Napisano 20 Listopad 20159 l Witam Zakładam ten wątek, by wrzucać głównie skulpty, zazwyczaj nie pokończone;) dla uwag i komentarzy. Mam nadzieję że w miarę systematycznie;) Dobra na 1 ogień idzie postać kobiety.
Napisano 20 Listopad 20159 l To taki koncept, zrób retopo wszystkich paneli na kombiznezonie używając Tool/Geometry/EdgeLoop/PanelLoop. Lub fantastycznych narzędzi które się tam znajdują. Pomocna będzie wiedza o polygrupach w ZBrush. Znajdziesz bardzo obszerne tutoriale w ZClassRoom na ten temat. Shader zły dobrałeś jak do oceny kształtu modelu. Takim shaderem fajnie się sprawdza metalowe elementy, zbroje rycerskie, hełmy itd. Tutaj wystarczy ci shader którym łatwiej będzie oceniać bryły tego typu. Czyli po prostu jaki diffuse ze miekkim specem. Trenuj bazy i proporcje. Czekam na więcej.
Napisano 21 Listopad 20159 l Autor Cześć gryzon jak zwykle konkretne uwagi, dzięki. Ja w 3D mam już jakieś mniejsze doświadczenie. Choć od jakiegoś czasu postanowiłem zająć się tym bardziej na poważnie. Z zabawy, w czymś się wyspecjalizować, choć nie wiem czy akurat w modelowaniu. By dopracować model, to wypadało by jak piszesz zrobić retopologie. Jak będą poprawki lub coś nowego to na pewno wrzucę. Pozdrawiam
Napisano 11 Styczeń 20169 l Autor Dzięki Sebazx6r, poprawie, ale mógłbyś napisać co twoim zdaniem najbardziej razi w proporcjach?
Napisano 11 Styczeń 20169 l Wylacz perspektywe i sprwadz. Mozes sobie zaciagnac szkielet z kobiety z miesniami jest w zbrushu i porownaj.
Napisano 28 Marzec 20187 l Autor Taki mały progres w teczce;) Wymyśliłem sobie scenke 3d z Króliczkiem Wielkanocnym:) choć już mało czasu do 1 kwietnia, ale całość będzie dość prosta. Wstępnie postacie już mam, jak poniżej.
Napisano 30 Marzec 20187 l Autor Tak wyszło, nie wrzucam do Finished... bo nie do końca skończona, ale chciałem bardzo zdążyć przed świętami;)
Napisano 10 Kwiecień 20195 l Autor Naszło mnie by zrobić coś w ZB, wrzucam koncept jakiegoś dziwo luda. Pozdrawiam
Napisano 10 Kwiecień 20195 l na plus, chodź w tym grubasku tekstura skóry nie pasuje - zbyt ziarnista. Wielkanocne, nieco creepy, przez do wąż wygląda trochę jak jelita ;D
Napisano 10 Kwiecień 20195 l Autor Dzięki olaf Grafika Wielkanocna zamieszczona była w zeszłym roku, ale obecnie na czasie;) Grubasek ziarnistość na skórze to pewno przez dodanie Surface Noise w ZB.
Napisano 29 Kwiecień 20195 l Autor olaf dzięki raz jeszcze, pokombinuje jeszcze z tym SSS. Boris inspirowałem się uśmiechem swojej dziewczyny, a całuje nieźle;), co do fałdek to mankament ZB tak łatwo się je tam robi, powinni to jakoś utrudnić;), przy następnej postaci postaram się mniej.
Napisano 29 Kwiecień 20195 l A ja, żeby go domknąć, dodał bym mu trochę owłosienia (paskudne rzeczy wyglądają paskudniej z włosami ;)) i może coś do ręki - broń albo przedmiot. Fajna sprawa, że u jednej stopy ma 3 a drugiej 4 palce
Napisano 30 Kwiecień 20195 l Autor michalo z tym owłosieniem, też o tym myślałem. Palców ma tyle samo tylko z tego ujęcia tak wygląda, bo ostatni palec nieco niżej i cofnięty. Hmm? ciekawe jaka broń lub przedmiot by mu pasował?
Napisano 30 Kwiecień 20195 l Maczuga, dzida. Wszystko co prymitywne. Przez tą przepaskę na biodrach wygląda jak dzikus a nie zwykły pomiot piekielny ;)
Napisano 25 Czerwiec 20204 l Autor Witam Taka kreatura. Narazie samo ciało, może je w coś odzieje? Jak ktoś ma uwagi, proszę pisać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto