Azbesty Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 (edytowane) tak więc pracuje obecnie nad serią plakatów. które mają być drukowane potem, oraz parę grafik będzie szło na longboard'y obecnie sytuacja wygląda tak narazie mam jedną scenkę na takim etapie obecnie pracuje nad tłem myślę żeby zrobić tło jak w studiu. tzn dać ściany wygłuszające. Będzie to długi projekt bo nie mam zbytnio wolnego czasu... do końca roku chciałbym się wyrobić :P Edytowane 21 Październik 2014 przez Azbesty
Slim_ Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 Żarówki nie świecą! :) W czym renderowane?
Azbesty Napisano 10 Październik 2014 Autor Napisano 10 Październik 2014 Żarówki nie świecą! :) W czym renderowane? Świecą :D nie mogłem zrobić ich świecących na pełnej mocy bo słabo wyglądały xD cycles :D
Slim_ Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 Światło tych żarówek mogło by się odbijać w kubku.
Azbesty Napisano 10 Październik 2014 Autor Napisano 10 Październik 2014 niby w jaki sposób musiałbym przękręcić kubek tak żeby ścianka była pod odpowiednim kątem teraz to nie ma szans :D Ale coś pokombinuje. Jak masz jeszcze jakieś pomysły to wal śmiało :D
Monio Napisano 12 Październik 2014 Napisano 12 Październik 2014 Brakuje mi jakiegoś światła które wyciełoby troche tej czerni, szczególmie na tych gałkach ocznych. Koncept jest całkiem spoko.
Sebazx6r Napisano 12 Październik 2014 Napisano 12 Październik 2014 (edytowane) Żarówki wyglądają jakby nie oświetlaczy elementów do okola. Ogólnie Bardzo fajne :) nawet pomimo tej skromnej uwagi :). Edytowane 12 Październik 2014 przez Sebazx6r
Azbesty Napisano 17 Październik 2014 Autor Napisano 17 Październik 2014 takie tam nowe jedno wieczorówki. cycles
Azbesty Napisano 17 Październik 2014 Autor Napisano 17 Październik 2014 dzięki wielkie kolejna pracka :D przez noc dowale więcej sampli.
Azbesty Napisano 18 Październik 2014 Autor Napisano 18 Październik 2014 kolejna nowa, niska ilość sampli, na koniec wszystko przerenderuje na finałową jakość :D
Azbesty Napisano 18 Październik 2014 Autor Napisano 18 Październik 2014 Tym razem corona zastanawiam się czy niepodbić trochę kolorów i kontrastu.
Olekja Napisano 18 Październik 2014 Napisano 18 Październik 2014 W jaki sposób 'ustawiłeś' te sześciokątne prostopadłościany? Bardzo fajnie losowo ustawione.
Azbesty Napisano 19 Październik 2014 Autor Napisano 19 Październik 2014 Blender ma wbudowane proportional editing, wraz z fall'ofem, który ma różne ustawienia w tym random. Kolejny artwork Corona :D!
Azbesty Napisano 21 Październik 2014 Autor Napisano 21 Październik 2014 tym razem Blender i Cycles. i 2 wersje kolorystyczne :D
Azbesty Napisano 21 Październik 2014 Autor Napisano 21 Październik 2014 chyba dorzucę dof'a chociaż sam nie wiem
safian Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 Fajne rzeczy tutaj wstawiasz :D. W szczególności podoba mi się przedostatnia wrzuta w pierwszej wersji kolorystycznej :). Keep it up.
uzumakishadow Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 Bardzo fajne się tu pracki pojawiły. To są replikowane obiekty jakoś natywnie w blenderze czy poprzez jakiś skrypt (jak ostatnio postowany to jakiegoś proceduralizmu)?
Azbesty Napisano 21 Październik 2014 Autor Napisano 21 Październik 2014 Nowa pracka :P Blender+Cycles. Napis HEX. zrobiony z rurek hexowych. - - - Połączono posty - - - Bardzo fajne się tu pracki pojawiły. To są replikowane obiekty jakoś natywnie w blenderze czy poprzez jakiś skrypt (jak ostatnio postowany to jakiegoś proceduralizmu)? ten landscape rurkowy, to czysty blender. particle+instancje+tekstura która kontroluje density i scalę. Particle ustawione na grida. ta kula hexowa z kulkami hexowymi, to houdini i potem mesh wyexportowany do blendera i wyrenderowany w cycles.
Azbesty Napisano 23 Październik 2014 Autor Napisano 23 Październik 2014 Geometria Houdini, render Blender cycles.
Azbesty Napisano 26 Październik 2014 Autor Napisano 26 Październik 2014 Nowe :D z dziwnych nie ogarnietych spraw renderowało się 10H
Olekja Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Jak ustawiłeś sześciany na 'polu' w kształcie kuli? Pierwsza myśl to jakoś emiterem. Chyba że w Houdinim kombinowałeś.
Azbesty Napisano 26 Październik 2014 Autor Napisano 26 Październik 2014 był to houdini jednak jest to dosyć proste do wymodelowania. po prostu wrzucamy sphere hexową. Albo ją modelujemy prosta sprawa.. nastepnie teraz w zależności od programu. W blenderze po prostu użyłbym rozkazu cząsteczek, object per vertex = 1, obiektem był by 6 kąt. następnie powtórzyłbym operacje na tych nowych 6kątach znowu to samo. i done :P screen z houdiniego:
Azbesty Napisano 26 Październik 2014 Autor Napisano 26 Październik 2014 w trakcie ogladania 6H live streama deadmau5 ze studia i słuchania syntezatorów na żywo. + chodzący kot po midi. Powstało to :D
Azbesty Napisano 27 Październik 2014 Autor Napisano 27 Październik 2014 Jeszcze dorzucam screen z hudego :P prosta sprawa same transformy de fakto.
Azbesty Napisano 7 Listopad 2014 Autor Napisano 7 Listopad 2014 temacik zamykamy raczej bo koniec tego: link do zakończonego. http://max3d.pl/forum/threads/96319-Scena-3D-Hex-arty-proceduralne-modelowanie Teraz będę startował z nową serią, gdzie nie będzie jakiegoś tematu przewodniego. i założę po prostu teczkę :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się