Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wróciłem do mojego starego projektu. tzn nie taki stary bo z tego rocznika. tak więc obecnie sprawa wygląda tak:

Cały projekt można obserwować pod tym linkiem

 

LINK DO PROJEKTU

 

abdf0a2458115.562215c753bf7.jpg

 

 

Obecnie modeluje część do której będzie przymontowane ramie, zostało wymodelować mocowania dla śrub aby doczepić to do reszty szkieletu. no i mechanizm obrotu ramienia, i potem ramie.. closeup tego elementu

 

całość modeluje tak abym bez problemu mógł to zrigować i aby mechanicznie miało to sens.

 

 

6f7c772461799.56244f1a77396.jpg

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak z ciekawości zapytam czy modelujesz to już na jakimś zakonceptowanym base meshu? Jeśli nie to szkoda czasu na shadery i detal bo potem tracisz czas na spasowanie części. Od ogółu do szczegółu, trzymaj się tej zasady.

 

 

 

CFf5Baj.jpg

 

Żebrowania zmniejszające wagę materiału bardzo fajnie by się prezentowały gdyby były ukośne (tak jak w ostatnim elemencie który pokazywałeś)

 

To co tutaj zaznaczyłem trochę boli bo jest to takie przypadkowe. Zdecyduj się i zrób albo radialne, albo ukośne, ponieważ w takim miksie na skojarzenia przychodzi mi że wyjechało to jako odpad z wycinarki pneumatycznej z zakładów które produkują różnego rodzaju blaszki.

Napisano

Zgadzam sie z gryzoniem. Faje to wyglada ale glownie dlatego ze za wczesnie shaderami zaczales sie bawic. Strasznie to spowalnia prace pozniej.

Napisano (edytowane)

ah dzięki wielkie. kurcze tak bo od tego elementu wystartowałem. i nie miałem jeszcze jako tako conceptu, dziurku wydawały się najbardziej proste. potem wraz z robieniem nastepnych elementów no design stawał się coraz lepszy.. oraz rozplanowałem sobie to i owo.. ja też poznawałem coraz lepiej program cadowy. bo modeluję tą ramę, w ramach nauki oraz aby uzyskać taki czysty cadowy look. Myślałem żeby wymodelować te elementy raz jeszcze.. ale stwierdziłem że i tak będą w sumie mało widoczne. gdy panele/okrycie dojdzie. więc już odpuściłem resztę staram się już modelować spójnie. Dzięki wielkie za zwrócenie na to uwagi :D osobiście myślałem po cichu że nikt nie zauważy :D Co do shaderów.. prawdę mówiąc czy ja wiem czy zabawę zaczołem. mam po prostu swoją bibliotekę podstawowych materiałów. i po prostu wrzuciłem to i owo. i wgrałem jedno z bardziej prostych studiów.

 

Dzieki temu miej więcej mogę np szybko sprawdzać czy dany bevel jest widoczny np i tak dalej jak to wygląda.. gdy jest metalem. wiele elementów było modelowanych parę razy. Dzięki wielkie raz jeszcze za komentarze. szczególnie Gryzon i olaf. lubie konkretną krytykę. :)

Jak będzie czas.. to możliwe że wymodeluje raz jeszcze te elementy :)

 

//edit

Gryzon co do twojego pytania, pierwszego to tak mam blockout całości który wykonałem niestety dopiero Po zrobieniu tych elementów o których piszesz ;/

Edytowane przez Maciek Jutrzenka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności