Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tak więc pracuje obecnie nad serią plakatów. które mają być drukowane potem, oraz parę grafik będzie szło na longboard'y

 

obecnie sytuacja wygląda tak narazie mam jedną scenkę na takim etapie obecnie pracuje nad tłem myślę żeby zrobić tło jak w studiu. tzn dać ściany wygłuszające.

 

Będzie to długi projekt bo nie mam zbytnio wolnego czasu... do końca roku chciałbym się wyrobić :P

test9_by_kr4mon-d80g3wh.jpg

Edytowane przez Azbesty

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
Żarówki nie świecą! :) W czym renderowane?

 

Świecą :D nie mogłem zrobić ich świecących na pełnej mocy bo słabo wyglądały xD cycles :D

Napisano

Światło tych żarówek mogło by się odbijać w kubku.

Napisano
  • Autor

niby w jaki sposób musiałbym przękręcić kubek tak żeby ścianka była pod odpowiednim kątem teraz to nie ma szans :D Ale coś pokombinuje. Jak masz jeszcze jakieś pomysły to wal śmiało :D

Napisano

Brakuje mi jakiegoś światła które wyciełoby troche tej czerni, szczególmie na tych gałkach ocznych. Koncept jest całkiem spoko.

Napisano

Żarówki wyglądają jakby nie oświetlaczy elementów do okola. Ogólnie Bardzo fajne :) nawet pomimo tej skromnej uwagi :).

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie kolejna pracka :D przez noc dowale więcej sampli.

 

1_by_kr4mon-d835urj.jpg

Napisano
  • Autor

kolejna nowa, niska ilość sampli, na koniec wszystko przerenderuje na finałową jakość :D

 

1_by_kr4mon-d839gou.jpg

Napisano
  • Autor

Tym razem corona zastanawiam się czy niepodbić trochę kolorów i kontrastu.

 

2_by_kr4mon-d83ay4q.jpg

Napisano

W jaki sposób 'ustawiłeś' te sześciokątne prostopadłościany? Bardzo fajnie losowo ustawione.

Napisano
  • Autor

Blender ma wbudowane proportional editing, wraz z fall'ofem, który ma różne ustawienia w tym random.

 

Kolejny artwork Corona :D!

 

3_by_kr4mon-d83dw0z.jpg

Napisano

Fajne rzeczy tutaj wstawiasz :D. W szczególności podoba mi się przedostatnia wrzuta w pierwszej wersji kolorystycznej :). Keep it up.

Napisano

Bardzo fajne się tu pracki pojawiły.

To są replikowane obiekty jakoś natywnie w blenderze czy poprzez jakiś skrypt (jak ostatnio postowany to jakiegoś proceduralizmu)?

Napisano
  • Autor

Nowa pracka :P Blender+Cycles. Napis HEX. zrobiony z rurek hexowych.

 

6_by_kr4mon-d83ommu.jpg

5_by_kr4mon-d83omie.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

Bardzo fajne się tu pracki pojawiły.

To są replikowane obiekty jakoś natywnie w blenderze czy poprzez jakiś skrypt (jak ostatnio postowany to jakiegoś proceduralizmu)?

 

ten landscape rurkowy, to czysty blender. particle+instancje+tekstura która kontroluje density i scalę. Particle ustawione na grida.

 

ta kula hexowa z kulkami hexowymi, to houdini i potem mesh wyexportowany do blendera i wyrenderowany w cycles.

Napisano

Jak ustawiłeś sześciany na 'polu' w kształcie kuli? Pierwsza myśl to jakoś emiterem. Chyba że w Houdinim

kombinowałeś.

Napisano
  • Autor

był to houdini jednak jest to dosyć proste do wymodelowania. po prostu wrzucamy sphere hexową. Albo ją modelujemy prosta sprawa.. nastepnie teraz w zależności od programu. W blenderze po prostu użyłbym rozkazu cząsteczek, object per vertex = 1, obiektem był by 6 kąt. następnie powtórzyłbym operacje na tych nowych 6kątach znowu to samo. i done :P

 

screen z houdiniego:

 

screen_by_kr4mon-d8473b5.jpg

Napisano
  • Autor

w trakcie ogladania 6H live streama deadmau5 ze studia i słuchania syntezatorów na żywo. + chodzący kot po midi. Powstało to :D

 

3_by_kr4mon-d849q8k.jpg

 

2_by_kr4mon-d849qac.jpg

Napisano
  • Autor

Jeszcze dorzucam screen z hudego :P prosta sprawa same transformy de fakto.

 

houdini_screen_by_kr4mon-d84ckyn.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności