Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

 

Przed chwilą coś się stało ze shaderami u mnie w Mayce. Problem polega na tym, że gdy kliknę 3 (Smooth), obiekt robi się gładszy ale także otrzymuje cień "pierworodnej" siatki. Nie mam pojęcia jak to wyłączyć.

 

Nie mam pojęcia czy to ja coś kliknąłem niechcący czy Mayka sama z siebie ;P

 

Zamieszczam tutaj screena:

 

Hbug8t9.jpg

 

Pozdrawiam !

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie też dzieją się niestworzone rzeczy z nowymi viewportami.

A to coś się źle wyświetla, to zostaje w trybie smooth (3) gdy przełączam na (1). Problemy te częściowo rozwiązuje przełączenie trybu polygonów na stary dobry Maya Catmul-Clark zamiast OpenSubdiv, w globalnych ustawieniach, albo w atrybutach aktualnego shape.

 

Mam jednak problem z zaznaczaniem. Przy modelowaniu/teksturowaniu i częstym zaznaczaniu grup krawędzi, po jakimś czasie maya zamiast zaznaczyć tylko dwie krawędzie albo ścianki, zaznacza wszystkie ścianki uv shella.

Strasznie to irytujące, po ponownym odpaleniu programu wszystko jest ok.

Problem pojawił się w Maya 2015 Extension 1 (SP6 nie pomógł) i jest też w 2016.

Może zna ktoś rozwiązanie?

Napisano

Właśnie ja mam podobnie jak Ty. Od Mayi 15 zaczęły się dziać niestworzone rzeczy ale zawsze udaje mi się je naprawiać. Mam nadzieję, że w 17 już nie będzie takich problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności