bartosz domiczek Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 Witam serdecznie. Moja ostatnia praca do szuflady. Chciałem poeksploatować motywy myśliwskie i wpleść je w eklektyczne, xix-wieczne wnętrze o ciężkim, trochę romantycznym klimacie. Soft: 3ds max + Mudbox + Substance Painter + Vray + PS Tutaj wariancja próbująca uchwycić ducha malarstwa olejnego, czyli martwa natura z wydrą: Oraz dodatkowo dwa ujęcia z samego polowania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nathanielxd Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 O, wreszcie coś innego. Świetny klimat. Ciężko się do czegoś przyczepić :) Najbardziej leżą mi rendery 5 i 6 - realistycznie to wygląda. Materiał na wydrze to jakiś zwykły bump/displace czy coś więcej? Będzie front :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 O k....wa front :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzosz Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 (edytowane) zanim bedzie ten front to szybko popraw podloge : p rozwijajac swoja mysl - najbardziej to widac na pierwszym zdjeciu, jest ona zbyt nasycona, nie pasuje do reszty pokoju, ma calkiem inna palete barw plus odbija swiatlo za mocno i z dziwnych stron na drugim obrazku nie wyglada to zle, widac ze klimat mocno zmienia sie ku sufitowi Edytowane 6 Styczeń 2015 przez dzosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rakiety Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 Czy możesz pokazać surowe rendery i powiedzieć coś o postprodukcji. Rewelacyjne jest mieszanie świateł co próbuje ostatnio ogarnąć ale nie mogę znaleźć tutoriali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 Noo naprawde super, 2 i 5 jak dla mnie najlepsze, miszcze :). W 3 ujeciu coś chyba bym pokombionował w postpro bo troche jak z gry wygląda screen. Ogólnie widzę że teraz w modzie jest dawanie na pierwszy plan rozmytych elementów i dobrze bo bardzo fajnie to wygląda. Przyłączam się do petycji o Fronta :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartosz domiczek Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2015 Dzięki za miłe słowa i za fronta. Już odpowiadam: Nathanielxd> Wydra to vray fur, podobnie jak skóra niedźwiedzia. Chciałem zostać przy natywnym hair & fur, ale odwdzięczał mi się przeróżnymi problemami, więc skończyłem na tym, że musiałem włosie nieintuicyjnie zaczesywać mapą koloru. dzosz> Przyjmuję krytykę, ale mi akurat podłoga pasuje. Testowo pobawiłem się teraz trochę jej nasyceniem itd., ale nie dało mi to jakiegoś skoku jakościowego w moim odbiorze. rakiety> Pewnie, że mogę. Wrzucam przykładowe trzy: http://i57.tinypic.com/2rzuc9d.jpg http://i58.tinypic.com/vwqpp4.jpg http://i61.tinypic.com/28vsr9u.jpg Jak widać postprodukcja ograniczała się tutaj głównie do zabawy balansem kolorów i levelsami dla poszczególnych obiektów oraz planów (z użyciem zdepth). Trochę podbić resleksów itp. Niektóre elementy (szczególnie kości w zbliżeniu) wydawały mi się wypłukane z niuansów barwnych, więc nakładałem na nie lekki diffuse pass z color burnem. maciek.m> jak widać z powyższych rawów, głębia ostrości nie była w planie i robiłem ją na etapie postprodukcji, co w przypadku rozmycia na pierwszym planie raczej nigdy nie daje niestety za dobrych rezultatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 No ladnie pojechales.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vaticinator Napisano 7 Styczeń 2015 Share Napisano 7 Styczeń 2015 Gratuluję :) Pytanie mam trochę nietypowe. Te wszystkie czaszki masz z jakiejś bazy, czy modelowałeś jedna po drugiej? Pytam, bo odwzorowanie ich w tym stopniu detalu to ogrom pracy. Widać po innych elementach, że to nie byłby dla Ciebie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartosz domiczek Napisano 7 Styczeń 2015 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2015 Dzięki. Z czaszkami zabawę zacząłem już dawniej i przez to różne z nich były robione różnymi technikami. Niektóre są robione od podstaw z użyciem mudboxa, a tekstury przygotowane w substance painterze. Inne z kolei oparte są na skanach 3d (np. ta w martwej naturze), w których potem upraszczałem siatkę i teksturowałem podobnie. Nie jestem fanatykiem dłubania w nieskończoność przy jednym elemencie, więc całym tym siatkom oraz unwrapom bardzo daleko do ideału, ale póki jakoś to w scenie wygląda, to nie mam zamiaru poprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 7 Styczeń 2015 Share Napisano 7 Styczeń 2015 Pokój myśliwski rodem z Hanibala :) piękne ale trochę straszne... nidy nie kumałem eksponowania zwłok w salonie :) no ale ja już taki dziwny jestem :) Miazga świetny klimacik... aż słychać cichy szept "już cicho... ciii......." ;) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartosz domiczek Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2015 Ja również sam z siebie nie eksponowałbym zwłok w salonie. Od tego mam CGI. : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol755 Napisano 15 Styczeń 2015 Share Napisano 15 Styczeń 2015 Pięknie, niesamowity realizm i detale Można widzieć ile Ci to zajęło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 15 Styczeń 2015 Share Napisano 15 Styczeń 2015 Widzę tutaj sporo moich modeli :), co nie zmienia faktu, że praca jest świetna. Te poszukiwania w kierunku malarstwa są bardzo intrygujące, dobra robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi