Napisano 10 Październik 201410 l tak więc pracuje obecnie nad serią plakatów. które mają być drukowane potem, oraz parę grafik będzie szło na longboard'y obecnie sytuacja wygląda tak narazie mam jedną scenkę na takim etapie obecnie pracuje nad tłem myślę żeby zrobić tło jak w studiu. tzn dać ściany wygłuszające. Będzie to długi projekt bo nie mam zbytnio wolnego czasu... do końca roku chciałbym się wyrobić :P Edytowane 21 Październik 201410 l przez Azbesty
Napisano 10 Październik 201410 l Autor Żarówki nie świecą! :) W czym renderowane? Świecą :D nie mogłem zrobić ich świecących na pełnej mocy bo słabo wyglądały xD cycles :D
Napisano 10 Październik 201410 l Autor niby w jaki sposób musiałbym przękręcić kubek tak żeby ścianka była pod odpowiednim kątem teraz to nie ma szans :D Ale coś pokombinuje. Jak masz jeszcze jakieś pomysły to wal śmiało :D
Napisano 12 Październik 201410 l Brakuje mi jakiegoś światła które wyciełoby troche tej czerni, szczególmie na tych gałkach ocznych. Koncept jest całkiem spoko.
Napisano 12 Październik 201410 l Żarówki wyglądają jakby nie oświetlaczy elementów do okola. Ogólnie Bardzo fajne :) nawet pomimo tej skromnej uwagi :). Edytowane 12 Październik 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 17 Październik 201410 l Autor dzięki wielkie kolejna pracka :D przez noc dowale więcej sampli.
Napisano 18 Październik 201410 l Autor kolejna nowa, niska ilość sampli, na koniec wszystko przerenderuje na finałową jakość :D
Napisano 18 Październik 201410 l Autor Tym razem corona zastanawiam się czy niepodbić trochę kolorów i kontrastu.
Napisano 18 Październik 201410 l W jaki sposób 'ustawiłeś' te sześciokątne prostopadłościany? Bardzo fajnie losowo ustawione.
Napisano 19 Październik 201410 l Autor Blender ma wbudowane proportional editing, wraz z fall'ofem, który ma różne ustawienia w tym random. Kolejny artwork Corona :D!
Napisano 21 Październik 201410 l Fajne rzeczy tutaj wstawiasz :D. W szczególności podoba mi się przedostatnia wrzuta w pierwszej wersji kolorystycznej :). Keep it up.
Napisano 21 Październik 201410 l Bardzo fajne się tu pracki pojawiły. To są replikowane obiekty jakoś natywnie w blenderze czy poprzez jakiś skrypt (jak ostatnio postowany to jakiegoś proceduralizmu)?
Napisano 21 Październik 201410 l Autor Nowa pracka :P Blender+Cycles. Napis HEX. zrobiony z rurek hexowych. - - - Połączono posty - - - Bardzo fajne się tu pracki pojawiły. To są replikowane obiekty jakoś natywnie w blenderze czy poprzez jakiś skrypt (jak ostatnio postowany to jakiegoś proceduralizmu)? ten landscape rurkowy, to czysty blender. particle+instancje+tekstura która kontroluje density i scalę. Particle ustawione na grida. ta kula hexowa z kulkami hexowymi, to houdini i potem mesh wyexportowany do blendera i wyrenderowany w cycles.
Napisano 26 Październik 201410 l Jak ustawiłeś sześciany na 'polu' w kształcie kuli? Pierwsza myśl to jakoś emiterem. Chyba że w Houdinim kombinowałeś.
Napisano 26 Październik 201410 l Autor był to houdini jednak jest to dosyć proste do wymodelowania. po prostu wrzucamy sphere hexową. Albo ją modelujemy prosta sprawa.. nastepnie teraz w zależności od programu. W blenderze po prostu użyłbym rozkazu cząsteczek, object per vertex = 1, obiektem był by 6 kąt. następnie powtórzyłbym operacje na tych nowych 6kątach znowu to samo. i done :P screen z houdiniego:
Napisano 26 Październik 201410 l Autor w trakcie ogladania 6H live streama deadmau5 ze studia i słuchania syntezatorów na żywo. + chodzący kot po midi. Powstało to :D
Napisano 27 Październik 201410 l Autor Jeszcze dorzucam screen z hudego :P prosta sprawa same transformy de fakto.
Napisano 7 Listopad 201410 l Autor temacik zamykamy raczej bo koniec tego: link do zakończonego. http://max3d.pl/forum/threads/96319-Scena-3D-Hex-arty-proceduralne-modelowanie Teraz będę startował z nową serią, gdzie nie będzie jakiegoś tematu przewodniego. i założę po prostu teczkę :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto