Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Chciałbym przedstawić Wam moją pracę, która powstała na konkurs Evermotion - Whola Lotta Loft! Udało mi się zająć pierwsze miejsce, co jest dla mnie wielkim wydarzeniem.

 

Tematyka pracy inspirowana była dziełami Gleba Alexandrova. Postanowiłem stworzyć ilustrację, która nie będzie kojarzyć się jednoznacznie ze standardowym Loftem. Zdecydowałem, że będzie to pracownia i miejsce zamieszkania żyjącego w steampunkowym świecie konstruktora maszyn parowych.

 

Zachęcam do zapoznania się z tematem na forum Evermotion: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?112912-Whole-Lotta-Loft-Old-Steampunk-Engine-House

 

Tutaj znajdziecie wywiad przeprowadzony dla RebusFarm: https://us.rebusfarm.net/en/blog

 

Zapraszam również na moją stronę: www.EditablePoly.com oraz fanpage: www.facebook.com/3dpolygons

 

Niedługo na Evermotion.org powinien pojawić się "Making Of".

 

Pozdrawiam :),

Robert

 

Old_Steampunk_Engine_House-Robert_Filipowicz_Final.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie wszystko super. Bez zastrzeżeń. Ilość detali bardzo cieszy oko. Może przydałoby się więcej zabrudzeń, itd. Np. na tej brązowej półce podtrzymywanej przez zielonkawy filar. Ale ogólny poziom zasługuje na rekomendację. I tak też uczynię. A co mi tam. Nie robiłem tego wcześniej. Zawsze "musi" być ten pierwszy raz.

Napisano

JonJoan dziękuję :) Co do zabrudzeń to na pewno można było popisać się bardziej. W pewnym momencie musiałem odpuścić i zaakceptować stan w jakim były materiały i modele. Można powiedzieć, że z renderingiem i obróbką wyrobiłem się na styk.

Napisano

Super klimat. Dobra ilośc detalu. Kilka pytań:

- ile czasu zeszło na zrobienie wszystkiego

- w czym robiłeś tekstury i czy jakoś je malowałeś po obiekcie, a może bezpośrednio dawałeś fotkę na obiekt?

- jaki jest polycount?

Z góry dzięki.

I trochę się zgadzam z brakiem volumetryki. Mgła to pewnie z-depty tylko?

Napisano

Dziękuję Panowie za komentarze :). Jak to często bywa, na chłodno po przeanalizowaniu pracy chciałoby się parę rzeczy zmienić. Zgadza się, mgła to tylko z-depth i podmalówki w ps. Stworzyłem parę wersji, gdzie w postprodukcji poczyniłem sobie śmielej, ale padło na powyższą. W tamtym momencie nie chciałem przeładować obrazka. W tej chwili mogę jedynie powiedzieć, że Wasze sugestie co do volumetryki są trafne.

 

Scena liczy sobie 16-17 mln poly. Zdecydowanie dało się bardziej zoptymalizować modele. Nie oszczędzałem na siatce podczas tworzenia monobajka, ponieważ liczyłem na to, że zdążę wyrenderować ciekawe zbliżenia, ale niestety. Niemniej jednak nic straconego. Zapewne poświęcę mu jeszcze trochę czasu.

 

Były dwa miesiące na stworzenie pracy i to przez ten okres pracowałem nad sceną. Ciężko dokładnie określić ile czasu nad tym spędziłem. Powiem tylko, że przez ostatnie 3 tygodnie ze snem było bardzo kiepsko.

 

Jeżeli o teksturowanie chodzi to stosowałem najprostsze metody. Nie bawiłem się w malowanie. Tworzyłem materiał (najczęściej blendowałem parę ze sobą. Polecam tutorial: http://www.evermotion.org/tutorials/show/8714/mastering-vray-advanced-materials), dodawałem vrayDirt, następnie mapowanie uv i to w zasadzie tyle. :)

Napisano

olaromcia - Dzięki! Cieszę się, że Ci się podoba :)

 

velendil - Miło mi, że tak to odbierasz. Myślę, że sporo mi jeszcze brakuje do poziomu wielu prac tutaj zamieszonych. Dzięki! :)

 

STRZYG - Dziękuję! Na Everowym forum (w temacie konkursowym: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?112912-Whole-Lotta-Loft-Old-Steampunk-Engine-House) siatek jest całkiem sporo. Tak czy siak jutro postaram się coś zapodać w tym temacie.

 

Wielkie dzięki Max3d.pl za rekomendacje!

 

Pozdrawiam :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności