Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Seba: no cóż, każdy artysta ma swoją własną mone lisę... :]

szajer19: skulptuje od 2008 z długimi przerwami, dzięki za miłe słowa ale poziom jeszcze jest kijowy

Napisano

pierwszy kontakt ze zbrushem miałem z pewnych pdfów które były na płytce z jakiejs gazety którą pozyczyłem od kumpla

a te pdf można sobie ściągnąć tutaj: http://warp.nazwa.pl/Warp_strona/archiwum/pdf2/warp_pdf2_05.php, kurcze kawał historii, warto przejrzeć zobaczysz jakie wtedy były tutki i co pisali o grach, wtedy próbowałem coś skulptować ale były to takie koszmarne gluty że dałem sobie na pewien czas spokój ;] więc raczej nie siedziałem po nocach z nosem w zbrushu, wtedy też były inne czasy yt miał 3latka i gó**o tam było a jedyne tutki były na stronach typu 3d total gdzie ludzie wrzucali tutki typu, 1step modelling 2unwrap 3 rendering oraz gnomon workshop , tak więc czas to pojęcie względne,na obecny moment to jest raj dla ludzi chcących się uczyć grafy, tryliony tutków, streamow itp. i wszystko podane na błyszczącej srebnej tacy

Napisano

a propo nauki skulpienia w ZB, to ile waszym zdaniem może zająć nauka do poziomu ktory juz by nadawal sie do pracy w jakiejs poczciwej firmie. Wiadomo, kazdy przyswaja inaczej wiedze, a i zalezy od firmy jakie ma wymagania. Ale tak waszym zdaniem. Ile trzeba poświęcić du**godzin, zeby wyrobić sobie sensownego skilla, w przypadku przeciętnego kowalskiego xD

 

A może na własnym przykładzie opiszcie ile wam to zajeło. :P

Napisano

2 lata intensywnej nauki powinno wystarczyc zeby sie zalapac do jakiej w miare firmy( raczej nie dostaniesz sie od razu do cdprojektu czy platigeImage - gdzie wybierają najmadzrzejszych i najpiekniejszych co nie Seba? :D ), zalezy jakie bedziesz mial portfolio, nie polecam skupiac sie wylacznie na potworkach czy twarzach, czesciej robi sie enviro jezeli chcesz robic postacie to marvelous jest must, oprocz oczywistych rzeczy takich jak retopo

Napisano

Jesli chcesz sie dostac do branzy jak najszybciej, bo 'fajnie robic gry' to enviro. Jesli chcesz robic postacie to najlepiej zamknij sie w pokoju na kolejne 2-3lata. Wszystko zalezy od tego jak ogarniasz, nie marnuj czasu na 'robienie potworkow z wyobrazni', tylko naucz sie anatomii. Ponoc jak sie potrafi wyrzebic zajebiscie twarz, to wyrzebi sie wszystko :))

 

(tak, aby robic potwory tez musisz znac anatomie)

 

Tak jak wspomnial trebuh, ostatnimi czasy, dobrze tez sie jest nauczyc szyc xD

 

Retopo jesli potrafisz myslec logicznie, to ogarniesz na tyle, aby nikt sie nie przyjebal, w firmie i tak Cie moga nauczuc tego w tydzien.

 

Teksturowac tez trzeba potrafic, kwestia obserwacji, dobrych refek i cierpliwosci.

 

Prezentacja prac gra duza role(swiatlo, ustawienie kamery itd)

Napisano
Muisz miec tez zajebiscie duzo szcezscia...

tak, tylko dziwnym zbiegiem okoliczności jak ktoś jest powiedzmy mega uzdolniony albo ma dużo prac w folio to przypadkowo też dostaje więcej ofert pracy...:]

Napisano
Retopo jesli potrafisz myslec logicznie, to ogarniesz na tyle, aby nikt sie nie przyjebal, w firmie i tak Cie moga nauczuc tego w tydzien.

Nie tak chop siuppp. tak jak siatke na body daje sie zazwyczaj do przeniesienia tak mimo wszystko nie jest to takie proste i trzeba sie trzymac pewnych wytycznych,

łoo a mnie qrwica bierze jak musze nty raz mowic co ma poprawiac freelancer i na koncu i tak musze poprawiac bo znajduje niezle fuckupy...

Napisano
Jaki deadline i płaca, taka praca ;)

Nie boisz sie, ze czekajac na odpowiednia prace i odpowiednia płace jako starzec stwierdzisz, ze zyles absolutnie mizernym życiem?

 

@tr3buh: Prace bardzo fajne, aczkolwiek po prawie dekadzie macania się ze sculptem ciężko byc pod wrażeniem, bo to pewnie naturalny poziom. Niemniej brawa za wytrwałość, bo tego tez często brakuje artystom.

Napisano
Nie boisz sie, ze czekajac na odpowiednia prace i odpowiednia płace jako starzec stwierdzisz, ze zyles absolutnie mizernym życiem?

 

 

 

Każdy tak może stwierdzić na koniec, bo człowiekowi zawsze czegoś będzie żal, lub brakować. Czego wam ani sobie nie życzę.

Napisano

@tr3buh: Prace bardzo fajne, aczkolwiek po prawie dekadzie macania się ze sculptem ciężko byc pod wrażeniem, bo to pewnie naturalny poziom. Niemniej brawa za wytrwałość, bo tego tez często brakuje artystom.

Chciałbym być na tyle wytrwały żeby przez tą dekadę macać się ze sculptem w sposób dyscyplinarny ;]

Napisano (edytowane)

Wrzucam jeszcze pare speed sculptów (na kazde raczej nie wiecej niz 2 h), wiekszosc niedokonczona bo sie po prostu juz nie chcialo ;]

uoRkXBW.jpg

Edytowane przez tr3buh



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności