Graft Napisano 25 Sierpień 2018 Autor Napisano 25 Sierpień 2018 Poka sowe ;) Skechfab >> https://sketchfab.com/models/05b9f13714a34418ba9abfb98d4584a0 "Wideło" z malowania w blenderze >>
olaf Napisano 25 Sierpień 2018 Napisano 25 Sierpień 2018 obie rzeczy piękne. Sowa ma mega stylistykę.
Graft Napisano 25 Sierpień 2018 Autor Napisano 25 Sierpień 2018 obie rzeczy piękne. Sowa ma mega stylistykę. Model robiony na podstawie konceptu znalezionego w sieci. Niestety nie udało mi się namierzyć jego autora.
Graft Napisano 11 Wrzesień 2018 Autor Napisano 11 Wrzesień 2018 Rozglądam się za nową pracą. Więc jak ktoś coś, to dajcie cynk ;)
Graft Napisano 15 Wrzesień 2018 Autor Napisano 15 Wrzesień 2018 Powrót do HP Sobotni szkic z kulki (W końcu mam Zetkę :D )
olaf Napisano 16 Wrzesień 2018 Napisano 16 Wrzesień 2018 Powodzenia z szukaniem pracy. Taki mały tip - jak mnie proszą o znalezienie artysty o określonych skillach, to zawsze przeszukuje portale - te najpopularniejsze dla określonej grupy więc nie zapomnij pojawiać się tam z thumbnailami ładnymi, bo tak najczęściej łowi się grafików. Oczywiście to pasywna metoda ale warto o nią zadbać.
Graft Napisano 16 Wrzesień 2018 Autor Napisano 16 Wrzesień 2018 Powodzenia z szukaniem pracy. Taki mały tip - jak mnie proszą o znalezienie artysty o określonych skillach, to zawsze przeszukuje portale - te najpopularniejsze dla określonej grupy więc nie zapomnij pojawiać się tam z thumbnailami ładnymi, bo tak najczęściej łowi się grafików. Oczywiście to pasywna metoda ale warto o nią zadbać. Dzięki za info ;) Jestem w trakcie rozmów, więc może coś z tego będzie
Graft Napisano 23 Wrzesień 2018 Autor Napisano 23 Wrzesień 2018 kolejna szybka główka. Kombinuję z renderowaniem w zetce. Następnym razem może zrobię coś dopracowanego
michalo Napisano 27 Wrzesień 2018 Napisano 27 Wrzesień 2018 Spoko wyszły te rozchylone wargo. Przez to twarz dużo ciekawsza nią te "betonowe". No i przełamanie symetrii robi swoje.
Graft Napisano 27 Wrzesień 2018 Autor Napisano 27 Wrzesień 2018 Spoko wyszły te rozchylone wargo. Przez to twarz dużo ciekawsza nią te "betonowe". No i przełamanie symetrii robi swoje. Dzięki. Jeszcze nie czuję dobrze formy. Oczy wychodzą mi tragicznie i wile rzeczy nad którymi muszę przysiąść. Mam nadzieję, że zmierza to dobrym kierunku. Jak zwykle liczę na konstruktywną krytykę i w wytykanie błędów ;) I te cholerne rendery z Zbrusha są paskudne :c
michalo Napisano 28 Wrzesień 2018 Napisano 28 Wrzesień 2018 I te cholerne rendery z Zbrusha są paskudne :c Ano są. Zwykły ctrl+R nic fajnego nie wypluje. Musiał byś się pobawić trochę z opcjami ( w sumie tak jak wszędzie) + PS i było by ok. Niektórzy robią naprawdę kozackie rendery BPR + PS.
Graft Napisano 30 Wrzesień 2018 Autor Napisano 30 Wrzesień 2018 Kolejna bańka z kulki (jeszcze nad nią popracuję) Wszelkie uwagi mile widziane ;)
Graft Napisano 6 Październik 2018 Autor Napisano 6 Październik 2018 Matcapy z blendera 2.8 są dużo lepsze niż te z zbrusha :/
SebastianSz Napisano 9 Październik 2018 Napisano 9 Październik 2018 Wydaje mi się, że jakoś tak bryły i luzu brakuje w tych szkicach. Może, te bronie szczególnie, machnąć tak bardziej przestrzennie, designersko? Coś w ten deseń: A poza tym to gdzie modele low-poly? Zawsze lubię jak coś takiego wrzucasz :D
Graft Napisano 9 Październik 2018 Autor Napisano 9 Październik 2018 Wydaje mi się, że jakoś tak bryły i luzu brakuje w tych szkicach. A poza tym to gdzie modele low-poly? Zawsze lubię jak coś takiego wrzucasz :D brakuje luzu i bryły bo się opierdalam i za mało rysuje :D a co do low poly to w przyszłości się jeszcze pojawi.
olaf Napisano 9 Październik 2018 Napisano 9 Październik 2018 te nowsze już lepsze. Faktycznie luz przychodzi z praktyką niestety ;) Powodzenia, skille rosną!
Graft Napisano 10 Październik 2018 Autor Napisano 10 Październik 2018 Viewport nowego blender to jest normalnie coś pięknego :D Zakochałem się.
michalo Napisano 11 Październik 2018 Napisano 11 Październik 2018 Ja używam blendera sporadycznie (głownie uv) i nie mogę się odnaleźć całkowicie. Lata temu, jak też w miarę przerobili interface i komendy, miałem mniejszy problem. A teraz się czuję jak w nowym sofcie. Ogólnie wygląda bardzao nowocześnie i przyjemnie. Ale ciężko mi będzie ;) Ja czekam na addonik a'la marvelous designer. Jak zdążą przed black friday to może będzie dla mnie pożytek z blenderka ;) Fajne te szkice ale trochę tam czegoś brakuje jeszcze. Co do giwerki to ekstra. Za dużo blooma może.
Graft Napisano 11 Październik 2018 Autor Napisano 11 Październik 2018 Fajne te szkice ale trochę tam czegoś brakuje jeszcze. Jestem tego świadom, dlatego postanowiłem więcej rysować Co do giwerki to ekstra. Za dużo blooma może. wiem, że za dużo bloom, ale nie mogłem się oprzeć :D
Graft Napisano 16 Październik 2018 Autor Napisano 16 Październik 2018 Test GP w blendku. Deweloperzy się postarali. Rysowanie jest gładkie jak pupcia niemowlaka
michalo Napisano 17 Październik 2018 Napisano 17 Październik 2018 Fajnie, geometryczne podejście do rysowania - jak Bridgman.
genitalius Napisano 17 Październik 2018 Napisano 17 Październik 2018 o kurcze to Ty jeszcze zyjesz w tym watku(albo to ja jestem martwy) hmm geometria ciala wysrubowana na poziomie master class.
Graft Napisano 17 Październik 2018 Autor Napisano 17 Październik 2018 o kurcze to Ty jeszcze zyjesz w tym watku(albo to ja jestem martwy) hmm geometria ciala wysrubowana na poziomie master class. Żyję, żyję, ale co to za życie Więcej blenderowych bazgrołów
genitalius Napisano 17 Październik 2018 Napisano 17 Październik 2018 (edytowane) a daj pan spokoj, to jest robione tak naturalnie i z wieksza lekkoscia niz mnie sie zdarza kichnac albo pierdnac. A tak z innej beczki...w sumie z pdoobnej beczki, czy sa Ci znane filmy z anatomii pewnego pana anatomisty/lekarza jak mniemam,ktory omawia doglebnie kazda czesc ciala na spreparowanych zwlokach ludzkich?calosc trwa ok 10 godz? Kazdy staw, wiezadlo, zyla, miesien,kosc na martwej ekspozycji ludzkiej, az sie dziwilem momentami jak to jest zrobione. Znalazlem ostatnio u siebie wszystkei dvd do tych filmow, pochodza gdzies z przleomu lat 80/90 no co wspanialego. Wszystko jest dotykane w rekawiczkach, meisien przesuwany/pociagany hmm nie widzialem lepszego materialu i tak sytego jak dotad, nie pamietam jak to sie stalo, ze to mam. Edytowane 17 Październik 2018 przez genitalius
genitalius Napisano 18 Październik 2018 Napisano 18 Październik 2018 jakbyscie chcieli moglbym sprobowac udostepnic caly material na youtubie chociaz nie wiem czym to mzoe grozic.
SebastianSz Napisano 18 Październik 2018 Napisano 18 Październik 2018 Brzmi ciekawie, to o anatomii. A jaki to ma tytuł? Może można gdzieś to wygrzebać w necie, to byś nie musiał uploadować :)
Graft Napisano 18 Październik 2018 Autor Napisano 18 Październik 2018 @genitalius a nie chodzi Ci czasem o te filmy do nauki anatomii: https://www.youtube.com/watch?v=YSibJKX5oZg Jeśli nie to te wykłady również są świetne. @Boris Nie. Ciągle pracuję w starej firmie. To co wrzucam robię wieczorami
michalo Napisano 23 Październik 2018 Napisano 23 Październik 2018 Ty tak na żywo rysujesz jak na tym nagraniu z blendka? Nie ma tam szkicu gdzieś?
Graft Napisano 23 Październik 2018 Autor Napisano 23 Październik 2018 Ty tak na żywo rysujesz jak na tym nagraniu z blendka? Nie ma tam szkicu gdzieś? Staram się nie robić żadnych szkiców. Jedyne czego używam to ctr+z jak mi totalnie linia nie pasuje, a tak to jadę na żywioł xD Często się nie zgadza perspektywa, proporcje czy forma, ale takie rysunki dają dużo pewności siebie więc opłaca się tak ćwiczyć
michalo Napisano 23 Październik 2018 Napisano 23 Październik 2018 Myślałem, że gdzieś tam pod tym jest szkic, którego po prostu nie nagrało. Świetnie, robi wrażenie. Zawsze podziałem artystów co tak na żywca panują nad kreską i ogląda się to z wielką satysfakcją.
michalo Napisano 24 Październik 2018 Napisano 24 Październik 2018 Chyba wydali wersje pod ciebie, co? Jeszcze brakuje żebyś trochę go poanimował :P
Graft Napisano 24 Październik 2018 Autor Napisano 24 Październik 2018 No widac ze sie jarasz tym blenderem ;) Jaram się, jaram. Nie da się ukryć ;P To dzisiaj smocze jajca bo nostalgia mnie dopadła
Graft Napisano 1 Listopad 2018 Autor Napisano 1 Listopad 2018 Westernowe klimaty [video=youtube;lPj8EpQ-kyk] Mam w planie wymodelować tego krowiego chłopca
michalo Napisano 2 Listopad 2018 Napisano 2 Listopad 2018 Spoko. Ile trwa takie sklejanie fotek? Mam wrażenie, że rewolwer jest pod innym kątem niż trzymająca go ręka. Jakoś tak to dziwnie wygląda w relacji przedramię-dłoń z giwerą.
Graft Napisano 2 Listopad 2018 Autor Napisano 2 Listopad 2018 Spoko. Ile trwa takie sklejanie fotek? Mam wrażenie, że rewolwer jest pod innym kątem niż trzymająca go ręka. Jakoś tak to dziwnie wygląda w relacji przedramię-dłoń z giwerą. sklejanie fotek jest bardzo szybkie( nie licząc ich szukania :/ ) ta praca zajęła mi ok 1,5h Co do rewolweru to wiedziałem, że ktoś napisze :D ale już mi się nie chciało szukać lepszego zdjęcia. Może wkleję jakiś model 3d ustawiony pod odpowiednim kątem
Graft Napisano 6 Listopad 2018 Autor Napisano 6 Listopad 2018 Kolejne postacie w klimatach dzikiego zachodu
michalo Napisano 7 Listopad 2018 Napisano 7 Listopad 2018 Bardzo fajnie to wygląda. Tylko szukanie fotek musi być wkurzające.
Graft Napisano 7 Listopad 2018 Autor Napisano 7 Listopad 2018 Bardzo fajnie to wygląda. Tylko szukanie fotek musi być wkurzające. szukanie fotek to idealna metoda prokrastynacji :D zawsze można sobie powiedzieć: "a jeszcze pięć minut, może znajdę lepsze foto"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się