Napisano 18 Sierpień 20168 l Hej, Będę wrzucał tutaj swoje testy, speedy, wipy, pomysły i inne prywatne projekty. Zebrało się tego trochę więc postanowiłem, że będę powoli wszystko publikował. Speed sculpting ~2h stylizowanego Wolverina na podstawie konceptu (będę musiał później znaleźć autora). Zestaw okularów - keyshot, maya I jeszcze trochę anatomii Edytowane 4 Październik 20168 l przez Xaia
Napisano 19 Sierpień 20168 l Autor WIP Tarczy nad którym siedzę już jakiś czas i od czasu do czasu coś dodaje. Mam zamiar zrobić metalowe części (albo drewniane) od nowa i przyczepić je do naciągniętej skóry. Planuje dodać rozcięty język owinięty wokół całej starczy, jakieś oczy, może teksturki i zrobić coś z tą brzydką symetrią. Szybki render w keyshocie:
Napisano 21 Sierpień 20168 l Autor Tym razem coś z hardsurface. 3 z 12 modeli, które zrobiłem dla klienta. Niestety miałem super ograniczony czas i nie mogłem wszystkiego dopracować tak jakbym chciał. Rendery już na własną rękę dla siebie. Enjoy. PS: Jak ktoś zna sposób na pozbycie się tego brzydkiego szumu ze światła z lampy w Keyshocie, dajcie znać :)
Napisano 25 Sierpień 20168 l Rewelacyjne modele :) jeśli możesz to bardzo bym prosił o siateczki :) aha i jak robiłeś te szczoty?
Napisano 26 Sierpień 20168 l Witaj! Świetne prace. Od razu poznałem, że KS. :D Nie wiem po czym ale od razu "weszło" to w oczy. Co do przepalonych spotów od światła - jeśli masz tam jakieś swoje wymodelowane środowisko w którym znajduje się model przełącz tryb oświetlenia na ten do wnętrz (dotyczy KS6), spróbuj zmniejszyć natężenie tych światełek, czasem wydają się okej ale jednak przepalają i potem wychodzą hot pixele. Wpływ na to ma także geometria obiektu, który robi za światło - jeśli ma ostre krawędzie to spróbuj je zaokrąglić. W moim przypadku niektóre z tych patentów działają, niektóre nie - zależy też od konkretnego przypadku, znalazłem jednak coś co działa w 90% - jeśli używasz zaawansowanej kontroli to w ustawieniach końcowych renderu redukuj ilość odbić promieni aż problem zniknie całkowicie. Często nie ma to dużego przełożenia na jakość. U siebie mało kiedy widziałem jakąkolwiek. Możesz za to podnieść sample, które są wymagane jeśli zwiększasz AA. Ostatecznie podobno ten plugin: https://www.google.com/nikcollection/ jest w stanie ładnie wyeliminować te przepalenia w PS. Będę obserwował teczkę, daj znać czy coś pomogło. :)
Napisano 27 Sierpień 20168 l Autor Dzięki chłopaki! Te szczoty robiłem w zbrushu. To był najszybszy sposób bez zbędnego kombinowania. Niestety nie ma tam takiej kontroli nad futrem jaką bym chciał, ale daje rade. Vray fur działa też całkiem spoko, ale tylko pod vraya. Nie udało mi się zmusić keyshota do renderowania krzywych vrayowych. Xgen też jest całkiem spoko do takich rzeczy, kilka minut roboty. @Tempe dzięki, będę kombinował dzisiaj i dam znać :) Siaty to nic ciekawego. Nie miałem za bardzo czasu na fancy modeling ;)
Napisano 30 Sierpień 20168 l Autor Jako, że nie wszyscy przeglądają inne działy na forum, wrzucam tutaj mojego Stormtroopera, aby utrzymać jakiś porządek w teczce :).
Napisano 4 Wrzesień 20168 l Stormtrooper b. fajny! Ostatni speedzik, fryzura trochę psuje efekt, tak to podoba mi się.
Napisano 4 Październik 20168 l Autor Minął cały miesiąc - przydałby się jakś update. Znów komercyjnie - 8 maszyn + narzędzia + postać - wszystko na zlecenie. Ostatecznie zrobiłem dwie pełne postaci. Tego ziomka tutaj oraz kobietę. Twarze mają blendshape do sterowania uśmiechem. Pełne rendery wrzucę za jakiś czas. Wiem, że niektóre modele wyglądają jak low poly, ale zanim się zorientowałem, że jest za mało subdiv to było już po renderowaniu ;D. Edytowane 4 Październik 20168 l przez Xaia
Napisano 8 Październik 20168 l Piękne rzeczy. Widać że każda praca jest dopieszczona pod każdym względem, nawet na siłę ciężko było by się przyczepić. Ja to bym wrzucił ten cały wątek na fronta. Dobrych prac na tym forum nie brakuje, ale dzieła autora tego tematu rozwalają system.
Napisano 10 Październik 20168 l Autor Dzięki @Temporal za miłe słowa, doceniam :) Od razu chce się dalej cisnąć!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto