Radson Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 (edytowane) Cześć wszystkim, Ostatnio w wolnym czasie zrobiłem set wizualizacji domu, znajdującego się w okolicach Sztokholmskiego Archipelagu, zaprojektowanego przez Tham & Videgård Hansson. W tym projekcie użyłem zrobionych przeze mnie textur ziemi, pni drzew, kamieni, liści, igieł itp. Cała scena jest zrobiona w 3D. Wszystkie drzewa modelowałem w growfx. Całość renderowana w vrayu pod 3ds maxa. https://www.behance.net/gallery/32537929/Archipelago-House Edytowane 5 Styczeń 2016 przez Radson
lukasjogabonito Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Bardzo fajnie wyszło. Trzecie i czwarte ujęcie wygląda jak zdjęcie! Gratuluje drzew.
artzgodka Napisano 5 Styczeń 2016 Napisano 5 Styczeń 2016 Cudo !!! Jak długo nad tym pracowałeś ? Gdybyś wrzucił jeszcze większą rozdzielczość to jeszcze bardziej cieszyło by oczy
Hris Napisano 5 Styczeń 2016 Napisano 5 Styczeń 2016 Świetnie zrobiona ziemia i całe podłoże (patyki, liście, kamyczki, małe rośliny). Wygląda ultra realnie! Świetny pomysł by drzewa miały korzenie co to wyłażą niepokornie z ziemi tu i ówdzie :) Same modele drzew też bardzo dobre, lepsze niż sam umiem zrobić (a trochę ich już porobiłem, więc wiem co pisze ). Tekstury pni jeśli sam robiłeś to szacun - bardzo dobre i kontrolowałeś żeby nie były od dołu do góry jednorodne, tylko miały te smaczki typu ślady po uciętych gałęziach i ubytki w korze. Jako fan zieleni 3D - siedzę i oglądam n-ty raz z zachwytem:) Dobrze poruszasz się między ostrym dziennym światłem a tym mdłym, pochmurnym, które często gubi bryły poprzez brak cieni. U ciebie tego nie ma - wszystko siedzi i jest wyraźne, kontrastowe. Najbardziej zachodzę w głowę przy 1 renderze - to jezioro w tle, ta woda, też 3D? Czy wklejka ze zdjęcia? Tak czy owak front jak nic:) Gratuluję! Front jak nic!
Radson Napisano 5 Styczeń 2016 Autor Napisano 5 Styczeń 2016 Dzięki wielkie za miłe słowa. Hris, wszystko jest w 3D nawet ostatni plan. Co do drzew to troche mi zeszło zanim uzyskałem akceptowalny przeze mnie efekt (poprzednie wersje trafiły do kosza ). Cały projekt zajął mi trochę czasu, jakiś 1-2 miesiące dłubania w domu po godzinach. Trudno teraz powiedzieć ile z tym zeszło. Sporo czasu poświęciłem robieniu textur i modeli. Musiałem kilka razy prześć się do lasu ;) by zrobić fotki, referencje itp. Pozdrawiam! Załączam wireframe'a:
xmass Napisano 6 Styczeń 2016 Napisano 6 Styczeń 2016 Świetne, Radku! Ziemia mega! Fajne smaczki, typu motion blur na gałązkach. Chwali Ci się. :D Pozdr.
remanent Napisano 7 Marzec 2016 Napisano 7 Marzec 2016 Bardzo extra. Podziwiałem na behance. Możesz powiedzieć coś o skanowaniu ziemi? Jaki soft był do tego użyty?
Rekomendowane odpowiedzi