Monio Napisano 9 Styczeń 2015 Share Napisano 9 Styczeń 2015 Firma Matrix Quantum zaprezentowała program o nazwie Quantum human. Jak obiecują twórcy, pozwoli on ze skanu 3d lub rzeźby automatycznie wygenerować topologie, mapowanie, rig z systemem mięśni oraz wszystko co jest potrzebne żeby zacząć animować model do cinematików. Na chwile obecną Quantum Human działa jako plugin do Maya ale niedługo ma pojawić się wersja standalone. http://quantum-human.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 10 Styczeń 2015 Share Napisano 10 Styczeń 2015 w sumie obliczeniowo wszytko jest w zasięgu. Ciekaw jestem czy zacznie sie redukcja etatow np. stazystow od takiej roboty (czyli wstepnej obrobki) czy po prostu bedzie się robiło z wiekszym rozmachem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 12 Styczeń 2015 Share Napisano 12 Styczeń 2015 Dzięki Monio! Dla mnie miazga. Coraz więcej technicznych procesów jest automatyzowanych i wygląda na to, że z dobrym skutkiem. Idealna sprawa dla osób które rwą sobie włosy z głowy jak myślą o retopologii, rigowaniu, skinowaniu. Najpierw Zbrush ze swoim Zremesherem, teraz to. Myślę, że sam target nie musi się skończyć na obróbce skanowanych obiektów, postać z Zetki też powinien zeskanować i zrobić porządek. Piękne, nie mogę doczekać się wydania i testowania. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 13 Styczeń 2015 Share Napisano 13 Styczeń 2015 Wygląda bogato. Ciekawe jak to poradzi sobie z postaciami ze skomplikowanymi ciuchami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 13 Styczeń 2015 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2015 Olaf - Bankowo Rozmach. Jeszcze nie było takiego momentu w branży że jakaś technologia spowodowała redukcje zatrudnienia. A takich mini-rewolucji było bardzo wiele, przykładowo mój ulubiony zbrush. :) To co się zmienia z punktu widzenia pracownika to wzrost wymagań i różnorodność skilli. Modelerzy stali się dodatkowo rzeźbiarzami, riggerzy musieli się nauczyć skryptowania żeby robić autorigi, animatorzy muszą ogarniać bardziej zaawansowane rigi i umieć pracować z danymi mocapowymi. Wiadomo, kto się nie rozwija ten się cofa. Ikkiz - To ciekawe, szczycic się tym że nie pracuje się w branży. Wpisz sobie w CV. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 14 Styczeń 2015 Share Napisano 14 Styczeń 2015 Tiaa... tak samo jak drukowanie 3d jednym kliknięciem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 14 Styczeń 2015 Share Napisano 14 Styczeń 2015 Poza wstawianiem obrazkow w wordzie wszstko inne ewoluuje zwykle w strone bezkolizyjnego uzycia więc i druk 3d kiedyś będzie jak teraz druk pdf'a - trzeba troche poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 15 Styczeń 2015 Share Napisano 15 Styczeń 2015 Bardzo efektowne, ale nie pokazali najwazniejszego: deformacji mesha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się