Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

 

Ostatnio w wolnym czasie zrobiłem set wizualizacji domu, znajdującego się w okolicach Sztokholmskiego Archipelagu, zaprojektowanego przez Tham & Videgård Hansson. W tym projekcie użyłem zrobionych przeze mnie textur ziemi, pni drzew, kamieni, liści, igieł itp. Cała scena jest zrobiona w 3D. Wszystkie drzewa modelowałem w growfx. Całość renderowana w vrayu pod 3ds maxa.

 

https://www.behance.net/gallery/32537929/Archipelago-House

 

cam_06_zpsggi0hgnq.jpg

cam_05_zpsupkyxjsk.jpg

 

cam_07_v3_zpsqcf2n1vg.jpg

cam_06_overcast_zpshizkomgz.jpg

 

cam_10_zpsztfsrf8l.jpg

cam_04_night_zpsee8thoww.jpg

Edytowane przez Radson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Świetnie zrobiona ziemia i całe podłoże (patyki, liście, kamyczki, małe rośliny). Wygląda ultra realnie! Świetny pomysł by drzewa miały korzenie co to wyłażą niepokornie z ziemi tu i ówdzie :) Same modele drzew też bardzo dobre, lepsze niż sam umiem zrobić (a trochę ich już porobiłem, więc wiem co pisze ). Tekstury pni jeśli sam robiłeś to szacun - bardzo dobre i kontrolowałeś żeby nie były od dołu do góry jednorodne, tylko miały te smaczki typu ślady po uciętych gałęziach i ubytki w korze. Jako fan zieleni 3D - siedzę i oglądam n-ty raz z zachwytem:) Dobrze poruszasz się między ostrym dziennym światłem a tym mdłym, pochmurnym, które często gubi bryły poprzez brak cieni. U ciebie tego nie ma - wszystko siedzi i jest wyraźne, kontrastowe.

Najbardziej zachodzę w głowę przy 1 renderze - to jezioro w tle, ta woda, też 3D? Czy wklejka ze zdjęcia?

Tak czy owak front jak nic:) Gratuluję!

Front jak nic!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za miłe słowa. Hris, wszystko jest w 3D nawet ostatni plan. Co do drzew to troche mi zeszło zanim uzyskałem akceptowalny przeze mnie efekt (poprzednie wersje trafiły do kosza ). Cały projekt zajął mi trochę czasu, jakiś 1-2 miesiące dłubania w domu po godzinach. Trudno teraz powiedzieć ile z tym zeszło. Sporo czasu poświęciłem robieniu textur i modeli. Musiałem kilka razy prześć się do lasu ;) by zrobić fotki, referencje itp.

 

Pozdrawiam!

 

Załączam wireframe'a:

 

cam_06_wire_zps6jrnfjb3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności