Napisano 25 Sierpień 20186 l Autor Poka sowe ;) Skechfab >> https://sketchfab.com/models/05b9f13714a34418ba9abfb98d4584a0 "Wideło" z malowania w blenderze >>
Napisano 25 Sierpień 20186 l Autor obie rzeczy piękne. Sowa ma mega stylistykę. Model robiony na podstawie konceptu znalezionego w sieci. Niestety nie udało mi się namierzyć jego autora.
Napisano 16 Wrzesień 20186 l Powodzenia z szukaniem pracy. Taki mały tip - jak mnie proszą o znalezienie artysty o określonych skillach, to zawsze przeszukuje portale - te najpopularniejsze dla określonej grupy więc nie zapomnij pojawiać się tam z thumbnailami ładnymi, bo tak najczęściej łowi się grafików. Oczywiście to pasywna metoda ale warto o nią zadbać.
Napisano 16 Wrzesień 20186 l Autor Powodzenia z szukaniem pracy. Taki mały tip - jak mnie proszą o znalezienie artysty o określonych skillach, to zawsze przeszukuje portale - te najpopularniejsze dla określonej grupy więc nie zapomnij pojawiać się tam z thumbnailami ładnymi, bo tak najczęściej łowi się grafików. Oczywiście to pasywna metoda ale warto o nią zadbać. Dzięki za info ;) Jestem w trakcie rozmów, więc może coś z tego będzie
Napisano 23 Wrzesień 20186 l Autor kolejna szybka główka. Kombinuję z renderowaniem w zetce. Następnym razem może zrobię coś dopracowanego
Napisano 27 Wrzesień 20186 l Spoko wyszły te rozchylone wargo. Przez to twarz dużo ciekawsza nią te "betonowe". No i przełamanie symetrii robi swoje.
Napisano 27 Wrzesień 20186 l Autor Spoko wyszły te rozchylone wargo. Przez to twarz dużo ciekawsza nią te "betonowe". No i przełamanie symetrii robi swoje. Dzięki. Jeszcze nie czuję dobrze formy. Oczy wychodzą mi tragicznie i wile rzeczy nad którymi muszę przysiąść. Mam nadzieję, że zmierza to dobrym kierunku. Jak zwykle liczę na konstruktywną krytykę i w wytykanie błędów ;) I te cholerne rendery z Zbrusha są paskudne :c
Napisano 28 Wrzesień 20186 l I te cholerne rendery z Zbrusha są paskudne :c Ano są. Zwykły ctrl+R nic fajnego nie wypluje. Musiał byś się pobawić trochę z opcjami ( w sumie tak jak wszędzie) + PS i było by ok. Niektórzy robią naprawdę kozackie rendery BPR + PS.
Napisano 30 Wrzesień 20186 l Autor Kolejna bańka z kulki (jeszcze nad nią popracuję) Wszelkie uwagi mile widziane ;)
Napisano 9 Październik 20186 l Wydaje mi się, że jakoś tak bryły i luzu brakuje w tych szkicach. Może, te bronie szczególnie, machnąć tak bardziej przestrzennie, designersko? Coś w ten deseń: A poza tym to gdzie modele low-poly? Zawsze lubię jak coś takiego wrzucasz :D
Napisano 9 Październik 20186 l Autor Wydaje mi się, że jakoś tak bryły i luzu brakuje w tych szkicach. A poza tym to gdzie modele low-poly? Zawsze lubię jak coś takiego wrzucasz :D brakuje luzu i bryły bo się opierdalam i za mało rysuje :D a co do low poly to w przyszłości się jeszcze pojawi.
Napisano 9 Październik 20186 l te nowsze już lepsze. Faktycznie luz przychodzi z praktyką niestety ;) Powodzenia, skille rosną!
Napisano 10 Październik 20186 l Autor Viewport nowego blender to jest normalnie coś pięknego :D Zakochałem się.
Napisano 11 Październik 20186 l Ja używam blendera sporadycznie (głownie uv) i nie mogę się odnaleźć całkowicie. Lata temu, jak też w miarę przerobili interface i komendy, miałem mniejszy problem. A teraz się czuję jak w nowym sofcie. Ogólnie wygląda bardzao nowocześnie i przyjemnie. Ale ciężko mi będzie ;) Ja czekam na addonik a'la marvelous designer. Jak zdążą przed black friday to może będzie dla mnie pożytek z blenderka ;) Fajne te szkice ale trochę tam czegoś brakuje jeszcze. Co do giwerki to ekstra. Za dużo blooma może.
Napisano 11 Październik 20186 l Autor Fajne te szkice ale trochę tam czegoś brakuje jeszcze. Jestem tego świadom, dlatego postanowiłem więcej rysować Co do giwerki to ekstra. Za dużo blooma może. wiem, że za dużo bloom, ale nie mogłem się oprzeć :D
Napisano 16 Październik 20186 l Autor Test GP w blendku. Deweloperzy się postarali. Rysowanie jest gładkie jak pupcia niemowlaka
Napisano 17 Październik 20186 l o kurcze to Ty jeszcze zyjesz w tym watku(albo to ja jestem martwy) hmm geometria ciala wysrubowana na poziomie master class.
Napisano 17 Październik 20186 l Autor o kurcze to Ty jeszcze zyjesz w tym watku(albo to ja jestem martwy) hmm geometria ciala wysrubowana na poziomie master class. Żyję, żyję, ale co to za życie Więcej blenderowych bazgrołów
Napisano 17 Październik 20186 l a daj pan spokoj, to jest robione tak naturalnie i z wieksza lekkoscia niz mnie sie zdarza kichnac albo pierdnac. A tak z innej beczki...w sumie z pdoobnej beczki, czy sa Ci znane filmy z anatomii pewnego pana anatomisty/lekarza jak mniemam,ktory omawia doglebnie kazda czesc ciala na spreparowanych zwlokach ludzkich?calosc trwa ok 10 godz? Kazdy staw, wiezadlo, zyla, miesien,kosc na martwej ekspozycji ludzkiej, az sie dziwilem momentami jak to jest zrobione. Znalazlem ostatnio u siebie wszystkei dvd do tych filmow, pochodza gdzies z przleomu lat 80/90 no co wspanialego. Wszystko jest dotykane w rekawiczkach, meisien przesuwany/pociagany hmm nie widzialem lepszego materialu i tak sytego jak dotad, nie pamietam jak to sie stalo, ze to mam. Edytowane 17 Październik 20186 l przez genitalius
Napisano 18 Październik 20186 l jakbyscie chcieli moglbym sprobowac udostepnic caly material na youtubie chociaz nie wiem czym to mzoe grozic.
Napisano 18 Październik 20186 l Brzmi ciekawie, to o anatomii. A jaki to ma tytuł? Może można gdzieś to wygrzebać w necie, to byś nie musiał uploadować :)
Napisano 18 Październik 20186 l Autor @genitalius a nie chodzi Ci czasem o te filmy do nauki anatomii: https://www.youtube.com/watch?v=YSibJKX5oZg Jeśli nie to te wykłady również są świetne. @Boris Nie. Ciągle pracuję w starej firmie. To co wrzucam robię wieczorami
Napisano 23 Październik 20186 l Ty tak na żywo rysujesz jak na tym nagraniu z blendka? Nie ma tam szkicu gdzieś?
Napisano 23 Październik 20186 l Autor Ty tak na żywo rysujesz jak na tym nagraniu z blendka? Nie ma tam szkicu gdzieś? Staram się nie robić żadnych szkiców. Jedyne czego używam to ctr+z jak mi totalnie linia nie pasuje, a tak to jadę na żywioł xD Często się nie zgadza perspektywa, proporcje czy forma, ale takie rysunki dają dużo pewności siebie więc opłaca się tak ćwiczyć
Napisano 23 Październik 20186 l Myślałem, że gdzieś tam pod tym jest szkic, którego po prostu nie nagrało. Świetnie, robi wrażenie. Zawsze podziałem artystów co tak na żywca panują nad kreską i ogląda się to z wielką satysfakcją.
Napisano 24 Październik 20186 l Chyba wydali wersje pod ciebie, co? Jeszcze brakuje żebyś trochę go poanimował :P
Napisano 24 Październik 20186 l Autor No widac ze sie jarasz tym blenderem ;) Jaram się, jaram. Nie da się ukryć ;P To dzisiaj smocze jajca bo nostalgia mnie dopadła
Napisano 1 Listopad 20186 l Autor Westernowe klimaty [video=youtube;lPj8EpQ-kyk] Mam w planie wymodelować tego krowiego chłopca
Napisano 2 Listopad 20186 l Spoko. Ile trwa takie sklejanie fotek? Mam wrażenie, że rewolwer jest pod innym kątem niż trzymająca go ręka. Jakoś tak to dziwnie wygląda w relacji przedramię-dłoń z giwerą.
Napisano 2 Listopad 20186 l Autor Spoko. Ile trwa takie sklejanie fotek? Mam wrażenie, że rewolwer jest pod innym kątem niż trzymająca go ręka. Jakoś tak to dziwnie wygląda w relacji przedramię-dłoń z giwerą. sklejanie fotek jest bardzo szybkie( nie licząc ich szukania :/ ) ta praca zajęła mi ok 1,5h Co do rewolweru to wiedziałem, że ktoś napisze :D ale już mi się nie chciało szukać lepszego zdjęcia. Może wkleję jakiś model 3d ustawiony pod odpowiednim kątem
Napisano 7 Listopad 20186 l Autor Bardzo fajnie to wygląda. Tylko szukanie fotek musi być wkurzające. szukanie fotek to idealna metoda prokrastynacji :D zawsze można sobie powiedzieć: "a jeszcze pięć minut, może znajdę lepsze foto"
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto