Posted November 20, 20159 yr Witam Zakładam ten wątek, by wrzucać głównie skulpty, zazwyczaj nie pokończone;) dla uwag i komentarzy. Mam nadzieję że w miarę systematycznie;) Dobra na 1 ogień idzie postać kobiety.
November 20, 20159 yr To taki koncept, zrób retopo wszystkich paneli na kombiznezonie używając Tool/Geometry/EdgeLoop/PanelLoop. Lub fantastycznych narzędzi które się tam znajdują. Pomocna będzie wiedza o polygrupach w ZBrush. Znajdziesz bardzo obszerne tutoriale w ZClassRoom na ten temat. Shader zły dobrałeś jak do oceny kształtu modelu. Takim shaderem fajnie się sprawdza metalowe elementy, zbroje rycerskie, hełmy itd. Tutaj wystarczy ci shader którym łatwiej będzie oceniać bryły tego typu. Czyli po prostu jaki diffuse ze miekkim specem. Trenuj bazy i proporcje. Czekam na więcej.
November 21, 20159 yr Author Cześć gryzon jak zwykle konkretne uwagi, dzięki. Ja w 3D mam już jakieś mniejsze doświadczenie. Choć od jakiegoś czasu postanowiłem zająć się tym bardziej na poważnie. Z zabawy, w czymś się wyspecjalizować, choć nie wiem czy akurat w modelowaniu. By dopracować model, to wypadało by jak piszesz zrobić retopologie. Jak będą poprawki lub coś nowego to na pewno wrzucę. Pozdrawiam
January 11, 20169 yr Author Dzięki Sebazx6r, poprawie, ale mógłbyś napisać co twoim zdaniem najbardziej razi w proporcjach?
January 11, 20169 yr Wylacz perspektywe i sprwadz. Mozes sobie zaciagnac szkielet z kobiety z miesniami jest w zbrushu i porownaj.
March 28, 20186 yr Author Taki mały progres w teczce;) Wymyśliłem sobie scenke 3d z Króliczkiem Wielkanocnym:) choć już mało czasu do 1 kwietnia, ale całość będzie dość prosta. Wstępnie postacie już mam, jak poniżej.
March 30, 20186 yr Author Tak wyszło, nie wrzucam do Finished... bo nie do końca skończona, ale chciałem bardzo zdążyć przed świętami;)
April 10, 20195 yr Author Naszło mnie by zrobić coś w ZB, wrzucam koncept jakiegoś dziwo luda. Pozdrawiam
April 10, 20195 yr na plus, chodź w tym grubasku tekstura skóry nie pasuje - zbyt ziarnista. Wielkanocne, nieco creepy, przez do wąż wygląda trochę jak jelita ;D
April 10, 20195 yr Author Dzięki olaf Grafika Wielkanocna zamieszczona była w zeszłym roku, ale obecnie na czasie;) Grubasek ziarnistość na skórze to pewno przez dodanie Surface Noise w ZB.
April 29, 20195 yr Author olaf dzięki raz jeszcze, pokombinuje jeszcze z tym SSS. Boris inspirowałem się uśmiechem swojej dziewczyny, a całuje nieźle;), co do fałdek to mankament ZB tak łatwo się je tam robi, powinni to jakoś utrudnić;), przy następnej postaci postaram się mniej.
April 29, 20195 yr A ja, żeby go domknąć, dodał bym mu trochę owłosienia (paskudne rzeczy wyglądają paskudniej z włosami ;)) i może coś do ręki - broń albo przedmiot. Fajna sprawa, że u jednej stopy ma 3 a drugiej 4 palce
April 30, 20195 yr Author michalo z tym owłosieniem, też o tym myślałem. Palców ma tyle samo tylko z tego ujęcia tak wygląda, bo ostatni palec nieco niżej i cofnięty. Hmm? ciekawe jaka broń lub przedmiot by mu pasował?
April 30, 20195 yr Maczuga, dzida. Wszystko co prymitywne. Przez tą przepaskę na biodrach wygląda jak dzikus a nie zwykły pomiot piekielny ;)
June 25, 20204 yr Author Witam Taka kreatura. Narazie samo ciało, może je w coś odzieje? Jak ktoś ma uwagi, proszę pisać :)
Create an account or sign in to comment