Posted June 12, 20159 yr Witam ! Przed chwilą coś się stało ze shaderami u mnie w Mayce. Problem polega na tym, że gdy kliknę 3 (Smooth), obiekt robi się gładszy ale także otrzymuje cień "pierworodnej" siatki. Nie mam pojęcia jak to wyłączyć. Nie mam pojęcia czy to ja coś kliknąłem niechcący czy Mayka sama z siebie ;P Zamieszczam tutaj screena: Pozdrawiam !
July 12, 20159 yr Author Dzięki za odpowiedź. Jakoś samo się to naprawiło. Dzisiaj sprawdziłem i już tego nie mam ;p
July 13, 20159 yr U mnie też dzieją się niestworzone rzeczy z nowymi viewportami. A to coś się źle wyświetla, to zostaje w trybie smooth (3) gdy przełączam na (1). Problemy te częściowo rozwiązuje przełączenie trybu polygonów na stary dobry Maya Catmul-Clark zamiast OpenSubdiv, w globalnych ustawieniach, albo w atrybutach aktualnego shape. Mam jednak problem z zaznaczaniem. Przy modelowaniu/teksturowaniu i częstym zaznaczaniu grup krawędzi, po jakimś czasie maya zamiast zaznaczyć tylko dwie krawędzie albo ścianki, zaznacza wszystkie ścianki uv shella. Strasznie to irytujące, po ponownym odpaleniu programu wszystko jest ok. Problem pojawił się w Maya 2015 Extension 1 (SP6 nie pomógł) i jest też w 2016. Może zna ktoś rozwiązanie?
July 13, 20159 yr Author Właśnie ja mam podobnie jak Ty. Od Mayi 15 zaczęły się dziać niestworzone rzeczy ale zawsze udaje mi się je naprawiać. Mam nadzieję, że w 17 już nie będzie takich problemów.
Create an account or sign in to comment