MaRCuSZ Napisano 8 Listopad 2015 Napisano 8 Listopad 2015 Witam! Przedstawiam kolejne współne dzieło moje i Tomka Marońskiego dla firmy Sonokinetics. Tym razem tematyka padła na świat wikingów. W linkach zamieszczam też krótki making of. Kreditsy: Tomek Maroński - art director, matte paint Marek Gajowski - modelowanie, teksturowanie, light/render, symulacje, animacja, compositing Tomek Kowalczyk - użyczył twarzy i dłoni do postaci wikinga :) Technikalia: Rendering w arnoldzie, symulacje fluidowe/partiklowe - maya/krakatoa, compo - nuke Oto linki: YouTube: Vimeo: Making Of: YouTube: Vimeo: Enjoy!
STRZYG Napisano 12 Listopad 2015 Napisano 12 Listopad 2015 Ha, wiedziałem! Jakiś czas temu oglądałem making of z tej animacji na Cg Record (albo CG Bros) i tak własnie coś mi świtało, czy aby to nie robił ten gościu z max3d. Ładnie, ładnie. Coś więcej byś powiedział (jaki soft, ile czasu itd.), kawał roboty.
MaRCuSZ Napisano 13 Listopad 2015 Autor Napisano 13 Listopad 2015 O softach napisałem na początku :) Wszystko w majce, łącznie z fluidami, partiklami (tutaj symulacja na partiklach majkowych i render w krakatoa). Compo w Nuku. Zdecydowałem się nagrać prawdziwą twarz i rękę bo wiedziałem że będzie problem z osiągnięciem wystarczającej jakości i subtelnego detalu w tych elementach. Myślę, że całkiem sprawnie podbijają ogólny poziom całości :) Co do timingu to przy tym projekcie było problematycznie bo powstawał w dość burzliwym dla mnie okresie. Pierwsze wstępne prace zaczynały się już w marcu/kwietniu, final tydzień temu. Każdy poprzedni projekt dla Sonokinetics zamykał się w przedziale 3-4 miesięcy. Myślę, że tak byłoby i tym razem no ale się pokomplikowało i wyszło 7 :) Na szczęście klient miał z tym luz. Z ciekawostek właśnie najbardziej hardkorowym technicznie elementem całości było blendowanie footage'owych elementów z cg. Szczególnie ręka, która była nakręcona na statycznej kamerze podczas gdy finalnie mamy ruch obrotowy (nie było mozliwości nakręcenia tego inaczej - wszystko na oko). W compo sprowadziło się to do drobiazgowej rotoskopii, ręcznego poklatkowego trackowania i warpowania ręki, wymazywania i dopaintowywania drobnych elementów, maskowania mnóóstwa badżorów, generalnie raczej koszmarek :)
Maciek Jutrzenka Napisano 13 Listopad 2015 Napisano 13 Listopad 2015 zacne to ziemia w tym 1 ujęciu jak on glebi na śledzia. mogła by być bardziej dopracowana. w sumie pokusiłbym się o skan, albo po prostu system kamyczków rozsiany particlami. tak to fajnie. Popracowałbym jeszcze trochę odrobinkę nad color grade... bo momentami ten statek tak dziwnie odstaje ale tak to sztosix!
Szczepenson Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 najbardziej hardkorowym technicznie elementem całości było blendowanie footage'owych elementów z cg. Szczególnie ręka, która była nakręcona na statycznej kamerze podczas gdy finalnie mamy ruch obrotowy (nie było mozliwości nakręcenia tego inaczej - wszystko na oko). W compo sprowadziło się to do drobiazgowej rotoskopii, ręcznego poklatkowego trackowania i warpowania ręki, wymazywania i dopaintowywania drobnych elementów, maskowania mnóóstwa badżorów, generalnie raczej koszmarek :) Po obejrzeniu miałem się pytać jak ogarnęliście tą rękę. Ruch głowy do tracku wyszedł prosty, ale ręka... szacun :D Ogromny szacun :D
smiler Napisano 7 Styczeń 2016 Napisano 7 Styczeń 2016 Świetna robota. Widzę, że dalej trzymacie z Sono... Gratulacje i trzymam kciuki za kolejne projekty ;)
michax56 Napisano 9 Styczeń 2016 Napisano 9 Styczeń 2016 Muzyczno wizualna Valhalla :) Z uwag jedynie efekty czasteczkowe momentami za mala rozdzialke mialy, ale w sumie dobrze wkomponowuje sie w zimowa scenerie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się