był Ratatuj ale tam akcja rozgrywała sie w jednym pomieszczeniu. MU nie widzialem niestety.

edit: Toy Story3 nie widziałem, na zwiastunie wygląda bardzo fajnie.

 

Z Autami, obydwoma częściami się nie zgodzę, a Iniemamocni mają już 10 lat, więc nic dziwnego, że się zestarzał ten film.

Z Meridą również się nie zgodzę, choć przyznam, że jest parę ujęć we wnętrzach, które mi też wydawały się słabe. Ale poza tymi kilkoma ujęciami to jednak nie ma się czego czepiać.

Sprawdź jeszcze Monsters University, sam nie widziałem całości, ale we fragmentach które widziałem cały rendering urywa zad.

Napisano

monster był już robiony na full GI.

 

http://www.theverge.com/2013/6/21/4446606/how-pixar-changed-the-way-light-works-for-monsters-university

 

. It's already common in partial-CGI environments like theTransformers and Iron Man movies, where Industrial Light & Magic used the technique to create metallic reflections. But for Pixar's full CGI environments, mapping out the millions of beams of light was seen as too arduous to be practical. Instead, Pixar relied on manually placed shadows and a network of direct light sources, a setup that was becoming increasingly intricate as the models and setups became more advanced.

 

teraz już robią tak jak reszta :P ale kiedyś manualnie.

Napisano

@Luki: no luz mamy inne zdanie. Uwielbiam pixara za jakość ale nagle z mroków po latach pojawił się Disney i pokazał jak sie oświetla w Tangled, pozniej Frozen, stąd moja reakcja, bo klasyki Pixara ogladam regularnie jako tło w pracy.

WUlkan nie robi wrażenia, pewnie finalna wersja dostanie choćby małych smaczków dzwiekowych trącej skały podczas mówienia (chyba ze moje głośniki tego nie wyłapały), jakiejś inercji, by była odczuwalna masa. Timelapse jednak boskie.

Napisano

Spiewajacy wulkan... ale oni tam musza byc zblazowani po tych wszystkich latach. Biedni artysci praca doprowadzila do tworzenia coraz wiekszego bezsensu.

Napisano (edytowane)
moze jedynie nawiązanie do faktu, ze na Hawajach jest największy odsetek ludzi otyłych w USA ;)

 

nie ma się z czego śmiać :P

to akurat sprawka „białych" - rdzenna (wyspiarska) ludność jadła przez tysiące lat wyłącznie ryby i ptaki, a potem przyjechali „zdobywcy" ze swoimi prosiakami i krowami, do trawienia których tambylcy nie byli przyzwyczajeni.

 

W Nowej Zelandii jest tak samo - mają tu co roku festiwal jedzenia mięsa (!).

Biorąc pod uwagę, że jeszcze trzysta lat temu w NZ nie było ani jednego ssaka (poza człowiekiem oczywiście), dla zdrowia Maorysów taka dieta to masakra.

 

(p.s. jak już offtop to na całego!)

Edytowane przez fps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności