Kroopson Napisano 27 Luty 2016 Share Napisano 27 Luty 2016 Heja - razem z bratem coś tam ostatnio modelowaliśmy coś razem i naszła mnie taka refleksja, że przydałby się taki operator który wyrówna długość zaznaczonych edge'y. Czy istnieje w Blenderze takie narzędzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 27 Luty 2016 Share Napisano 27 Luty 2016 skalowanie do 3D cursora. wzdłóż osi normalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 27 Luty 2016 Share Napisano 27 Luty 2016 Maciek- To zadziała tylko na płaskim plane przy powyginanym loopie już nie. Domyślam się że raczej chodzi dowolną geometrie bo płaskiego planea nie jest trudno zrobić. ;) Kroopson- No nie ma a przydałoby się. Jak się kiedyś zabiorę za skryptowanie bmesha to z chęcią napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 28 Luty 2016 Autor Share Napisano 28 Luty 2016 Wersja 0.1.0 http://pastebin.com/RfV6hC9S Może ktoś to potestować? W wolnej chwili dorobię opcje wyrównania do średniej, najmniejszej i największej długości itp. PS. Działa to tak, że jak macie zaznaczone edge w trybie edycji to wchodzicie w Space bar menu i piszecie Equalize edge length Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 28 Luty 2016 Share Napisano 28 Luty 2016 O wow. Dzięki! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 28 Luty 2016 Autor Share Napisano 28 Luty 2016 (edytowane) Monio - Możesz napisać czy Ci się to nie wywala jakoś? Już prawie skończyłem finalną wersję, spróbuję wrzucić do trunk'a jak mnie wpuszczą. Edytowane 28 Luty 2016 przez Kroopson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 29 Luty 2016 Autor Share Napisano 29 Luty 2016 https://github.com/kroopson/blenderedgeequalize/blob/master/mesh_edge_equalize_operator.py Mały update - puściłem to już na github, dodałem parametr "Scale" który po wyrównaniu pozwala jeszcze przytweak'ować długość wszystkich edge'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YetoKnight Napisano 29 Luty 2016 Share Napisano 29 Luty 2016 (edytowane) A co z Loop Tools - GStretch? Coś mu brakuje? EDIT: chociaż tak teraz myślę, że może jednak brakuje :) Edytowane 29 Luty 2016 przez YetoKnight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 1 Marzec 2016 Autor Share Napisano 1 Marzec 2016 A co z Loop Tools - GStretch? Coś mu brakuje? EDIT: chociaż tak teraz myślę, że może jednak brakuje :) No właśnie zapytałem tu i zapytałem tu http://blenderartists.org/forum/showthread.php?393601-Addon-Edge-length-equalizer i okazuje się że takiego tool'a nie ma co mi się absolutnie nie mieści w głowie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 2 Marzec 2016 Autor Share Napisano 2 Marzec 2016 https://github.com/kroopson/blenderedgeequalize/blob/master/mesh_edge_equalize_operator.py Parametr Scale zmieniłem na Length, oraz dodałem opcję dopasowania do aktywnego edge'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nanoman Napisano 17 Czerwiec 2016 Share Napisano 17 Czerwiec 2016 Świetny skrypt. Czy dałoby radę zrobić tak aby podczas wyrównywania długości krawędzi jedna strona werteksów pozostała na swoim miejscu? Obrazek poniżej: https://i.imgur.com/PpA4pK3.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się