Napisano 27 Listopad 201410 l No to teraz z pewnością znikną ze sceny wszystkie inne renderery (sarkazm). PS. Ja tam wolę konkrety, a nie szumne zapowiedzi, że coś tam kiedyś będzie...
Napisano 27 Listopad 201410 l We are hoping this will cause Corona to perform 20-25% faster on most scenes. Pierwsza zasada marketingu: maly tekst, duże grafiki.
Napisano 27 Listopad 201410 l We still aim to release Corona Renderer 1.0 for 3dsmax as soon as possible – so keep your fingers crossed for the beginning of January 2015. Jak dla mnie to marketingowy bełkot, ale dzieci niech się podniecają.
Napisano 27 Listopad 201410 l zapomniałeś o duzej grafice z napisem "Corona for 3ds max January 2015" ;)
Napisano 27 Listopad 201410 l Ciekawe ile czasu minie zanim wprowadzona zostanie akceleracja GPU. Czemu nie wykorzystać potencjału GPU do liczenia Motion blur-a bądź do Instancing-u. Mogłoby to odciążyć CPU i zwiększyć wydajność całego renderera. ( Indigo wykorzystuje te rozwiązanie i... odczuwalnie widać różnice w czasach renderu... jedyny minus jest taki że nie działa BPT tylko zwykły PT ) Zobaczymy czy Arnold nie wykorzysta tego... tylko że z nim należy trochę inaczej myśleć.
Napisano 27 Listopad 201410 l Ciekawe ile czasu minie zanim wprowadzona zostanie akceleracja GPU. Czemu nie wykorzystać potencjału GPU do liczenia Motion blur-a bądź do Instancing-u. Mogłoby to odciążyć CPU i zwiększyć wydajność całego renderera. ( Indigo wykorzystuje te rozwiązanie i... odczuwalnie widać różnice w czasach renderu... jedyny minus jest taki że nie działa BPT tylko zwykły PT ) Zobaczymy czy Arnold nie wykorzysta tego... tylko że z nim należy trochę inaczej myśleć. Zauważ z jakiego poziomu zaczyna kazdy z tych rendererów. Myk polega na tym ze Corona jest szybka i na samym cpu. Testowałem swego czasu właściwie wszystkie progresywne renderery, i Octane, Cycles i Corona jadą konkurencje w pupe. Przy czym dwa pierwsze miały ograniczenia wynikające z gpu, a Corona nie. Nawet n etapie bety 7.1 jest to bardzo dobry produkt do interior wizu. Zadne z przyspieszen nie dotyczy renderowania :D Dotyczy. To o hdcache. I w sumie w wszystkie o displacemencie. Mi to akurrat mocno się przyda, więc się ciesze.
Napisano 27 Listopad 201410 l Programowanie pod CPU i GPU to 2 osobne światy. Renderer na oba na raz to zlepek bottlenecków który jest bardzo trudno rozwiązać. Robienie wsparcia na GPU mogłoby im zwyczajnie zaszkodzić. Niech najpierw dopracują to na procki i zarobią kasę na poźniejsze działania.
Napisano 27 Listopad 201410 l deshu: Wiem, ale marnuje się potencjał czegoś co się ma i się nie wykorzystuje... To że jest fajnie nie oznacza że nie może być lepiej :) "Testowałem swego czasu właściwie wszystkie progresywne renderery, i Octane, Cycles i Corona jadą konkurencje w pupe" W sensie szybkości ? Pytanie na ile ta szybkość wynika z realnych możliwości a na ile jest coś "poucinane" no bo ta prędkość się nie bierze z niczego... Irray wykorzystuje CPU+GPU i jest mega szybki, ale mało osób go używa... tak jakby nie wiedzieli o jego istnieniu. Monio: Ale innym jakoś się udało i to działa... Po drugie ja mówię o akceleracji dla "zadań" które lepiej/szybciej zostaną wykonane na GPU a nie o przeniesieniu wszystkiego na GPU (no chyba że odpisałeś na post nad moim to zwracam honor, bez urazy :) ) a tak BTW to ja tak ogólnie o tym mówię. Mnie się nigdzie nie pali z tym, jestem ciekaw kiedy to zaimplementują... Edytowane 27 Listopad 201410 l przez Sroka8888
Napisano 27 Listopad 201410 l Autor prędkość jest z poniekąd że jest to nowy silnik i jest pisany z najnowszymi algorytmami i tak dalej, dużo trudnie jest wprowadzić nowe algorytmy do silnika który jest na rynku x lat.. niż do silnika pisanego od zera.. pozatym Irray wykorzystuje CPU+GPU i jest mega szybki, ale mało osób go używa... tak jakby nie wiedzieli o jego istnieniu. Sama nvidia ma już gdzieś ten silnik na wszystkich konferencjach gdzie jest jakaś wzmianka o akceleracji renderingu przez GPU pokazują Octane xD
Napisano 27 Listopad 201410 l Może tak, może nie :) Ja tak to bardzo fajnie, w końcu coś nowego :) masz jakieś dokumentacje które pokazują to o czy mówiłeś czy piszesz z doświadczenia czy może z domysłów? Gdzieś to za dużo powiedziane... Coś musi być na rzeczy że się nim tak nie chwalą, chociaż ma własną stronę, licencjonowanie itp... Irray rozwija się swoim tempem ( wolnym :D nie ma co ukrywać ), ale naprawę miał kopa i był mega poprawny coś jak Indigo gdzie jedynym wyborem ust rendera jest metoda i nie ma żadnego cięcia po kosztach... Jak ja to mówię taki "czysty render" do granic możliwości. Z tym że on był mega szybki... robiłem nawet porównanie z Octane na tej samej scenie z tym samym oświetleniem itp... I był nawet szybszy i to co najciekawsze to korzystał nie z RAMu z karty graficznej tylko z "normalnego" RAMu...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto