Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

 

Będę wrzucał tutaj swoje testy, speedy, wipy, pomysły i inne prywatne projekty. Zebrało się tego trochę więc postanowiłem, że będę powoli wszystko publikował.

 

Speed sculpting ~2h stylizowanego Wolverina na podstawie konceptu (będę musiał później znaleźć autora).

 

wolverin_pion.jpg

 

 

Zestaw okularów - keyshot, maya

 

okulary.jpg

 

 

I jeszcze trochę anatomii

 

hands.jpg

Edytowane przez Xaia
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

WIP Tarczy nad którym siedzę już jakiś czas i od czasu do czasu coś dodaje. Mam zamiar zrobić metalowe części (albo drewniane) od nowa i przyczepić je do naciągniętej skóry. Planuje dodać rozcięty język owinięty wokół całej starczy, jakieś oczy, może teksturki i zrobić coś z tą brzydką symetrią.

Szybki render w keyshocie:

 

shieldWIP.jpg

Napisano

Tym razem coś z hardsurface. 3 z 12 modeli, które zrobiłem dla klienta. Niestety miałem super ograniczony czas i nie mogłem wszystkiego dopracować tak jakbym chciał. Rendery już na własną rękę dla siebie. Enjoy.

 

PS: Jak ktoś zna sposób na pozbycie się tego brzydkiego szumu ze światła z lampy w Keyshocie, dajcie znać :)

 

atv.jpg

 

atv2.jpg

atv_3.jpg

combo_side1.jpg

combo_side.jpg

combo2.jpg

combo5.jpg

tracktor3.jpg

tracktor4.jpg

tracktor5.jpg

tracktor6.jpg

Napisano

Witaj! Świetne prace. Od razu poznałem, że KS. :D Nie wiem po czym ale od razu "weszło" to w oczy. Co do przepalonych spotów od światła - jeśli masz tam jakieś swoje wymodelowane środowisko w którym znajduje się model przełącz tryb oświetlenia na ten do wnętrz (dotyczy KS6), spróbuj zmniejszyć natężenie tych światełek, czasem wydają się okej ale jednak przepalają i potem wychodzą hot pixele. Wpływ na to ma także geometria obiektu, który robi za światło - jeśli ma ostre krawędzie to spróbuj je zaokrąglić. W moim przypadku niektóre z tych patentów działają, niektóre nie - zależy też od konkretnego przypadku, znalazłem jednak coś co działa w 90% - jeśli używasz zaawansowanej kontroli to w ustawieniach końcowych renderu redukuj ilość odbić promieni aż problem zniknie całkowicie. Często nie ma to dużego przełożenia na jakość. U siebie mało kiedy widziałem jakąkolwiek. Możesz za to podnieść sample, które są wymagane jeśli zwiększasz AA.

 

Ostatecznie podobno ten plugin: https://www.google.com/nikcollection/ jest w stanie ładnie wyeliminować te przepalenia w PS.

 

Będę obserwował teczkę, daj znać czy coś pomogło. :)

Napisano

Dzięki chłopaki!

Te szczoty robiłem w zbrushu. To był najszybszy sposób bez zbędnego kombinowania. Niestety nie ma tam takiej kontroli nad futrem jaką bym chciał, ale daje rade. Vray fur działa też całkiem spoko, ale tylko pod vraya. Nie udało mi się zmusić keyshota do renderowania krzywych vrayowych. Xgen też jest całkiem spoko do takich rzeczy, kilka minut roboty.

 

@Tempe dzięki, będę kombinował dzisiaj i dam znać :)

 

Siaty to nic ciekawego. Nie miałem za bardzo czasu na fancy modeling ;)

 

atv.jpg

atv1.jpg

trac1.jpg

trac2.jpg

tremo.jpg

tremo1.jpg

tremo2.jpg

Napisano

Jako, że nie wszyscy przeglądają inne działy na forum, wrzucam tutaj mojego Stormtroopera, aby utrzymać jakiś porządek w teczce :).

 

stormtrooperFullshotColor.jpg

stormtrooperFullshotBW.jpg

stormtrooperRight.jpg

stormtrooperLeft.jpg

41f3c990b6814fc59855fec1cd8a97a0.jpeg

68606cf25dca470bae2d416ca5357263.jpeg

7d1719365f7e48bf99488067bb252987.jpeg

Napisano (edytowane)

Minął cały miesiąc - przydałby się jakś update.

Znów komercyjnie - 8 maszyn + narzędzia + postać - wszystko na zlecenie. Ostatecznie zrobiłem dwie pełne postaci. Tego ziomka tutaj oraz kobietę. Twarze mają blendshape do sterowania uśmiechem. Pełne rendery wrzucę za jakiś czas.

Wiem, że niektóre modele wyglądają jak low poly, ale zanim się zorientowałem, że jest za mało subdiv to było już po renderowaniu ;D.

 

tom.jpg

 

tom2.jpggirl.jpg

maszyna.jpg

maszyna_1.jpg

maszyna_2.jpg

maszyna_3.jpg

maszyna_4.jpg

maszyna_5.jpg

maszyna_6.jpg

maszyna_7.jpg

werkzeug.jpg

Edytowane przez Xaia
Napisano

Piękne rzeczy. Widać że każda praca jest dopieszczona pod każdym względem, nawet na siłę ciężko było by się przyczepić. Ja to bym wrzucił ten cały wątek na fronta. Dobrych prac na tym forum nie brakuje, ale dzieła autora tego tematu rozwalają system.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności