Napisano 27 Luty 20169 l Heja - razem z bratem coś tam ostatnio modelowaliśmy coś razem i naszła mnie taka refleksja, że przydałby się taki operator który wyrówna długość zaznaczonych edge'y. Czy istnieje w Blenderze takie narzędzie?
Napisano 27 Luty 20169 l Maciek- To zadziała tylko na płaskim plane przy powyginanym loopie już nie. Domyślam się że raczej chodzi dowolną geometrie bo płaskiego planea nie jest trudno zrobić. ;) Kroopson- No nie ma a przydałoby się. Jak się kiedyś zabiorę za skryptowanie bmesha to z chęcią napisze.
Napisano 28 Luty 20169 l Autor Wersja 0.1.0 http://pastebin.com/RfV6hC9S Może ktoś to potestować? W wolnej chwili dorobię opcje wyrównania do średniej, najmniejszej i największej długości itp. PS. Działa to tak, że jak macie zaznaczone edge w trybie edycji to wchodzicie w Space bar menu i piszecie Equalize edge length
Napisano 28 Luty 20169 l Autor Monio - Możesz napisać czy Ci się to nie wywala jakoś? Już prawie skończyłem finalną wersję, spróbuję wrzucić do trunk'a jak mnie wpuszczą. Edytowane 28 Luty 20169 l przez Kroopson
Napisano 29 Luty 20169 l Autor https://github.com/kroopson/blenderedgeequalize/blob/master/mesh_edge_equalize_operator.py Mały update - puściłem to już na github, dodałem parametr "Scale" który po wyrównaniu pozwala jeszcze przytweak'ować długość wszystkich edge'y.
Napisano 29 Luty 20169 l A co z Loop Tools - GStretch? Coś mu brakuje? EDIT: chociaż tak teraz myślę, że może jednak brakuje :) Edytowane 29 Luty 20169 l przez YetoKnight
Napisano 1 Marzec 20169 l Autor A co z Loop Tools - GStretch? Coś mu brakuje? EDIT: chociaż tak teraz myślę, że może jednak brakuje :) No właśnie zapytałem tu i zapytałem tu http://blenderartists.org/forum/showthread.php?393601-Addon-Edge-length-equalizer i okazuje się że takiego tool'a nie ma co mi się absolutnie nie mieści w głowie :)
Napisano 2 Marzec 20169 l Autor https://github.com/kroopson/blenderedgeequalize/blob/master/mesh_edge_equalize_operator.py Parametr Scale zmieniłem na Length, oraz dodałem opcję dopasowania do aktywnego edge'a
Napisano 17 Czerwiec 20168 l Świetny skrypt. Czy dałoby radę zrobić tak aby podczas wyrównywania długości krawędzi jedna strona werteksów pozostała na swoim miejscu? Obrazek poniżej: https://i.imgur.com/PpA4pK3.png
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto