Jump to content

Recommended Posts

Witam Wszystkich

 

Jestem Przemas i próbuję swoich sił w "dydżitalu". Maluje już tam od jakiegoś czasu wzorując się na ulubionych polskich grafikach, którzy zamieszczają swoje prace na stronie digart. Zawodowo pracuję w branży gier bitewnych, przygotowując wymodelowane już pliki stl do druku 3d. Niespełnioną miłością jest dla mnie jednak ilustracja cyfrowa. Najbardziej cenię sobie prace Sławomira Maniaka, Tomasza Jędruszka i Grzegorza Przybysia. Dziękuję Wszystkim za konstruktywną krytykę bo dalej już sam nie pociągnę.

 

DDJASI.jpg

 

k0KQmt.jpg

Edited by Rico

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej! Jak dla mnie jest całkiem spoko, jedyne co bym doradził, to bardziej konkretne źródło światła na postaciach. Zobacz jak w pracach Jędruszka jest przeważnie jedno "główne" źródło światła które wybija się nad inne i nadaje przedmiotowi formę.

 

Można spytać w jakiej firmie i gdzie pracujesz? Sam chciałbym trochę zainteresować się podobnym tematem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracuję w Prodosie gdzie tworzymy Warzone. Każdy chyba zna tę legendarną grę. Zajmuję się tworzeniem materiału podporowego aby wyeliminować kąty ujemne na modelach 3d, co w konsekwencji prowadzi do dokładnego wydrukowania figurki w drukarce. Dzięki za koment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powracam po dwuletniej przerwie. Maluję autka do gry.

 

fc0d0b16c470.jpg.html

Edited by Rico

Share this post


Link to post
Share on other sites

super pracki, mega charakterne i oldschoolowe w dobrym znaczeniu - czuję się, jakbym oglądał wymuskane backgroundy do Carmageddon lub Road Rash. tak trzymaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, szał na amerykańską popkulturę lat 80-tych mam we krwi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkic z wyobraźni. Stacja kupców kosmicznych Saratoga. W środku znajduje się baza przeładunkowa, hotele, bary i kasyna. Powierzchnia stacji porównywalna jest do powierzchni małego miasteczka.

 

06415a399308d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka Rico!

Bardzo podoba mi się design tego ostatniego potworka, czuć ciężar ;)!

Ania w poście #20 już zwracała uwagę na wysokie nasycenie barw, niestety w ostatnim arcie masz ten sam problem ;(. Ogółem cała praca strasznie się zlewa, bardzo ciężko odróżnić postać od tła, dodałeś strasznie dużo zbędnych particli, które powodują, że widz się gubi, nie wie gdzie patrzeć. Jak zmrużysz oczy to wzrok idzie w kierunku lufy, gdzie jest największy kontrast, a powinien iść w kierunku twarzy "żołnierza".

Dobrym trickiem jest sprawdzanie walorów, w PS zrób sobie warstwę u samej góry, wypełnij ją czarnym kolorem i daj blending mode na "saturation" i od czasu do czasu włączaj i sprawdzaj czy wszystko gra :).

 

Zrobiłem szybki over aby przybliżyć o co dokładnie mi chodzi.

 

BW:

f6ec24cdc92b5_by_sebel-dbkridp.gif

 

 

 

Kolor:

 

f6ec24cdc92b5_b_by_sebel-dbkrid4.gif

 

hi res

 

Aha i dodatkowo zmieniłem kolor oczu aby bardziej kontrastował z tłem i ściągał wzrok na twarz.

 

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Ci bardzo za komentarz bo niestety to rzadkość, a każdy jest na wagę złota. Z tym nasyceniem barw to jest tak że chyba jest to wynik

prac z przeszłości gdzie robiłem je nazbyt blade i tak z jednej skrajności w skrajność. Ciężko wyczuć mi mój monitor, a raczej dwa które stoją koło

siebie. Jeśli chodzi o górną czarną warstwę to czasami ją stosuje. Generalnie masz rację, tylko kurcze jak pokazać ogień wokół który sam w sobie jest jaskrawy ? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy