arturadamczyk Napisano 18 Listopad 2015 Napisano 18 Listopad 2015 Cześć, projekt robiony po godzinach jako test Corony w praktyce. Soft: Cinema 4D + Corona + PS
artzgodka Napisano 18 Listopad 2015 Napisano 18 Listopad 2015 Mega!!! Świetne rendery!! kamienie rządzą ale chodzenie po nich byłoby dramatem
skalpel3d Napisano 19 Listopad 2015 Napisano 19 Listopad 2015 Exteriory są naprawdę ekstra i jak najbardziej za nie front Natomiast w interiorach rzuca się za mocno rozciągnięta tekstura drewna na podłodze gdzieniegdzie wychodzi łączenie powielonej tekstury ,materiały drewna są nijakie, w łazience szumi blat
Maciek Jutrzenka Napisano 19 Listopad 2015 Napisano 19 Listopad 2015 Interiory coś mi w nich nie leży nie wiem czy to GI czy po prostu takie matowe maślane. to fajnie wygląda przy exteriorach ale w interiorach jakoś mi to nie siada myśle że jakby podbić trochę jakby miekkośc GI i dynamikę może nawet passem delikatnym AO o dużym blurze to by to lepiej jakoś wyglądało.
drakul Napisano 19 Listopad 2015 Napisano 19 Listopad 2015 ujęcie pierwsze najladniejsze, reszta już nie oddaje charakteru, brakuje tylko bardziej widocznej balustrady( w ogóle jej nie widać), jakieś super mocno wytrzymałe szkło tam dałeś
żółty Napisano 19 Listopad 2015 Napisano 19 Listopad 2015 kosmicznie dobre prace, ujęcie z lasu imo najciekawsze. Muszę podpytać o technikalia - liczone na hotfixie do A4 ? W jakiej wersji robisz prime czy wyższej ? Jeśli prime to czego używasz do scatterowania roślin, książek - róznicowania ich ułożenia etc. Jeśli nie prime to zakładam że jakimś clonerem - natomiast sam mam wersję prime i szukam jakiegoś solidnego rozwiązania do rozsiewania i różnicowania geometrii które działało by stabilnie z coroną.
arturadamczyk Napisano 26 Listopad 2015 Autor Napisano 26 Listopad 2015 Dzięki za wszystkie opinie. Rendery byly liczone zwykle do 4000pxl z dłuższego boku na standartowych ustawieniach Corony. Exteriory i interiory świecone są hdri. Wszystko zostało rozsiane Carbon Scatterem który współgra z Coroną na takim samym poziomie jak z Vray'em. Niestety co do samego pluginiu jakim jest CS pod C4D to ma on wiele niedporacowań, często się sypie a przy ręcznym "malowaniu" nawet najprostrzymi obiektami działa bardzo powoli. Ogólnie Carbon Scatter 2015 jest znacznie lepszy i stabilniejszy od wersji wcześniejszej ale nadal daleku mu do doskonałosci. Niestety chyba nic innego lepszego pod C4D obecnie nie dostaniesz.
vindykator Napisano 3 Grudzień 2015 Napisano 3 Grudzień 2015 (edytowane) Piękne prace, widać że masz olbrzymią wiedze i umiejętności. A teraz dwa pytania techniczne :D -Czy kamienie sam modelowałeś czy może masz jakiś plugin do tworzenia kamieni ? -W scenie jest bardzo dużo zielska i zastanawiam się czy w celu optymalizacji ustawiałeś w zielsku (vray object properties) subdivs przykładowo na 0.02 i oddzielne światło tylko dla zielska z subdivs 1 ? Taki sposób przedstawiał Grant Warwick w swoich kursach. edit: Faktycznie zapomniałem że to corona :P Edytowane 3 Grudzień 2015 przez vindykator
koldi Napisano 3 Grudzień 2015 Napisano 3 Grudzień 2015 -W scenie jest bardzo dużo zielska i zastanawiam się czy w celu optymalizacji ustawiałeś w zielsku (vray object properties) subdivs przykładowo na 0.02 i oddzielne światło tylko dla zielska z subdivs 1 ? Taki sposób przedstawiał Grant Warwick w swoich kursach. To było liczone Coroną nie Vrayem :) Eksteriory bomba, interiory jakieś za czyste dla mnie, może to kwestia tekstur. Próbowałeś Surfacespread zamiast CS pod C4d? Pytam, bo poza Ss, nie testowałem CS jeszcze, a chyba warto - brak clonera jest po prostu tragedią Prime i bólem D przy każdym wnętrzu. Kamienie na pierwszym ujęciu piękne.
arturadamczyk Napisano 6 Grudzień 2015 Autor Napisano 6 Grudzień 2015 Dziękuje za opinie! Kamienie są z Turbosquid, podrasowałem je trochę jednak na bardziej "ostre" i tworząc nowe textury. Surfacespread nie próbowałem chociaż zastanawiałem się przed zakupieniem CS który wybrać. Wybrałem jednak CS ze względu na większe możliwości oraz kierując się opinią kolegi, który Ss posiada ale zadowolony był raczej z jego zakupu średnio. Dokładnie, brak clonera w wresji Prime to istna męka, CS radzi sobie jednak w wielu aspektach naprawde dobrze w tym temacie i też lepiej rokuje na przyszlość nowymi updateami, szkoda tylko że płatnymi za każdym razem ;)
Neb Napisano 7 Grudzień 2015 Napisano 7 Grudzień 2015 Bardzo ładne exteriory. Moim zdaniem kamienią są ok, to kamienie, a nie żwir, wyglądają świetnie. Nieco większy random scale by nie zaszkodził ale to tylko mała sugestia. Ładne światło. Co do CS czy SS, to osobiście używam i używałem SS we wszystkich swoich scenach SS. Warto oba pluginy przetestować. SS ma ogromne możliwości i jest bardzo stabilny. CS testowałem swego czasu jakieś poprzednie wersje, ale miałem odczucie, że ma jakby nieco zamkniętą konstrukcję, ale na pewno wiele się zmieniło od tamtego czasu. Myślę, że oba pluginy mają potężne możliwości i oba są godne polecenia.
Rekomendowane odpowiedzi