skalpel3d Napisano 20 Lipiec 2015 Napisano 20 Lipiec 2015 Wizualizacje robione z marszu dla dewelopera i naszło mnie aby zrobić je w coronie do tej pory używałem tylko jej do wnętrz głownie się skusiłem ze względu na czas bo na projekt i wizualizacje miałem 11 dni. Nie krzyczeć o saturacje bo takie wysycenia chciał klient, także ujecie na całe osiedle jest zrobione z wysokości balkonu ( pisze zęby nie było ze robione z gałęzi przeszło godzina wspólnego ustawiania z deweloperem kamery :) ) max+corona+ps
Akierek Napisano 20 Lipiec 2015 Napisano 20 Lipiec 2015 Ogólnie bardzo pozytywnie :) Trawnik wyszedl bardzo realistycznie,oświetlenie bardzo udane. Najbardziej podoba mi sie render z brama wjazdową, czuć klimat :) Z wnętrza sie nie z deklaruje bo oba są bardzo dobre :) Ogółem wysoki poziom :)
skalpel3d Napisano 20 Lipiec 2015 Autor Napisano 20 Lipiec 2015 to ujecie z bram to było pokazanie domków na planie zagospodarowania tego mini osiedla :)
rly Napisano 20 Lipiec 2015 Napisano 20 Lipiec 2015 Corona fajnie się prezentuje ale musiałbym mieć miesięczny przestój w robocie żeby sie do tego zabrać.Exteriory trochę przejarane.Wnętrza bardziej mi się podobają.Firanka w kuchni to zamierzony efekt czy bład w renderze.
skalpel3d Napisano 20 Lipiec 2015 Autor Napisano 20 Lipiec 2015 (edytowane) rly szczerze mówiąc ja właśnie na corone zdecydowałem z marszu bo miałem mało czasu na vrayove testy z ustawieniem światła a w coronie to jest myk w trakcie renderu 100 ustawień można przetestował. Firanka zmierzony efekt :)Interiory zostały zrobione na planszy całego osiedla otoczenie jest 3d i światło zachowane ze sceny exteriora :) Edytowane 20 Lipiec 2015 przez skalpel3d
Hris Napisano 20 Lipiec 2015 Napisano 20 Lipiec 2015 Hej Najbardziej podobają i się wnętrza - kolory nie są sprane, w widoki za oknem nie są przepalone albo bardzo mało przepalone. Zdradzisz sekret jakie ustawienia w Coronie miałeś dla wnętrz? Moc słońca i ustawienia Exposure (EV) oraz Highlight Compression i Contrast? Byłbym bardzo wdzięczny, bo efekt jest bardzo, bardzo naturalny dla oka.
skalpel3d Napisano 21 Lipiec 2015 Autor Napisano 21 Lipiec 2015 (edytowane) Hris ja akurat lubię popracować parametrami kamery :) w połączeniu z kolor mappingiem corony :) Poniżej dla miłośników zdesaturowanych wizualizacji :) Edytowane 21 Lipiec 2015 przez skalpel3d
bolitic Napisano 21 Lipiec 2015 Napisano 21 Lipiec 2015 Wnetrza? Mega miazga. Exterior - odstaje, ale z tego co piszesz wiadomo czemu. Zgadzam sie ze przejarane.
lukson7 Napisano 21 Lipiec 2015 Napisano 21 Lipiec 2015 Kapitalna robota, zarówno interior jak i exterior. Przyjemne dla oka, jest detal, jest klimat, jest jakość, jest staranność, widać fach w ręku. Ładnie zaprzyjaźniłeś się z Coroną.
VAstudio Napisano 31 Lipiec 2015 Napisano 31 Lipiec 2015 Jak długo corona liczy takie ujęcie - exterior?
skalpel3d Napisano 31 Lipiec 2015 Autor Napisano 31 Lipiec 2015 co do czasów ujecie pojedynczego domku 45 minut każde, całe osiedle szło 2h38min format A3 300 dpi machałem bucketami a nie progressivem .
skalpel3d Napisano 31 Lipiec 2015 Autor Napisano 31 Lipiec 2015 paintem od multiscattera, a na osiedlu całościowym multiscatterem z mapami
Minionka Napisano 3 Sierpień 2015 Napisano 3 Sierpień 2015 Efekt świetny. Szczególnie oświetlenie zamkniętej przestrzeni. A trawa bardzo realistyczna.
blazejbobek Napisano 15 Listopad 2015 Napisano 15 Listopad 2015 Całość - mega wysoki poziom :) Myślę, że deweloper jest zadowolony! Nie leży mi tylko ta firana w interiorze, zbytnia 'pixeloza', ale całość, tak jak napisałem - sztos :)
Camel Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 Na ukazanych renderach faktycznie AA posypane. Czy wymiary renderów są oryginalne czy jest to downscale z większej rozdzielczości, skoro liczyłeś na format A3 @ 300dpi ? Podbicie internal resolution mogłoby być na to częściowym rozwiązaniem. W niektórych ujęciach faktycznie są mocne prześwietlenia - oczywiście bez przesadyzmu, po prostu niektóre materiały są szczególnie przejarane, ale mało tego. Biały czasami musi być nieco ciemniejszy, bo na przykład taka piłka, co masz w kadrze, to ostro przejarana jest, biała plama. Oświetlenie na zewnątrz fajne, takie autentyczne, letnie. Trawa obok realistycznej to niestety nawet nie leży, chyba że mówimy o ujęciu nr. 4 . PT+UHD Cache czy PT+PT na zewnętrzne sceny? Jeśli lecisz na bucketach (w zasadzie to obojętnie czy bucket czy progressive) to regionem powinieneś sprawdzać co się dzieje w cieniach, bo szumy tam dość widoczne są.
skalpel3d Napisano 17 Listopad 2015 Autor Napisano 17 Listopad 2015 Dzieki Camel, formaty pomniejszone przez forum Internal był podbity do 2,5. Prześwietlenia są wynikiem postprodukcji, ustawienia były PT+HD Cache. Nie używam w ogóle w coronie koloru białego oscyluje zawsze pomiędzy 190 a 210 na skali szarości. Jak byś mógł zaznaczyć gdzie masz sypnięte AA będę wdzięczny :)
Camel Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 Do exteriorów już lepiej PT+PT, do interiorów PT+HD. Tak zalecają. W posprodukcji przepalenia są możliwe do zredukowania, wierz mi :) Jeszcze zedytuję posta i zaznaczę gdzie jest problem z AA. Może to downscale na potrzeby forum je skopało? Gdybym zobaczył oryginalny render bym się zorientował.
skalpel3d Napisano 17 Listopad 2015 Autor Napisano 17 Listopad 2015 Camel o PT+PT do exteriorów tez świetnie wiem natomiast to się niestety mało opłaca czasowo, zresztą z powrotem wróciłem do vray do exteriorów właśnie ze względu na czasy przy dużych planszach
RealLifeGlitchDude Napisano 22 Listopad 2015 Napisano 22 Listopad 2015 świetne rendery, 45 minut renderu na jedno ujęcie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się