Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Heja - razem z bratem coś tam ostatnio modelowaliśmy coś razem i naszła mnie taka refleksja, że przydałby się taki operator który wyrówna długość zaznaczonych edge'y. Czy istnieje w Blenderze takie narzędzie?

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Maciek- To zadziała tylko na płaskim plane przy powyginanym loopie już nie. Domyślam się że raczej chodzi dowolną geometrie bo płaskiego planea nie jest trudno zrobić. ;)

Kroopson- No nie ma a przydałoby się. Jak się kiedyś zabiorę za skryptowanie bmesha to z chęcią napisze.

Napisano
  • Autor

Wersja 0.1.0

 

http://pastebin.com/RfV6hC9S

 

Może ktoś to potestować? W wolnej chwili dorobię opcje wyrównania do średniej, najmniejszej i największej długości itp.

 

 

PS. Działa to tak, że jak macie zaznaczone edge w trybie edycji to wchodzicie w Space bar menu i piszecie Equalize edge length

Napisano
  • Autor

Monio - Możesz napisać czy Ci się to nie wywala jakoś? Już prawie skończyłem finalną wersję, spróbuję wrzucić do trunk'a jak mnie wpuszczą.

Edytowane przez Kroopson

Napisano

A co z Loop Tools - GStretch? Coś mu brakuje?

 

EDIT: chociaż tak teraz myślę, że może jednak brakuje :)

Edytowane przez YetoKnight

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności