Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie. Moja ostatnia praca do szuflady. Chciałem poeksploatować motywy myśliwskie i wpleść je w eklektyczne, xix-wieczne wnętrze o ciężkim, trochę romantycznym klimacie.

 

Soft: 3ds max + Mudbox + Substance Painter + Vray + PS

 

32zm920.jpg

 

2lvg2gm.jpg

 

2eqdmj6.jpg

 

33ma3uw.jpg

 

bi0b36.jpg

 

Tutaj wariancja próbująca uchwycić ducha malarstwa olejnego, czyli martwa natura z wydrą:

 

2ahgoef.jpg

 

Oraz dodatkowo dwa ujęcia z samego polowania:

 

2qc2u8k.jpg

 

2eft74g.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O, wreszcie coś innego. Świetny klimat.

Ciężko się do czegoś przyczepić :)

Najbardziej leżą mi rendery 5 i 6 - realistycznie to wygląda.

Materiał na wydrze to jakiś zwykły bump/displace czy coś więcej?

 

Będzie front :)

Napisano

zanim bedzie ten front to szybko popraw podloge : p

 

rozwijajac swoja mysl - najbardziej to widac na pierwszym zdjeciu, jest ona zbyt nasycona, nie pasuje do reszty pokoju, ma calkiem inna palete barw plus odbija swiatlo za mocno i z dziwnych stron

 

na drugim obrazku nie wyglada to zle, widac ze klimat mocno zmienia sie ku sufitowi

Edytowane przez dzosz

Napisano

Czy możesz pokazać surowe rendery i powiedzieć coś o postprodukcji. Rewelacyjne jest mieszanie świateł co próbuje ostatnio ogarnąć ale nie mogę znaleźć tutoriali.

Napisano

Noo naprawde super, 2 i 5 jak dla mnie najlepsze, miszcze :). W 3 ujeciu coś chyba bym pokombionował w postpro bo troche jak z gry wygląda screen. Ogólnie widzę że teraz w modzie jest dawanie na pierwszy plan rozmytych elementów i dobrze bo bardzo fajnie to wygląda. Przyłączam się do petycji o Fronta :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za miłe słowa i za fronta. Już odpowiadam:

 

Nathanielxd> Wydra to vray fur, podobnie jak skóra niedźwiedzia. Chciałem zostać przy natywnym hair & fur, ale odwdzięczał mi się przeróżnymi problemami, więc skończyłem na tym, że musiałem włosie nieintuicyjnie zaczesywać mapą koloru.

 

dzosz> Przyjmuję krytykę, ale mi akurat podłoga pasuje. Testowo pobawiłem się teraz trochę jej nasyceniem itd., ale nie dało mi to jakiegoś skoku jakościowego w moim odbiorze.

 

rakiety> Pewnie, że mogę. Wrzucam przykładowe trzy:

 

http://i57.tinypic.com/2rzuc9d.jpg

http://i58.tinypic.com/vwqpp4.jpg

http://i61.tinypic.com/28vsr9u.jpg

 

Jak widać postprodukcja ograniczała się tutaj głównie do zabawy balansem kolorów i levelsami dla poszczególnych obiektów oraz planów (z użyciem zdepth). Trochę podbić resleksów itp. Niektóre elementy (szczególnie kości w zbliżeniu) wydawały mi się wypłukane z niuansów barwnych, więc nakładałem na nie lekki diffuse pass z color burnem.

 

maciek.m> jak widać z powyższych rawów, głębia ostrości nie była w planie i robiłem ją na etapie postprodukcji, co w przypadku rozmycia na pierwszym planie raczej nigdy nie daje niestety za dobrych rezultatów.

Napisano

Gratuluję :) Pytanie mam trochę nietypowe. Te wszystkie czaszki masz z jakiejś bazy, czy modelowałeś jedna po drugiej? Pytam, bo odwzorowanie ich w tym stopniu detalu to ogrom pracy. Widać po innych elementach, że to nie byłby dla Ciebie problem.

Napisano
  • Autor

Dzięki. Z czaszkami zabawę zacząłem już dawniej i przez to różne z nich były robione różnymi technikami. Niektóre są robione od podstaw z użyciem mudboxa, a tekstury przygotowane w substance painterze. Inne z kolei oparte są na skanach 3d (np. ta w martwej naturze), w których potem upraszczałem siatkę i teksturowałem podobnie. Nie jestem fanatykiem dłubania w nieskończoność przy jednym elemencie, więc całym tym siatkom oraz unwrapom bardzo daleko do ideału, ale póki jakoś to w scenie wygląda, to nie mam zamiaru poprawiać.

Napisano

Pokój myśliwski rodem z Hanibala :) piękne ale trochę straszne... nidy nie kumałem eksponowania zwłok w salonie :) no ale ja już taki dziwny jestem :)

 

Miazga świetny klimacik... aż słychać cichy szept "już cicho... ciii......." ;)

Pozdr.

Napisano

Widzę tutaj sporo moich modeli :), co nie zmienia faktu, że praca jest świetna. Te poszukiwania w kierunku malarstwa są bardzo intrygujące, dobra robota!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.