Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Zakładam ten wątek, by wrzucać głównie skulpty, zazwyczaj nie pokończone;) dla uwag i komentarzy.

Mam nadzieję że w miarę systematycznie;)

 

Dobra na 1 ogień idzie postać kobiety.

imageproxy (1).jpg

  • Like 1
Napisano

To taki koncept, zrób retopo wszystkich paneli na kombiznezonie używając Tool/Geometry/EdgeLoop/PanelLoop. Lub fantastycznych narzędzi które się tam znajdują. Pomocna będzie wiedza o polygrupach w ZBrush. Znajdziesz bardzo obszerne tutoriale w ZClassRoom na ten temat. Shader zły dobrałeś jak do oceny kształtu modelu. Takim shaderem fajnie się sprawdza metalowe elementy, zbroje rycerskie, hełmy itd. Tutaj wystarczy ci shader którym łatwiej będzie oceniać bryły tego typu. Czyli po prostu jaki diffuse ze miekkim specem. Trenuj bazy i proporcje. Czekam na więcej.

Napisano

Cześć gryzon jak zwykle konkretne uwagi, dzięki.

Ja w 3D mam już jakieś mniejsze doświadczenie. Choć od jakiegoś czasu postanowiłem zająć się tym bardziej na poważnie.

Z zabawy, w czymś się wyspecjalizować, choć nie wiem czy akurat w modelowaniu.

By dopracować model, to wypadało by jak piszesz zrobić retopologie. Jak będą poprawki lub coś nowego to na pewno wrzucę. Pozdrawiam

Napisano

Taki mały progres w teczce;)

Wymyśliłem sobie scenke 3d z Króliczkiem Wielkanocnym:) choć już mało czasu do 1 kwietnia, ale całość będzie dość prosta.

Wstępnie postacie już mam, jak poniżej.

Krolik_sculpt_01.jpg

Napisano

Tak wyszło, nie wrzucam do Finished... bo nie do końca skończona, ale chciałem bardzo zdążyć przed świętami;)

 

Krolik_1200.jpg

Napisano

na plus, chodź w tym grubasku tekstura skóry nie pasuje - zbyt ziarnista.

 

Wielkanocne, nieco creepy, przez do wąż wygląda trochę jak jelita ;D

Napisano

Dzięki olaf

Grafika Wielkanocna zamieszczona była w zeszłym roku, ale obecnie na czasie;)

Grubasek ziarnistość na skórze to pewno przez dodanie Surface Noise w ZB.

Napisano

olaf dzięki raz jeszcze, pokombinuje jeszcze z tym SSS.

Boris inspirowałem się uśmiechem swojej dziewczyny, a całuje nieźle;), co do fałdek to mankament ZB tak łatwo się je tam robi, powinni to jakoś utrudnić;), przy następnej postaci postaram się mniej.

Napisano

A ja, żeby go domknąć, dodał bym mu trochę owłosienia (paskudne rzeczy wyglądają paskudniej z włosami ;)) i może coś do ręki - broń albo przedmiot.

Fajna sprawa, że u jednej stopy ma 3 a drugiej 4 palce

Napisano

michalo z tym owłosieniem, też o tym myślałem. Palców ma tyle samo tylko z tego ujęcia tak wygląda, bo ostatni palec nieco niżej i cofnięty. Hmm? ciekawe jaka broń lub przedmiot by mu pasował?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności