Sebazx6r Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 (edytowane) Hej, usiadłem jeszce na trochę do starego renderu Hordak'a z He-man'a. Postanowiłęm pobawić się kolorami po obejrzeniu paru fajnych filmów na temat kolorów. Jak wyszło oceńcie sami. Używałem następującego softu. Mudbox/Zbrush/Mari/Maya/V-ray/Gimp Tak więc jak pisałęm wcześniej krytyka mile widziana. Poprzednia wersja objęta krytyką: http://i.imgur.com/vlaDzYP.jpg Reszta w wątku: http://max3d.pl/forum/threads/87617-Teczka-Zbrush/page18 Edytowane 29 Czerwiec 2015 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Wydro Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Postać powinna być większa bo obecnie wydaje się mała, szczegolnie w stosunku do pęknięć w ziemi. Na stopach pojawia się dziwna niebieska poświata. Po lewej stronie jest jakiś babol na kamieniu. Przyłóż się do post pro bo tło wydaje się płaskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Jaka piękna posteryzacja. zastosowanie leveli na tle z dofem zapisanym na 8 bitach to nie jest dobry pomysł. wygląda to jak painting (plakatówka na dykcie z tyłu meblościanki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Seba- Imgur kompresuje obrazki sam jeśli są za duże w rozdzielczości i kilobajtach. Wrzuć na imgura w mniejszej rozdziałce a hires daj z jakiegoś dropboxa czy innej chmurki. Praca jest bardzo spoko, jedyne co mi się nie podoba to miejsce gdzie buty stykają się z podłożem, wygląda jak wklejony. Kolory i światło bardzo plastyczne więc filmiki dobrze ci podeszły. ikkiz- Cool story bro. To co widzisz to kompresja JPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2015 (edytowane) Zgadza się, kompletnie nie zwróciłem w ogóle uwage na pasteryzacje w tle. Tak z 8 bitów poprawiałem. Ta pasteryzacja w złotym tle to z maski, którą zrobiłem przez desaturację i levels więc blisko :). Zapomniałem zblurować maskę do późniejszych operacji. Stare pliki gdzieś pokasowałem. Teraz w sumie też poprawiam z obrazka ściągniętego z forum. Poprawiłem kilka zepsutych rzeczy wskazanych przez Jakuba. Może ktoś wie czemu blur brush w gimpie tak słabo działa, musiałem trochę na około poprawiać. Przyciąłem trochę kadr. Skali nie prawię, bo musiałbym prze renderować, a pracuję na starym Renderze i sporo rzeczy mi się podoba. choć nie rozumie czemu te spękania nie mogłyby być takie duże? Postać oczywiście traktujmy raczej jako zabawkę. Dzięki za uwagi następnym razem będzie lepszy post. Edit: Qrde tak wkręciłem się w te 8 bit Monio słusznie zauwazyłem. Po wszystkim wrzucałem do jpg i potem na IMGUR. Mozliwe ze to kompresja bo bylem przekonany ze prace zapisywalem do 16bit tif. Zerkne jutro w pracy ale kolega kompozytor patrzyl i nie zwrcil na to uwagi, wiec moze jednak to to. Ogólnie bawiłem się na starym obrazku wiec sobie takie wycinanie cwiczylem i zabawe na warstwach. Wyłączałem włączałem patrzyłem na poprzednia wersje. Tak wiec poprawiłem ale musiałem zblurować tło i dać maski teraz poprawiaone na 8 bit i poprawione styk z nogami. Jednak dzieki za uwagi bo efekt koncowy to takze wrzucenie na tego imgura. Monio cieszę się ,że kolorystycznie się podoba :). Edytowane 25 Czerwiec 2015 przez Sebazx6r Połączyłem posty by nie brudzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Mniej więcej 25 lat temu byłem w Wiśle na zielonej szkole. Pamiętam, że prawie każdy chłopak przywiózł stamtąd zestaw takich gumowych figurek - były czadowe. Bardzo fajna praca, która obudziła we mnie wspomnienia : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 bo blur brush wpływa na kolor pikseli biorąc pod uwagę tylko sąsiedztwo jednej pikseli wokoło, więc za jednym dotknięciem pędzla robi się blur o zasięgu jednej pikseli. dla gradientu to nie ma sensu. zamiast tego można użyć smugde brush na przykład z takimi parametrami Nie, to nie kompresja, Monio, patrz na oczy. tam jest czerwony i to gradient. Gdyby kompresja była tak silna, żeby sposteryzować to żółtawe tło, to na czerwonym zrobiła by już siekę, bo na czerwonym zawsze jest największe przekłamanie. z resztą artefakty z jpg, gdy są tak silne, to przeważnie widać bloki kompresji 8*8, a tu nie widać. taki efekt dała by kompresja gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Dzięki za tip. Ja użyłem w końcu blur na całość maskę. W photoshopie ten blur brush chyba inaczej działał. Możliwe że na 8bit operowałem zerknę w pracy. Arev - cieszę ,że się podoba. Ja miałem też te zabawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi