tr3buh Napisano 8 Kwiecień 2016 Napisano 8 Kwiecień 2016 na początek kilka takich tam, trochę zbrusha trochę maxa
pbcg Napisano 9 Kwiecień 2016 Napisano 9 Kwiecień 2016 Jak dla mnie zajefajne;) ja nie radze sobie jeszcze z hard surface, twoje hs wyglądają rewelacyjnie.
Sebazx6r Napisano 9 Kwiecień 2016 Napisano 9 Kwiecień 2016 Trzecia glowka najlepsza, najbardziej mi sie podoba! Bardzo dobre prace!
Agnieszka Antosiewicz Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Ja się nie znam, ale jak dla mnie super prace!
tr3buh Napisano 24 Sierpień 2017 Autor Napisano 24 Sierpień 2017 pare sculptów, niektóre jeszcze wip ale znajac zycie pewnie nie bede konczyl
szajer19 Napisano 13 Wrzesień 2017 Napisano 13 Wrzesień 2017 Jak długo zajeło ci dotarcie do takiego poziomu. Głównie to chodzi mi o sculp w zbrushu. ??
Sebazx6r Napisano 13 Wrzesień 2017 Napisano 13 Wrzesień 2017 Moj ulubiony reszta jakos mi nie podchodzi.
tr3buh Napisano 13 Wrzesień 2017 Autor Napisano 13 Wrzesień 2017 Seba: no cóż, każdy artysta ma swoją własną mone lisę... :] szajer19: skulptuje od 2008 z długimi przerwami, dzięki za miłe słowa ale poziom jeszcze jest kijowy
Sebazx6r Napisano 13 Wrzesień 2017 Napisano 13 Wrzesień 2017 Ej to ty ze 4-5 lata sculpcisz dłużej ode mnie?
tr3buh Napisano 13 Wrzesień 2017 Autor Napisano 13 Wrzesień 2017 pierwszy kontakt ze zbrushem miałem z pewnych pdfów które były na płytce z jakiejs gazety którą pozyczyłem od kumpla a te pdf można sobie ściągnąć tutaj: http://warp.nazwa.pl/Warp_strona/archiwum/pdf2/warp_pdf2_05.php, kurcze kawał historii, warto przejrzeć zobaczysz jakie wtedy były tutki i co pisali o grach, wtedy próbowałem coś skulptować ale były to takie koszmarne gluty że dałem sobie na pewien czas spokój ;] więc raczej nie siedziałem po nocach z nosem w zbrushu, wtedy też były inne czasy yt miał 3latka i gó**o tam było a jedyne tutki były na stronach typu 3d total gdzie ludzie wrzucali tutki typu, 1step modelling 2unwrap 3 rendering oraz gnomon workshop , tak więc czas to pojęcie względne,na obecny moment to jest raj dla ludzi chcących się uczyć grafy, tryliony tutków, streamow itp. i wszystko podane na błyszczącej srebnej tacy
szajer19 Napisano 13 Wrzesień 2017 Napisano 13 Wrzesień 2017 a propo nauki skulpienia w ZB, to ile waszym zdaniem może zająć nauka do poziomu ktory juz by nadawal sie do pracy w jakiejs poczciwej firmie. Wiadomo, kazdy przyswaja inaczej wiedze, a i zalezy od firmy jakie ma wymagania. Ale tak waszym zdaniem. Ile trzeba poświęcić du**godzin, zeby wyrobić sobie sensownego skilla, w przypadku przeciętnego kowalskiego xD A może na własnym przykładzie opiszcie ile wam to zajeło. :P
tr3buh Napisano 13 Wrzesień 2017 Autor Napisano 13 Wrzesień 2017 2 lata intensywnej nauki powinno wystarczyc zeby sie zalapac do jakiej w miare firmy( raczej nie dostaniesz sie od razu do cdprojektu czy platigeImage - gdzie wybierają najmadzrzejszych i najpiekniejszych co nie Seba? :D ), zalezy jakie bedziesz mial portfolio, nie polecam skupiac sie wylacznie na potworkach czy twarzach, czesciej robi sie enviro jezeli chcesz robic postacie to marvelous jest must, oprocz oczywistych rzeczy takich jak retopo
JackTheRippy Napisano 13 Wrzesień 2017 Napisano 13 Wrzesień 2017 Jesli chcesz sie dostac do branzy jak najszybciej, bo 'fajnie robic gry' to enviro. Jesli chcesz robic postacie to najlepiej zamknij sie w pokoju na kolejne 2-3lata. Wszystko zalezy od tego jak ogarniasz, nie marnuj czasu na 'robienie potworkow z wyobrazni', tylko naucz sie anatomii. Ponoc jak sie potrafi wyrzebic zajebiscie twarz, to wyrzebi sie wszystko :)) (tak, aby robic potwory tez musisz znac anatomie) Tak jak wspomnial trebuh, ostatnimi czasy, dobrze tez sie jest nauczyc szyc xD Retopo jesli potrafisz myslec logicznie, to ogarniesz na tyle, aby nikt sie nie przyjebal, w firmie i tak Cie moga nauczuc tego w tydzien. Teksturowac tez trzeba potrafic, kwestia obserwacji, dobrych refek i cierpliwosci. Prezentacja prac gra duza role(swiatlo, ustawienie kamery itd)
Sebazx6r Napisano 14 Wrzesień 2017 Napisano 14 Wrzesień 2017 Muisz miec tez zajebiscie duzo szcezscia...
tr3buh Napisano 14 Wrzesień 2017 Autor Napisano 14 Wrzesień 2017 Muisz miec tez zajebiscie duzo szcezscia... tak, tylko dziwnym zbiegiem okoliczności jak ktoś jest powiedzmy mega uzdolniony albo ma dużo prac w folio to przypadkowo też dostaje więcej ofert pracy...:]
Sebazx6r Napisano 14 Wrzesień 2017 Napisano 14 Wrzesień 2017 Tylko wtedy juz wazniejsze jest "Will it blend"... czyli technikali bo to ze ktos zrobi ladnie nie znaczy ze to bedzie dzialac. Chyba ze plakaty sie nap...la
Sebazx6r Napisano 14 Wrzesień 2017 Napisano 14 Wrzesień 2017 Retopo jesli potrafisz myslec logicznie, to ogarniesz na tyle, aby nikt sie nie przyjebal, w firmie i tak Cie moga nauczuc tego w tydzien. Nie tak chop siuppp. tak jak siatke na body daje sie zazwyczaj do przeniesienia tak mimo wszystko nie jest to takie proste i trzeba sie trzymac pewnych wytycznych, łoo a mnie qrwica bierze jak musze nty raz mowic co ma poprawiac freelancer i na koncu i tak musze poprawiac bo znajduje niezle fuckupy...
olaf Napisano 15 Wrzesień 2017 Napisano 15 Wrzesień 2017 Jaki deadline i płaca, taka praca ;) Nie boisz sie, ze czekajac na odpowiednia prace i odpowiednia płace jako starzec stwierdzisz, ze zyles absolutnie mizernym życiem? @tr3buh: Prace bardzo fajne, aczkolwiek po prawie dekadzie macania się ze sculptem ciężko byc pod wrażeniem, bo to pewnie naturalny poziom. Niemniej brawa za wytrwałość, bo tego tez często brakuje artystom.
michalo Napisano 15 Wrzesień 2017 Napisano 15 Wrzesień 2017 Nie boisz sie, ze czekajac na odpowiednia prace i odpowiednia płace jako starzec stwierdzisz, ze zyles absolutnie mizernym życiem? Każdy tak może stwierdzić na koniec, bo człowiekowi zawsze czegoś będzie żal, lub brakować. Czego wam ani sobie nie życzę.
tr3buh Napisano 15 Wrzesień 2017 Autor Napisano 15 Wrzesień 2017 @tr3buh: Prace bardzo fajne, aczkolwiek po prawie dekadzie macania się ze sculptem ciężko byc pod wrażeniem, bo to pewnie naturalny poziom. Niemniej brawa za wytrwałość, bo tego tez często brakuje artystom. Chciałbym być na tyle wytrwały żeby przez tą dekadę macać się ze sculptem w sposób dyscyplinarny ;]
tr3buh Napisano 16 Wrzesień 2017 Autor Napisano 16 Wrzesień 2017 (edytowane) Wrzucam jeszcze pare speed sculptów (na kazde raczej nie wiecej niz 2 h), wiekszosc niedokonczona bo sie po prostu juz nie chcialo ;] Edytowane 16 Wrzesień 2017 przez tr3buh
michalo Napisano 17 Wrzesień 2017 Napisano 17 Wrzesień 2017 Jednak największy wyczyn to pociągniecie takiego szkicu do skończonej wersji ;) Bardzo mi się podoba dzieciak i ten kolo z surową miną.
tr3buh Napisano 18 Wrzesień 2017 Autor Napisano 18 Wrzesień 2017 Jeżeli kogoś obchodzi to wrzucam też timelapse
tr3buh Napisano 18 Październik 2017 Autor Napisano 18 Październik 2017 wlasnie nic nie pisalem bo bylem ciekawy czy ktos rozpozna ;] yep Tony, uwielbiam ten serial
Sebazx6r Napisano 19 Październik 2017 Napisano 19 Październik 2017 Fajnie wyszedl. To ten James Gandolfini pan? Oryginalnie ma troche wiecej z kartofla. Mi tam aniołek bulbasek podchodzi bardzo ;)/
Rekomendowane odpowiedzi